Felix'den
Şu an da kafeteryada oturmuş kitap okuyordum. Moladaydım ve daha bir saat daha dinlenme zamanım vardı.
Kitabıma konsantre olmuştum ki bir ses duyarak kitaptan kafamı kaldırdım. "Ne yapıyorsun burada?" Jungkook hyung karşımdaki sandalyeyi çekerek oturdu.
"Kitap okuyorum hyung. Sen ne yapıyorsun burada? Çalışman gerekmiyor mu?" Kitabı elimden alıp incelerken soruma cevap verdi. "Moladayım. Neden burada okuyorsun, benim odamda okuyabilirdin."
"Senin odanda neden okumadığımı gayet iyi biliyorsun hyung." Yüzüm düşmüştü. Bu konuyu açmayı sevmiyordum. Abimde bunu çok iyi biliyordu.
"Doğru ben onu unutmuşum." Kitabımı masaya geri bırakırken bana en güzel gülümsemelerinden birini verdi.
"En çok seni seviyorum kardeşlerimin arasında. Hyunjin hayırsızın teki." Gülümsemem geri gelirken elimi yumruk yapıp çok acıtmayacak bir şekilde abimin omzuna vurdum. Beni nasıl güldürmesi gerektiğini çok iyi biliyordu.
"Hyung, hyunjin hyung sakın duymasın! Yoksa çok üzülür."
"Duysun. Üzülmez o merak etme sen." Omuz silkerek konuştum. "Olsun hyung. Bak bana hiç abilerimin arasında ayrım yapıyor muyum? Hayır." Kendi soruma kendim cevap verip ayağı kalktım.
"Nereye gidiyorsun? Konuşuyorduk." Kitabımı masadan geri alırken abime cevap verdim. "Bahçeye gidiyorum. Biraz hava alsam iyi olur." İçeride durmaktan bunalmıştım ve biraz havaya ihtiyacım vardı.
"Tamam. Bu arada hyunjin'i gördün mü?" Abimde ayağı kalkarak sormuştu sorusunu.
"En son sabah gelen hasta hakkında konuşmuştuk, daha sonra da jisung'u aramaya gitti. Daha da görmedim." Aklıma gelen şeyle tekrar konuşmaya başladım. "Hyung aklıma gelmişken sana sormam gereken bir şey var. Sabah gelen hastaya ne olmuş? Yani birkaç bir şey duydum ama tam vakayı bilmiyorum. Sen de o hastayla ilgileniyorsun. Bana biraz bilgi verir misin?" İstekli gözlerle abime bakıyordum. Genelde bana kıyamazdı ve gene kıyamamıştı.
"Göğsünden vurulmuş. Neden vurulduğunu bilmiyorum, ilgilenmiyorum. Geldiğinde çok kan kaybediyordu. Hemen ameliyata aldık. Kurşun kalbe yakın olduğu için ameliyat zor geçti. Bunu zaten biliyorsun. Başka ekstra bir bilgi yok. Şuan yoğun bakımda, dinlendiriyoruz. Birkaç güne uyanır. Daha merak ettiğin bir şey var mı?" Ne zamandan beri masanın üstünde durduğunu bilmediğim kahveyi alarak içti.
Aslında merak ettiğim bir şey daha vardı ama abimin bana cevap vermeyeceğini bildiğim için sormaktan da vazgeçmiştim. "Yok hyung. Teşekkür ederim. Şimdi gidiyorum." El sallayarak abime veda ettim. "Görüşürüz hyung."
Abimle vedalaştıktan sonra bahçeye gitmek için adımladım. Kapalı alanda çok fazla durmaktan bunalmıştım ve acilen temiz havaya ihtiyacım var.
Evet kısa oldu ve içime hiç sinmedi ama hazırda bölümüm olmadığı için ve çok fazla bekletmemek için bölümü atıyorum.
AYRICA CHRİS TAGİNDE OLMUŞUZZZZ🥳🥳🥳🥳😭😭😭😭
Okuduğunuz için çok teşekkür ederim💛💛💛💛
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Doktor ve mafya/Skz Bts
FanfictionHastane koridorunda koşuyordu genç. Koridorda ki hastalar ne olduğunu anlamadan genç doktora bakıyorlardı. Genç koridordan sağa döndü ve ulaşmak istediği kapıya ulaştı. Kapıyı açıp hızla girdi odaya. "Jin hyung acil hasta geliyor!" ‼️Fikir bana aitt...