59

675 81 132
                                    

Şimdiden hepinize hayırlı bayramlar~

1 hafta sonra

3.kişiden anlatım

Doktorlarımız mayfayaların evinde 1 haftadır kalıyorlardı. Bu süreçte hepsi birbiriyle yakınlaşmıştı.

Yoongi ve jimin hâlâ flört gibi takılıyorlardı ama dışarıdan gören sevgili derdi. İlişkilerine bir türlü isim koyamamışlardı. İkisi de halinden memnundu. İsim koymak zorunda hissetmiyorlardı kendilerini.

Hyunjin ve jeongin geçip giden iki yılın acısını çıkartırcasına boş oldukları her an da birbirlerine sırnaşıyorlardı. Kimse onlara bir şey demediği için de rahattılar.

Changbin ve felix jungkook yüzünden fazla yalnız kalamadıkları için yakınlaşamıyorlardı. Ne zaman yan yana gelseler jungkook bir yerden çıkıp aralarına giriyordu. Taehyung ise onlar yalnız kalsın diye jungkook'u oyalıyordu. Oyalarken de jungkook'un ona ısındığını fark etmişti.

Minho ve jisung iddiadan sonra fazlaca yakınlaşmışlardı. Bir haftadır jisung'un kölesi olan minho halinden asla şikayetçi değildi. Evet iddiayı jisung kazanmıştı. Ve bir haftadır jisung minho'dan bir sürü şey yapmasını istiyordu. En basitinden Jisung ondan beline masaj yapmasını istiyordu ve bu iyi ki kaybetmişim dedirtiyordu ona. Hoseok'da onları izleyerek kardeşiyle dalga geçiyordu. Minho'nun jisung'dan hoşlandığını biliyordu ve minho'nun bu halleri onu güldürüyordu. Aynı zamanda da kardeşinin birini sevmesine seviniyordu.

Chan ve seungmin bir haftadır gizli gizli oynaşıyorlardı. Seungmin hâlâ abisine söylememişti ve tepkilerini gözlemliyordu. Abisine, 'bir sevgilim olsa ne yapardın?' gibi sorular soruyordu ve bu seokjin'in şüphelenmesine sebep oluyordu. Tabii buna kafa yoramıyordu çünkü kafasını karıştıran şeyler vardı.

Namjoon ve seokjin ne kadar yerlerinde saysalar da namjoon seokjin'in kafasını karıştırıyordu. Bir haftadır seokjin'in düşünebildiği tek şey namjoon'un neden onlarla bu kadar ilgilendiğiydi. Şirkette yaptıkları konuşma, arabada üstünü örtmesi, onları koruması. Bunların hepsi son zamanlarda kafasında dönüyordu.

"Hyung!" Seokjin daldığı düşüncelerden jungkook'un sesiyle ayrılmıştı.

"Efendim?" Elindeki kağıtlardan boş bakışlarını çekerek kendisine bakan gençlere baktı.

"Bir fikrim var mı diye soracaktım ama başka bir şey düşünüyorsun sanırım." Jungkook seokjin'in dikkatinin dağınık olduğunun farkındaydı. Vaka hakkında tartışma yapıyorlardı ama seokjin bir kere bile konuşmaya katılmamıştı.

"Üzgünüm. Kafam dağınık biraz."

"Bir haftadır kafan dağınık hyung. Bir sorun mu var?" Yoongi sorduğunda seokjin sessiz kalmıştı. Bu olay daha önce de gerçekleşmişti. Sadece mekan ve seokjin'in aklındakiler değişmişti.

"Yok. Bir sorun yok. Sadece şu takip edilme mevzusu gittikçe canımı sıkmaya başladı." Aklındakilerinden farklı olarak söyledikleri yalan değildi. Bu olayın gittikçe uzadığını düşünüyordu.

"Jeongin yakında hallolur demişti bana. Kim olduklarını bulmuşlar." Hyunjin sevgilisinden öğrendiklerini paylaştığında diğerlerinden herhangi bir tepki alamamıştı.

"Changbin hyung da aynı şeyi söyledi."

"Jimin de."

"Minho da."

"Chan da."

"Taehyung da."

Sırasıyla felix, yoongi, jisung, seungmin ve jungkook bıkkınlıkla söylemişlerdi. Hyunjin aldığı cevaplarla susmuştu.

Doktor ve mafya/Skz Bts Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin