0. rész

7.4K 100 11
                                    

Olivia Graves vagyok; 16 éves. A családom és a barátaim csak Livnek hívnak. A helyi gimnáziumba járok, most vagyok 10.-es. Pár dolog amit tudni kell rólam:
•Barna hajam és barna szemem van.
•Szeretek olvasni.
•Már gyerekkorom óta járok úszni, jelenleg is benne vagyok az iskolai úszó csapatban.
•Kedvenc színem a kék; kedvenc énekesem Lana Del Rey; kedvenc sorozatom a The vampire diaries/Vámpírnaplók és a Stranger things
•Van egy húgom, Lily, aki 14 éves.
•Sunfieldben élek már gyerekkorom óta.

Na most. Miután írtam magamról, írnék a barátaimról is pár dolgot.
Madelyn Jennings
Madelyn nagyon népszerű az iskolában, ezért sok fiú veszi körül. Hosszú szőke haja és kék szeme van.
Ellie Wilson
Ellie az osztály legjobb tanulója. Rövid barna haja, és zöld szeme van. Sokat jár tanulmányi versenyekre, és általában szokott elérni helyezést is.
Mia Aniston
Mia nagyon sok zenét hallgat. Kedvenc együttese az AC/DC. Rövid fekete haja van, és barna szeme. Emo girl.

Én (Liv), Madelyn, Ellie és Mia már régóta legjobb barátok vagyunk. Mind a négyen mások vagyunk, de szerintem ez pont így a jó. Sokan csodálkoznak, hogy hogyan lehetünk barátok (bevallom, néha még én is).
Joshua Bramson
Josh szeret olvasni, akárcsak én. Barna haja és barna szeme van. A gimiben barátkoztunk össze.
Jason Stone
Jason nagyon népszerű az iskolában. Szőke haj, kék szem, megnyerő mosoly. Madelynnel mintha ikrek lennének. Az iskolai focicsapat kapitánya.

Hát, ők lennének a barátaim.

Sziasztok! Ez igazából csak egy bevezető rész lett volna, hogy jobban ismerjétek a szereplőket.
Úgy tervezem, hogy minden nap lesz rész kirakva. Már előre megírtam 40 részt, szóval egy darabig biztos lesz mit posztolnom.
Remélem tetszeni fog nektek a sztori :).

VáltozásokWhere stories live. Discover now