16. rész

2.1K 54 5
                                    

Végre eljött a nap! Hazamehetek! 4 napot voltam a kórházban. Szerintem megőrültem volna, ha Dylan nincs ott velem. Az utolsó két nap el kellett mennie az iskolába, de amint végzett, rögtön jött hozzám. Viszont nem aludt már ott. Maradni akart este is, de mondtam, hogy menjen haza, mert korán kell kelnie.
A szüleim jöttek értem reggel 9-kor. Hazavittük Dylant is, mivel ugye közel lakik hozzánk. Amikor odaértünk a házukhoz, én is kiszálltam Dylannel együtt.
-Köszönöm. Mindent - néztem mélyen a szemébe.
-Nincs mit - mondta mosolyogva, majd megölelt, vigyázva a törött karomra.
-Most már pihend ki magad - szóltam halkan.
-Te is.
-Oké.
Elléptem Dylantől, és jobban összehúztam a kabátomat, mert kezdtem fázni.
-Holnap jössz suliba? - kérdezte Dylan.
-Nem - ráztam meg a fejem - Van egy csomó pótolni valóm.
Hirtelen kinyílt a kocsi ajtaja, és anyu dugta ki a fejét rajta.
-Liv! Gyere! - kiáltotta.
-Oké, mindjárt.
-Menj - mondta Dylan mosolyogva.
-Oké - sóhajtottam - Szia.
-Szia.
Beültem a kocsiba, és intettem egyet Dylannek. Azt nem tudom, hogy látta-e mert közben elhajtottunk.

Mikor hazaértem, felhívtam Miát és Madelynt. Pénteken lesz Ellie szülinapja, és terveztünk neki egy meglepetés bulit. Nem leszünk sokan, csak én Mia, Madelyn, Josh, Jason, Dylan és Ellie két barátja (Anne és a Noah), akikkel amúgy mi is jóban vagyunk. Amikor letettük a telefont, valaki csöngetett. Jaj ne. Henry eljött értem.
Lementem, és reméltem, hogy nem Mrs. Rogers az. Kinyitottam az ajtót és ott állt előttem... Mrs. Rogers. Szerencsére egyedül volt, nem volt nála semmilyen fegyver. Vagyis kecske.
-Oliviácska! Meggyógyultál? - köszöntött a szomszéd.
-Igen - erőltetettem mosolyt az arcomra.
-Örülök. Azért jöttem, mert kéne Billynek egy kis káposzta. Tudnál nekem adni?
-Káposzta?! - döbbentem le.
-Igen.
-Hát... nem hiszem, hogy lenne. De azért megnézem.
Bementem a konyhába, és megkérdeztem anyát, hogy van-e káposzta. Nincs. Sejtettem. Visszamentem "kedves" szomszédomhoz, és közöltem, hogy nincs káposzta.
-Kár. Mindegy. Akkor elmegyek a piacra - fordult meg Mrs. Rogers, majd elindult... a piacra. Gondolom.
-Miért kellett neki káposzta? - kérdezte anya amikor bementem a nappaliba.
-Billynek - válaszoltam.
-Ki az a Billy?
-A kecskéje - legyintettem.
-Van kecskéje? - kérdezte felhúzott szemöldökkel.
-Igen.
-Hát... meg sem lepődök.
Felmentem a szobámba, és nekiálltam a leckének. Egész délután azt csináltam, és még így sem lettem kész. Mindegy, majd holnap folytatom. Éppen, fellapoztam a könyvemet, amikor megcsörrent a telefonom.
-Szia - szóltam bele.
-Szia. Ráérsz most? - kérdezte Ellie.
-Igen, miért?
-Moziba megyünk. Jössz te is?
-Megkérdezem anyát, de szerintem elenged. Mit nézünk?
-Valami vígjáték asszem. Nem tudom a címét.
-Oké, majd írok ha elkészültem. Egyébként kik lesznek ott?
-Csak Mia és Madelyn.
-Oké. Na szia!
-Szia.
Megkérdeztem anyát, és elengedett. Gyorsan elkészültem, majd indultam is. Amikor odaértem, már Mia, Madelyn és Ellie is ott volt. Megvettük a jegyeket, majd a büféhez mentünk. Én sonkás popcornt kértem, Ellie sajtosat, Mia semmit, Madelyn pedig nem tudott dönteni.
-Nachost szeretnék - mondta Madelyn.
-Oké. Milyen szósszal? - kérdezte a büfés lány.
-Sajtos.
-Oké.
-Nem! Mégsem! - kiáltott fel Madelyn - Inkább sajtos popcornt szeretnék.
-Rendben. Milyen méret?
-Közepes.
A lány elkezdte szedni a popcornt, amikor Madelyn megkérdezte, hogy van-e Chio chips.
-Nem, az nincs. De Lays van - felelte a lány.
-Á, az nem jó - legyintett Madelyn - Legyen inkább...
-Jó lesz a popcorn - szólt bele Mia.
-Hé! Én nachost akartam!
-Most akkor melyik legyen? - kérdezte a büfés idegesen. Igen, kicsit feltartottuk a sort.
-Nachost. Csípős szósszal - mondta Madelyn.
-Biztos?
-Igen.
Nagy nehezen végeztünk a büfében, és bementünk a terembe. Középpen ültünk le. Madelyn kibontotta a dobozt, amiben a nachos volt, majd erősen rávágott egyet a kartámlára, ahol amúgy a karom volt.
-Ezt nem hiszem el! Sajtos szószt rakott bele! - kiáltotta. Mindannyian kinevettük, majd Ellie megveregette a vállát.
-Így jár az, aki variál.
A lámpák leoltódtak, és a vászon pedig színes betűkkel lett teli. Elkezdődött a film.

VáltozásokWhere stories live. Discover now