Megnyitottam az üzenetet, amit Dylan küldött, és... és egy kecske. Egy kecske emojit küldött!! Rögtön tudtam, hogy miért írta. Elmondtam neki, hogy Henry, a pszichopata kecske megkergetett. Visszaírtam neki, hogy „hülye”, erre ő pedig küldött egy gifet, amin egy kecske kacsint.
Olivia üzenete: Gonosz vagy.
Dylan üzenete: Most miért? Mit tettem?
Olivia üzenete: Tudod te.
És erre küldött egy sírós kecske gifet.
Olivia üzenete: Na, én megyek. Szia.
És kiléptem a Messengerből. Egy perc múlva újra rezgett a telefonom.
Dylan üzenete: Olivia!
Olivia üzenete: ?
Dylan üzenete: Ne hagyj már itt. Beszélgessünk.
Olivia üzenete: Holnap suli...
Dylan üzenete: Egy perc.
Olivia üzenete: Oké.
Hát, végül majdnem két óra hosszát beszélgettünk. Ránéztem az órámra (1:14!!) és elköszöntem Dylantől.
Olivia üzenete: Mennem kell.
Dylan üzenete: Oké. Holnap találkozunk.
Olivia üzenete: Igen. Szia.
Dylan üzenete: Olivia...
Elfojtott lélegzettel meredtem a kijelzőre.
Olivia üzenete: Igen?
Dylan üzenete: Holnap reggel beugrom a Starbucksba. Kérsz olyan csokis kekszet?
Hangosan felnevettem. Ezek szerint emlékszik, hogy mennyire ízlett.
Olivia üzenete: Igen, kérek.
Dylan üzenete: Oké.
Olivia üzenete: Várjunk... ugye nem kell kifizetnem?
Dylan üzenete: Nem, nyugi.
Olivia üzenete: Amúgy...
Dylan üzenete: ??
Olivia üzenete: Ha holnap elalszom valamelyik órán, tudd, hogy a te hibád. De ha látod, hogy a padomon fekszek és nem adok semmilyen életjelet, akkor dobj meg valamivel. De vigyázz, nehogy az osztályképet dobd le! - utaltam arra amikor nekünk kellett a képet feltakarítani.
Dylan üzenete: Oké, megígérem.
Olivia üzenete: Köszi. Amúgy letöltötted a Color Switch-et?
Dylan üzenete: Nem. De majd letöltöm. De vigyázz, még a végén kettőször annyi lesz a rekordom mint neked.
Olivia üzenete: Aha, persze. Álmodban. Majd én is "edzek" aztán majd félhetsz.
Dylan üzenete: Oké, majd vigyázok. Na de most már hagylak, nehogy lefejeld holnap a padot.
Oliviaüzenete: Rendben. Jó éjt.
Dylan üzenete: Jó éjt. Álmodj Henryvel!
Olivia üzenete: Bunkó!
Dylan üzenete: Nyugi, csak vicceltem. Tudom, hogy igazából velem fogsz álmodni.
Olivia üzenete: Álmodozz csak.
Dylan üzenete: Ez az igazság.
Olivia üzenete: Nem!
Dylan üzenete: Mindegy, én úgyis tudom, hogy igaz. Holnap találkozunk, Olivia.
Olivia üzenete: Sajnos...
Dylan üzenete: Hé! Mit mondtál??
Olivia üzenete: Semmit. Na most már tényleg megyek. Kábé ötödjére indulok el.
Dylan üzenete: Hát, nehéz tőlem elválni.
Olivia üzenete: Ajj!! Nem vagy normális. Na, jó éjt, te hülye.
Dylan üzenete: Jó éjt.Ééés... végre!! Hajnali kettőkor sikerült lefeküdnöm!! Mondjuk, az már más kérdés, hogy mikor tudtam elaludni, de mindegy (megsúgom, lehetett vagy fél négy). Na. Csakhogy. Miután elaludtam, egészen különös álmom volt. Mégpedig az, hogy Dylan Henry hátán ül, és Henry fut a Starbucksba. Hát, egészen fura álom, az biztos. De Dylannek erről nem kell tudnia...
YOU ARE READING
Változások
RomanceA második félévben megérkezik egy új tanuló az osztályba: Dylan Howland. Minden lány odavan érte, kivéve Livet. Ő nem esik ilyen könnyen bele egy fiúba. Ráadásul Dylan önző, beképzelt és bunkó. Éppen ezért Liv próbálja elkerülni. Ám nem megy az neki...