Miután átöltöztem kimentem az öltözőből a többiekhez. Pár perccel később a fiúk jöttek ki a medencétől. Dylannel összetalálkozott a tekintetünk. Lazán intett, mire én visszaintettem.
Az edzés hamar eltelt, utána pedig hazasiettem, mivel még a fizikaházim nincs kész.
-Szia, Liv - köszönt anyu amikor beértem a nappaliba.
-Szia.
-Milyen volt az edzés?
-Jó volt - vontam meg vállam, mire anyu bólintott. Ezután felmentem a szobámba.
A leckémet akartam volna csinálni, csakhogy nem találtam a fizika füzetemet. 10 percen át kerestem, és amikor már éppen feladtam volna, megcsörrent a telefonom. Felkaptam az ágyról, majd összevont szemöldökkel néztem a kijelzőre. Ez állt rajta: Szépfiú.
Már majdnem kinyomtam a hívást, aztán beugrott. Dylan.
-Szia, Olivia - köszönt amikor felvettem.
-Ezt nem hiszem el! - mondtam köszönés helyett - Amikor elkérted a telefonomat, nem is telefonáltál? Az még nem is baj, hogy beírtad magadat a névjegyzékbe, hanem az a hülye név!! Méghogy szépfiú! Chh! - fújtattam idegesen.
-Nyugi! Telefonáltam is. Csak gondoltam jól jöhet hogyha tudod a számom. A név pedig szerintem találó.
-Na persze - mondtam, aztán pedig kinyomtam a hívást. Fél perc múlva rájöttem, hogy nem is tudtam meg végül, hogy miért hívott. Végül nagy nehezen, de visszahívtam.
-Na, mivan? Máris hiányoztam? - szólt bele a telefonba Dylan.
-Álmodban - fújtattam.
-Aha, persze.
-Most vigyorogsz, ugye? - kérdeztem.
-Honnan tudtad? Megjegyezted a gyönyörű mosolyom? Hm. Inkább át kéne a nevem állítani Szépmosolyra.
-Na most már fejezd be! - nevettem fel - Inkább mondd, hogy miért kerestél.
-Ja, tényleg. Fizikán véletlenül elraktam a füzetedet.
-Akkor azért nem találtam!
-Aha.
-Akkor szerintem átmegyek érte. Elküldöd messengeren a címedet? - kérdeztem.
-Igen - mondta, aztán letette.
Pár perc múlva a Facebook küldött értesítést, hogy jött egy új jelölésem. Miután visszajelöltem Dylant, megírta a címet. Rögtön el is indultam. Mivel nem lakik messze, gyalog mentem. Pár perc alatt oda is értem. Nagyon nagy házuk van. Miután csöngettem, rögtön ki is nyílt az ajtó.
-Szia - köszönt Dylan.
-Szia.
-Hozom is a füzetedet, oké?
-Oké.
Dylan pár perc múlva visszatért.
-Tessék - nyújtotta át a füzetemet.
-Köszi - mosolyogtam - Akkor... szerintem én megyek.
-Oké. Holnap találkozunk - intett.
-Öhm... Holnap szombat van - nevettem fel.
-Ó!
-Szia - köszöntem el, Dylan pedig intett (megint).
Mikor hazafelé mentem dörgött az ég, ezért elkezdtem szaladni. Szerencsére időben megérkeztem, mert amint beléptem a házba rögtön elkezdett szakadni az eső.
-Szia - köszönt anya - Hol voltál?
-Átmentem Dylanhez a füzetemért. Véletlen elrakta órán.
-Értem - mondta anya, majd kinézett az ablakon - Szakad az eső.
-Igen. Épphogy hazaértem.
Még beszélgettünk anyával egy kicsit, aztán felmentem a szobámba, és megcsináltam a fizika leckét. 5 körül végeztem. Beszélgettem a lányokkal videochaten, amikor a gép kikapcsolt. Elment az áram. Gyorsan leszaladtam a nappaliba.
-Anya! Elment az áram.
-Igen, tudom. Majd ha apád hazajött megcsinálja.
-Oké - vontam meg a vállam.
Visszamentem a szobámba, majd írtam a lányoknak, hogy elment az áram. Pár óra múlva a vihar végre elállt, de még mindig nem volt áram. Apa is hazajött, és mondta, hogy nem tudja megcsinálni, mert az egyik oszlopra rádőlt egy fa, és az egész utcában elment az áram. Több napig tarthat mire megcsinálják.
Mivel kezdett sötétedni, a novemberből megmaradt mécseseket használtuk fel. Az egész házat kivilágítottuk vele. Mivel nem működik áram nélkül a fűtés, felkaptam egy vastagabb pulcsit, majd csöngettek. Amint kinyitottam az ajtót, Madelyn, Ellie és Mia állt előttem.
-Sziasztok - köszöntem, majd amint láttam, hogy veszik le a kabátot, szóltam, hogy ne nagyon vetkőzzenek le, mert meg lehet fagyni. Amint beljebb mentek, csodálkozva néztek körül.
-Mi a... - ámult Mia.
-Mi van itt? Valamilyen rituálé? - kérdezte Madelyn.
-Nem, csak így világítunk.
-Ötletes - mondta mosolyogva Madelyn.
Körülbelül egy órát voltak itt. Megbeszéltük, hogy inkább máshol találkozunk majd, mert nálam nagyon hideg van. Ez az ötlet nekem is tetszett.
Vacsora után társasjátékoztunk (én, Lily, anya, apa) mivel áram nélkül nem igazán tudtunk mást csinálni. Ezután felmentem a szobámba, és zenét hallgattam. Miután a telefonom már csak 10%-on volt úgy döntöttem, hogy inkább alszom. Nyakig betakarózva aludtam el.
KAMU SEDANG MEMBACA
Változások
RomansaA második félévben megérkezik egy új tanuló az osztályba: Dylan Howland. Minden lány odavan érte, kivéve Livet. Ő nem esik ilyen könnyen bele egy fiúba. Ráadásul Dylan önző, beképzelt és bunkó. Éppen ezért Liv próbálja elkerülni. Ám nem megy az neki...