90. rész

1K 45 2
                                    

Reggel 9-kor arra ébredtem, hogy majd' bepisilek, úgyhogy gyorsan magamra kaptam valamit, majd kimentem a mosdóba.
   Amikor végeztem, visszafeküdtem Dylan mellé az ágyra.
   Az oldalamra fordultam, így pont szembe kerültem vele. Még aludt. És még így is nagyon jól nézett ki.
   Éppen a száját bámultam, amikor hirtelen kinyitotta a szemét, majd a derekamat megragadva magához rántott, és szorosan magához ölelt.
-Jó reggelt - suttogta, miközben apró puszikat nyomott a nyakamra, mire felnevettem.
-Mióta vagy fent? - kérdeztem.
-Körülbelül fél perce - felelte, miközben már az arcomat csókolgatta.
   Végül miután jól összepuszilt, elengedett, én pedig visszafeküdtem mellé, de a kezét nem engedtem el, azt továbbra is fogtam.
-Nem bánnám, ha minden reggel arra kelnék, hogy te mellettem fekszel, és a számat bámulod - jegyezte meg, mire elmosolyodtam.
-Én meg nem bánnám, ha te is felöltöznél, mert így nem csak a szádat fogom bámulni - hajoltam kicsit hozzá közelebb.
-Szerintem pedig bánnád - suttogta a fülembe.
-Ezt csak azért mondod, mert TE bánod, hogy én felöltöztem - néztem mélyen a szemébe, miközben próbáltam megállni, hogy mosolyogjak.
-Lehet - vonta meg a vállát, mire felnevettem.
-Szóval nem is tagadod?
-Nem. Úgyis tudod.
-Igaz - mosolyodtam fel - Figyelj, ha most elmész fogat mosni, akkor egy ruhadarabot levehetsz rólam. Benne vagy?
-Kettőt.
-Összesen van rajtam három, szóval maradjunk az egynél.
-Jó - sóhajtott - Mindjárt jövök.
Pár perc alatt végzett.
-Na, mondd el, hogy mik vannak rajtad! - feküdt vissza mellém - Azt látom, hogy póló és nadrág, de mi a harmadik?
-Ez nem így működik - nevettem fel. Találd ki, mert ha megmondom, direkt azt veszed le, ami alatt nincs semmi.
-Pff, dehogy! - legyintett.
-Akkor csak válassz egyet - vontam meg a vállam. Kicsit közelebb ment hozzám, és mélyen a szemembe nézett. - Belőlem aztán nem olvasod ki a megoldást.
-Dehogynem - vigyorodott el, majd közelebb hajolt hozzám, és a fülembe suttogott:
-Már tudom is a megoldást. - A pólóm aljához nyúlt, majd elkezdte felhúzni azt.
   Végül hagytam, hogy levegye rólam.
-Eltaláltam - nézett rám mosolyogva.
-Csak mázlid volt - forgattam a szemem.
-Vagy csak eszembe jutott, hogy a tegnapi ruhádhoz nem vettél fel melltartót - vallotta be, mire mérgesen néztem rá.
-Ó, te szemé... - Egy csókkal rögtön elhallgattatott.
   Beletúrtam a hajába, és a másik kezemmel magamra húztam.
   Legalább negyed óráig csókolóztunk, de szerintem több volt.
-Ezért is szeretek melletted ébredni - mondta Dylan, amikor éppen öltöztünk fel.
   Lementünk megreggelizni.
-Durva, hogy már nyári szünet, nem? - kérdeztem, miközben ettünk.
-Ja - bólintott.
-Mondjuk... - gondolkodtam el - Ha belegondolsz, most kevesebbet láthatjuk majd egymást...
-Hé, Olivia, ne szomorkodj el! Majd megoldjuk valahogy. Igazából... eszembe jutott az, hogy nekünk van nyaralónk a tengerpartnál, és ha gondolod, egy hétre kimehetünk oda 7-en - ajánlotta fel, mire rögtön felcsillant a szemem.
-Úristen, igen, az nagyon jó lenne! - álltam fel, mentem oda hozzá, és öleltem meg.
-Majd beszélj a többiekkel.
-Oké. - Visszaültem, és befejeztük a reggelit.

Amikor hazamentem, Lily megint a szobámban ült.
-Nem történt semmi érdekes - mondtam rögtön, mielőtt még bármit is mondhatott volna.
-Ne már! Ez most komoly?
-Ja.
-Jézusom, szörnyűek vagytok! - állt fel dühösen az ágyamról, majd kiviharzott a szobámból.

Este 10-kor éppen zenét hallgattam, amikor jött egy üzenetem:
Dylan üzenete: Megkérdezted a többieket, hogy mit szólnak a nyaralós ötlethez?
Olivia üzenete: Még nem. Várj.
Dylan üzenete: Várok. - Gyorsan átléptem a négyes csoportunkba.
Liv üzenete: Képzeljétek, ma mondta Dylan, hogy van nyaralójuk a tengerpart közelében, mit szólnátok, ha elmennénk oda egy hétre? - Madelyn rögtön látta.
Madelyn üzenete: Ááá, az nagyon jó lenne!! Mindjárt írok is Jasonnek.
Liv üzenete: Oké. Mia, írsz Joshnak? :)
Ellie üzenete: Szerintem már alszik.
Liv üzenete: Igaz.
Ellie üzenete: Amúgy nekem is tetszik az ötlet.
Liv üzenete: Oké, akkor majd ha Mia felébred, megbeszéljük, hogy pontosan mikor menjünk.
Ellie üzenete: Jó.
Madelyn üzenete: Jasonnek is tetszik az ötlet.
Liv üzenete: Örülök. Akkor gyorsan írok Joshnak is. - Neki is írtam.
Liv üzenete: Ő is benne van.
Madelyn üzenete: Akkor már csak az állandóan alvó Mián múlik. - Visszaléptem Dylanhez.
Olivia üzenete: Mindenkinek tetszett az ötlet, csak Mia a kérdéses, mert ő nem válaszol.
Dylan üzenete: Oké. Amúgy mit csinálsz éppen? Mármint mit csináltál, mielőtt írtam.
Olivia üzenete: Zenét hallgattam, és még most is.
Dylan üzenete: És közben bámultad a plafont?
Olivia üzenete: Igen :). Te? - Elküldött két képet. Az egyiken egy laptop volt, amin meg volt nyitva a Netflix. A másik egy szelfi volt, amin az ágyon fekszik, mellkasán BonBonnal, és póló nélkül van...
Olivia üzenete: Együtt filmeztek BonBonnal?
Dylan üzenete: Igen.
Olivia üzenete: Legszívesebben most átmennék hozzád és lefeküdnék BonBon mellé.
Dylan üzenete: Jó is lenne... De most amúgy is itthon vannak a szüleim, szóval ígyse-úgyse tudnál jönni.
Olivia üzenete: :(
Dylan üzenete: Ne legyél szomorú, nézegesd a képem.
Olivia üzenete: Igaz, hátha akkor felvidulok BonBon miatt.
Dylan üzenete: Én nem éppen erre gondoltam...
Olivia üzenete: Pedig más miatt nem tudok felvidulni a képet nézve.
Dylan üzenete: Nézd meg jobban, hátha feltűnik rajta valami.
Olivia üzenete: Ó, tényleg most nézem. BonBon maszatos? Mit evett?
Dylan üzenete: Nagyon vicces vagy, Olivia.
Olivia üzenete: Tudom.

VáltozásokWhere stories live. Discover now