113. rész

726 38 1
                                    

Úgy döntöttünk, hogy már ebéd előtt nem megyünk le a partra, hanem addig a nyaralóban maradunk.
  Éppen a szobában, a szekrény előtt guggolva pakoltam ki a ruháimat, hogy aztán elrakjam őket, amikor Dylan - aki eddig a nappaliban volt - egyszer csak megjelent az ajtóban, majd rögtön mögém lépett, aztán ő is leguggolt.
  Nem reagáltam rá semmit, de amikor elkezdte csókolgatni a nyakamat, egy pillanatra ledermedtem.
  Végül folytattam a pakolást, miközben Dylan a nyakammal szórakozott.
  Amikor végeztem, felé fordultam, majd szó nélkül megcsókoltam.
-Erre vártál, mi? - kérdeztem a szemébe nézve.
-Nem is tagadhatom - suttogta, majd egyszerűen leült a földre, engem pedig az ölébe ültetett.
  Körülbelül 2 perce csókolóztunk, amikor valaki megköszörülte a torkát. Elváltam Dylan ajkaitól, majd az ajtó felé fordítottam a fejem, ahol Josh állt.
-Bocsi, hogy megzavarlak titeket, de Jasonnek ott maradt a telefonja az autóban, és azt mondta, hogy neked adta a kocsikulcsot - nézett Dylanre.
-Igen, itt van, tessék - vette ki a zsebéből a kulcsot, majd adta oda Joshnak.
-Köszi - vette el, majd el is ment.
  Ránéztem Dylanre, majd elmosolyodtam
-Mi az? - kérdezte automatikusan ő is elmosolyodva.
-Csak, hogy hiába tudják, hogy együtt vagyunk, amíg velük vagyunk egy házban, nincs egy szabad percünk kettesben - mondtam, mire ő felnevetett - Mondjuk, igazából ez egy közös nyaralás, csak...
-Néha jó kettesben lenni - fejezte be Dylan.
-Igen - bólintottam, majd kiszálltam az öléből - Most viszont neked sem ártana kipakolni.
-Ja - állt fel, majd odalépett a bőröndjéhez, majd nagyot sóhajtva elkezdett pakolni.

Mivel mindannyian viszonylag korán reggeliztünk, már fél egykor egy, a strandhoz közel lévő étteremben voltunk.
  Amikor megebédeltünk, mentünk is a strandra, mert már mindannyiunknak nagyon melege volt.
  Mikor végre vízbe jutottunk, egyszerre sóhajtottunk fel.
-Már megsültem - szólt Madelyn, miközben bentebb mentünk a tengerben.
-Én is - vágtuk rá egyszerre.

Egész nap elvoltunk a vízben, egyedül akkor jöttünk ki, amikor bekentük magunkat naptejjel, vagy amikor WC-re kellett mennünk.
  6 körül hagytuk el a strand területét, és úgy döntöttünk, hogy visszamegyünk a nyaralóba, lerakjuk a cuccokat, majd visszajövünk, kicsit sétálgatunk a városban, majd vacsorázunk, utána meg majd kitaláljuk, hogy mit csináljunk.

Miután megvacsoráztunk, úgy döntöttünk, hogy bemegyünk abba a klubba, amit még vacsi előtt láttunk, amikor sétálgattunk.
  Amint beléptünk az ajtón, rögtön összenéztünk, mivel olyan zene szólt, amit mindannyian szeretünk. Kérdés nélkül mentünk a tánctérre, és az egész számot végigtáncoltuk.
-Oké, gondolom senki sem akar berúgni, főleg nem az első napon, de azért mindannyian megiszunk egy pohár valamit, nem? - kérdezte Dylan, mire mindenki bólintott.
  A fiúk elindultak keríteni piát, és közben én azon gondolkodtam, hogy én mégsem akarok inni.
-Hé, várjatok! - kiáltottam utánuk, mire megálltak, és felém fordultak. - Én inkább csak üdítőt kérek. Múltkor annyira berúgtam, hogy azóta is fáj a fejem, úgyhogy én inkább most nem iszok semmilyen alkoholt.
-Oké - bólintottak. Amikor visszafordultam a lányok felé, hogy visszamenjek hozzájuk, megláttam, hogy ugyanaz a pasi legyeskedik Madelyn körül, aki múltkor engem nézett ki magának. Látszott rajta, hogy megint nagyon részeg, mert alig tudott megállni. Valamit nagyon magyarázott, de nem értettem mit a hangos zene miatt.
  Nagy léptekkel elindultam feléjük, és éppen akkor értem oda, amikor Mia egyszer csak odaállt Madelyn mellé, majd a derekánál fogva magához húzta, majd így szólt:
-Sajnálom, de ő már foglalt. - A fiú kérdés nélkül visszament a haverjaihoz, bár szerintem nem azért, mert Madelyn „foglalt”, hanem mert azt hitte, hogy Madelyn a lányokat szereti.
  Én viszont lesokkolódtam. Mia csak azért hazudta, hogy együtt vannak, hogy lekoptassa a pasit, viszont ahogy elnéztem őket, egymás mellett állva, hirtelen villámként csapott le rám a felismerés. Hihetlen, hogy nem tűnt eddig fel nekem. Mia pedig rengeteg jelet adott (még ha nem is tudott róla): az állandó veszekedések, beszólogatások... Mia Madelynt Jenningsnek nevezte, ha haragudott rá; amikor kiderül, hogy Jasonnel együtt vannak, bár látszólag örült, a szemébe nézve nem ezt lehetett látni; amikor megkérdeztük, hogy ki a crusha, csak annyit mondott, hogy van, azt nem mondta el, hogy ki; elpirult, amikor Madelynnel összeért a karja; rögtön beleegyezett, hogy legyenek egy szobába, és kivételesen nem kezdett el vele veszekedni... Hogy nem vettem ezt eddig észre?
-Köszi, Mia - nézett Madelyn Miára, aki - szokásától eltérően - elmosolyodott.
-Egészen pontosan mi történt? - kérdeztem magamhoz térve.
-Hát az a pasas nem értette meg, hogy nem akarok vele táncolni, meg be is szólt - felelte Madelyn.
-Jó ötlet volt tőled Mia, hogy azt hazudjátok, hogy együtt vagytok - dicsérte meg Ellie - Mostantól mindig ezt fogjuk csinálni.
-Hát remélem már több részeg pasi nem fog minket megtalálni - szóltam.
-Itt vannak az italok! - jöttek meg a fiúk, majd mindenkinek kiosztották a sajátját. Én egy sprite-ot kaptam, amin elmosolyodtam, mert nem is mondtam, hogy mit kérek, csak egyszerűen tudták, hogy ez a kedvencem.

Este Dylannel mindketten fáradtan estünk be az ágyba. Leszívott minket a 2 órás út, a nap, a víz, és a klubban bulizás.
-Ma nincs keveredés, ugye? Madelyn Mia mellett marad? - kérdezte Dylan, miután már lekapcsoltuk a villanyt, és aludni készültünk.
-Igen - feleltem, majd pár perc csend után újra megszólaltam. - Egyébként... nem vettél észre valami furát Mián?
-Mire gondolsz? - fordult felém az oldalára feküdve, én pedig követtem a példáját.
-Hát... szerintem szerelmes Madelynbe - mondtam ki kertelés nélkül.
-Ja, hogy erre gondoltál? Erre már régóta rájöttem - közölte, mire meglepődtem.
-Ez komoly? Te előbb raktad össze a képet, mint én, aki többet van velük, és általános óta ismeri őket?
-Hát, igen.
-És nem akartad volna megosztani velem a gondolataidat? - kérdeztem felháborodva.
-Úgy voltam vele, hogy majd magadtól rájössz.
-Kösz - dünnyögtem.
-Egyébként... Mia nektek már elmondta, hogy a lányokat szereti? - kérdezte Dylan pár másodperc csend után.
-Nem. De szerintem nem csak a lányokat, hanem a fiúkat is. Emlékszem, kilencedikben nagyon crusholta Liamet.
-Liamet? - húzta fel a szemöldöké - Mármint... az osztálytársunk Liamet?
-Igen - erősítettem meg.
-Fura.
-Hát, igen, akkor én sem nagyon értettem - vallottam be - De a lényeg, hogy voltak már fiú crushai is, és gondolom akkor lányok is, csak azokat nem mondta el. De... Madelynnel mindig kicsit más volt a kapcsolata mint velem és Ellievel. Ők ketten egy kicsit mindig is közelebb álltak egymáshoz. Csak hát... Madelyn barátként szereti, ráadásul Jasonnel van.
-Szegény Mia - húzta el a száját Dylan.
-Igen - értettem egyet.
  Egy kicsit még beszélgettünk, majd mivel mindketten álmosak voltunk, úgy döntöttünk, hogy ideje aludni.
-Jó éjt - adott Dylan egy puszit a fejemre.
-Jó éjt - mondtam, majd lehunytam a szemem, és szinte rögtön el is nyomott az álom.

VáltozásokNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ