𝟝. 𝕓𝕠𝕝𝕦̈𝕞

436 35 10
                                    

Ameliyathane de monitör e bakarken aklım duyduğum sözler deydi. Ne işinden bahsediyorlardı? Hem kimdi bu adamlar? Ben bunları düşünürken içimdeki jungkook yine isyan bayraklarını aşmıştı. "Ne çok düşündün be amk öğrenmen gerekiyorsa zamanı geldiğinde öğrenirsin kaç saattir düşün düşün beynimi siktin yeter amk." Düşünmemek elde değildi nasıl bir ise bulastıemak istediğini merak ediyordum. Ben korkak bir erkektim.  Cümleye bak jekdbrnnrk öyle tiplerle muhattap olmak istemezdim.
     Üc saatlik nakil ameliyati nıhayet bitmişti nakil ameliyati nı genelde jhope bey yapardı ama sanırım sert bakıslı yüzünden bugün ameliyata changbin bey yapmıştı. Ameliyathanrden çıkıp dinlenme odasına bitkin bir halde gidiyordum . Odanın boş olmasını fırsat bilip dolaptan kıyafetkerimi aldım, tam pantolonumu giymistim ki odaya seokjin girdi. Yüz ifadesinden bakılırsa bugün baya yorulmuştu.
     Karsımdaki yeşil koltuklardan birine kendini bırakırken." benimle kahve içmeye geliyorsun, itiraz istemiyorum dedi
   Basımı olumsuz anlamda salladım. " malesef gelemem anteemanım var. Biliyorsun, ekersen jimin in dilinden kurtulamam ".
     Oturduğu yerden kalkıp kendi dolabına doğru yürüdü. " haklısın ama fazla yorgun görünüyorsun ".
   Haklıydı hem fiziksel hemde zihinsel olarak yorgundum. Ne kadar yorgun ve bitkin olsamda antremana gidip bugünkü adamın sert bakıslarını kum torbasından cıkarıcaktım. Tabi ona vurmayı tercih ederdim ama...
   Hastaneden cıktıgımızda seokjin otoparkta doğru beni suruklemeye başladı. " hadi seni spor salonuna kadar bırakıcam" dedi.
   Kolumu elinden zor kurtardım" hayır gerek yok " dedim " yol üzerinde işlerin var, başka zaman bırakırsın" yalan söylemek zorunda kaldım cunku her zaman böyle yapıyordu. Neden yaptıgını Anluyrdum ve iyi niyetli olduğunu da biliyordum. Devlet tarafından verilen 900 liradan başka gelirim yoktu. Çok calısmıs üniversiteyi burslu kazanmayı basarmıstım. Seokjin ın amacı bana yardımcı olmak olsa da buna gerek yoktu. Bu zamana kadar basımın çaresine bakmıstım.
     Seokjinin tek sorunu özgüveninin fazla gelişmiş olmasıydı bunda da haklıydı. Zengin bir ailenin oğluydu  burslu öğrenci değildi ve arabası vardı. Tüm bunlar yetmezmis gibi çok da yakısıklıydı because he is wwh you know köyü kahverengi gözleri simsiyah düz sacları uzun boyu ve genis omuzları o gerçekten wwh dı
     " inanmadım ama bu seferlik böyle olsun " dedi.
   Bırazcık alınmısa benziyordu, küçük bir vicdan azabı duysam da " kendine dikkat et "dedim.ve yanagına bir öpücük bırakıp yürümeye  basladım. Bu sokagı sevmiyorum, içlerinde ne iş yapıldıgı belli olmayan, terk edilmiş gibi görünen fabrikalar ve binalarla doluydu. Jimin beni spor salonuna yazdırdığını söylediği zaman böyle bir yere gönderecegini tahmin etmemiştim. Ama salona girdiğimde neden burayı tercih ettiğini çok iyi anlamıştım. Bulunduğu yerle tamamen zıtlık içerisindeydi, gayet modern bir yerdi, tek sırunu bulunduğu konumuydu.
     Saat muhtemelen altıyı geçiyordu ve sokakta sadece ben vardım. Bunun nedenini de biliyorum, bu sokakta gece saatlerinde yasal olmayan işlerin döndüğü mekanlar bulunuyordu. Yani bu saatlerde kimse olmazdı. Salona yaklasmıstım ki yanımda siyah bir jeep durdu. Daha ne olduğunu anlamadan içinden inen iki adam kollarımdan tutup beni arabanın içine attılar.
     Cıglık atmak için agzımı actıgım anda karşımda duran adam sıkahını bana doğrultarak " eğer bir çıt bile çıkar beynıne kurşunu yersin " dedi.
     " nereye götürüyorsunuz beni? Diye sordum sesim catlamıstı her an aglayabilirdim. 
     Bugün nasıl bir gundı böyle önce hastanedeki adamlar şimdi bunlar... Koltuğa sinmiş ve yanımda oturan adamı incelemeye basladım hastanedeki adamlarında yüzük parmaklarında 2 tane yan yana duran yamuk dörtgen vardı bunlarında  arkadaşlar bu dövme BTS'in simgesi olan dövme okey anlatamadım ama olsun ne yani , konusmayacagımdan emin olamadıkları için mi beni kacırıyorlardı? Basıma geleceklerden korkmaya basladım.
     Araba tahminimce yarım saat sonra, çevresi ağaçlarla çevrili, kocaman bahçesi olan bir evin önünde durdu. Kapısında yine siyah takım elbiseli iki adam bekliyordu. Arabanın kapısı acıldı ve adamlardan biri kollarımdan tutup beni indirdi. Sonra da eve doğru cekistirmete basladı. "Bırak beni canımı yakıyorsun amın oğlu!" diye bagırdım ama umrumda değildi. " ben bir şey yapmadım. Ne istiyorsunuz benden? " derken artık cırpınmaya basladım. Bir yandan da adama vuruyordum. Hiçbir ise yaramayacagını anladıgım için vurmayı kestim. Adam evin kapısını açtı ve uzun Holden yürüyerek iki kapılı bir odanın önünde durduk. Odanın önünde de iki adam bekliyordu. Sanırım buradaki adamların hepsi siyah giyinmisti.
   Kolumu tutan kedi suratlı kaslı iri kıyım benden kısa ama baya heybetli duran adam" abiye haber ver dedi".
    Kapıdaki adamlardan biri kapını  tek kanadını yavaşça tıklatıp actı " abi istediğin kişi geldi" dedi.
   İçeride beni beni bekleyen kişi sıradan biri olamazdı. Benim ne işim vardı burada..
    İçeri haber veren adam kapıyı sonuna kadar acıp girmem için kenara çekildi " içeri geçin dedi"
    Bacaklarım geri geri gidiyordu. Arkamdaki kedi yüzlü adam beni arkamdan yittirip içeri girmemi sagladı. Kapı arkamdan kapatıldı.
.
.
.
.
.
.
Sevgili mochilerim iyi okumalar sizleri seviyorum gidişat çok iyi olacak jhope aslında nasıl biri taehyung un asıl işi ne hepimiz yakında öğrenicez iyi akşamlar iyi okumalar yorumlarınızı bekliyorum borahhaeee 🪻🪼🪻🪻

SÖZLEŞME⟭⟬Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin