𝙏𝙖𝙢 𝙮𝙖𝙯𝙢𝙖𝙮𝙖 𝙗𝙖𝙨𝙡𝙖𝙙ı𝙢 𝙠𝙞 𝙠𝙖𝙧𝙖𝙣𝙡ı𝙠 𝙮𝙖 𝙝𝙖𝙣𝙞 𝙤𝙧𝙩𝙖𝙢 𝙨̧𝙪 𝙖𝙡ı𝙥 𝙜𝙚𝙡ı𝙮𝙤𝙣 𝙙𝙚𝙙𝙞𝙣 𝙖𝙡𝙙ı𝙢 𝙞𝙘̧𝙩𝙞𝙢 𝙗𝙞𝙧𝙖𝙯 𝙠𝙤𝙮𝙙𝙪𝙢 𝙠𝙚𝙣𝙖𝙧𝙖 𝙠𝙖𝙛𝙖𝙢ı𝙣 𝙖𝙧𝙠𝙖𝙨ı𝙣ı 𝙙𝙪𝙫𝙖𝙧𝙖 𝙫𝙪𝙧𝙙𝙪𝙢 𝙙𝙪̈𝙣𝙮𝙖𝙢 𝙙𝙤̈𝙣𝙙𝙪̈ 𝙗𝙚𝙮𝙣𝙞𝙢 𝙮𝙚𝙧𝙞𝙣𝙙𝙚𝙣 𝙠𝙖𝙡𝙠𝙩ı 𝙜𝙚𝙧𝙞 𝙤𝙩𝙪𝙧𝙙𝙪 𝙗𝙖𝙠 𝙠𝙪𝙧𝙨̧𝙪𝙣 𝙙𝙤̈𝙠𝙩𝙪̈𝙧𝙚𝙘𝙚𝙢 𝙖𝙧𝙩ı𝙠 𝙠𝙞𝙢 𝙣𝙖𝙯𝙖𝙧 𝙙𝙚𝙜̆𝙙𝙞𝙙𝙞𝙮𝙤 𝙗𝙖𝙣𝙖 𝙗𝙪𝙡𝙪𝙧𝙨𝙖𝙢 𝙗𝙞𝙧 𝙠𝙪𝙧𝙨𝙪𝙣𝙙𝙖 𝙤𝙣𝙖 𝙙𝙤̈𝙠𝙚𝙘𝙚𝙢 🖕🏿Kasım ayının son günlerinde esen rüzgâr, akşam saatlerine ayrı bir güzellik katıyordu. Hava artık tam anlamıyla soğumuş, kış tüm güzelliğiyle gelmişti. Bir elimde kahve, battaniye altında televizyon izleme günleri beni bekliyordu. Kış aylarını seviyordum, kalın kı- yafetleri, eldivenleri, başımda rengarenk berelerin olmasını sevi- yordum.
Taehyung la, annemin yüzünden ettiğimiz şiddetli kavganın ar- dından dolu dolu iki haftayı geride bırakmıştık. İki haftadır sürekli diken üzerindeydim, acaba kararından vazgeçecek mi diye düşü- nüp duruyordum. Taehyung la aramız açıktı, beni affetmemişti. Soğuk davranıyor, benden uzak duruyordu. Sadece, geceleri ben uyku- ya daldıktan sonra odaya gelip bana sarılarak uyuyordu. Bir nevi, onun için geceleri ihtiyaç haline gelmiştim. Onun yanında uyuma- dığımda sinirleniyordu. Bunu da bir gece test ederek öğrenmiştim. Sırf benden uzak durduğu için, bir gece onun odasında yatmak yerine kendi odama çıkmıştım ama gece bağırmalarıyla uyanıp tekrar onun odasına inmiştim. Uyku mahmuru olduğum için beni azarlamasına göz yummuş, sabahında ona birazcık sert çıkmış ve aramızı biraz daha açmıştım.
"Çok dalgınsın bugün, somurtuk tavşan. Bu, dördüncü başa alış miz olacak, artık kendini topla."
Hyunjin bir kez daha uyarıda bulunduğunda bana kızgın gözlerle bakıyordu. Sözlerine karşılık sadece gözlerimi devirdim ve bakışla. rimi önümdeki notalara çevirdim, onları on gün önce ezberlemeye başlamıştım, şu anda da nakarat bölümüne bakıyordum. " Hyunjin, ar. tık bıraksak mı?" dedim. Saat akşam sekizi geçiyordu ve sıkılmış tim. Bir haftadır her okul çıkışında hyunjin Le müzik odasında buluşu yor, saatlerce çalışıyorduk. İlk hafta bana piyanoyu tanıtmış, nota ların yerlerini öğretmişti. Bu hafta da parçayı çalmaya başlamıştık
Hyunjin kolundaki siyah deri saatine bakıp 𝙖𝙠𝙡ı𝙢𝙖 𝙗𝙩𝙨 𝙞𝙣 𝙖𝙧𝙖𝙗𝙖 𝙩𝙖𝙣ı𝙩𝙩ı𝙜ı 𝙖𝙢𝙖 𝙟𝙝𝙤𝙥𝙚 𝙤𝙥𝙥𝙖𝙢ı𝙣 𝙗𝙞𝙡𝙚𝙜ı𝙣𝙙𝙚𝙠𝙞 𝙨𝙖𝙖𝙩𝙞𝙣 𝙖𝙧𝙖𝙗𝙖𝙙𝙖𝙣 𝙙𝙖𝙝𝙖 𝙥𝙖𝙝𝙖𝙡ı 𝙤𝙡𝙙𝙪𝙜𝙪 𝙜𝙚𝙡𝙙𝙞 𝙞𝙨𝙩𝙚 𝙗𝙚𝙣𝙞𝙢 𝙤𝙥𝙥𝙖𝙢 😏♥️ başını iki yana salladı "Olmaz," dedi. "İki saattir şarkının yarısına bile gelemedin, düzgün çalamadığın sürece gitmene izin yok."