43.𝕓𝕠̈𝕝𝕦̈𝕞

227 20 4
                                    

Aslında fake love şarkısını koyacaktım olaylarla uyumlu ama bu aralar benim askıma haksızlık yapılıyor gece gündüz dinliyorum ama sadece benim yapmam yetmiyo serefsız ayrım yapan armyler yüzünden oluyo aşklar lütfen dinleyin

Ayaklarımı yere vura vura odama doğru yürümeye başladım. Bana yaptıklarından dolayı taehyung a bir şey yapamıyor olmak beni deli ediyordu. Ve aklımda tek şey vardı; jimin e ne olmuştu?

Üzerimden takımu cıkarırken aklım jimin vardı. . Taehyung, jimin hakkında sorduğum sorulara cevap vermeyi bırak, ağzımdan jimin ın ismi çıktığında deliriyordu. En sonunda üzerimi değiştirmeyi başardığımda banyodan çıktım. Yaptığım dans ve ardından gelen olayların yarattığı korku, bedeni- min halsiz düşmesine neden olmuştu. Yatağın içine girip düşünce- lerimle boğulmaya hazırlanırken taehyung un jimin den hâlâ intikamını almadığını biliyordum. Bir başka konu ise taehyung un onun gerçek yüzü hakkında söyledikleriydi. Jimin ın benden bir şey sakladığına inanmıyordum ama taehyung un kendinden emin oluşu beni ikileme düşürüyordu. Acaba gerçekten de jimin ın benden sakladığı başka bir yanı mı vardı?

Yatakta dönüp dururken bahçeye giren arabanın sesini duy- dum. Bu saatte kimin gelmiş olabileceğini görmek için yataktan kalktım. Bu zamana kadar bu eve misafir geldiğini hiç görmemiş- tim. Perdeyi hafifçe aralayarak aşağı baktım. Lüks bir beyaz ara- ba evin önünde duruyordu. Arabadan ineni görünce gözlerim fal taşı gibi açıldı. Kulüpteki sarışın kaslı adamdı bu. Taehyung un yanına gele- rek tam önünde durdu, ne konuştuklarını duyabilmeyi diledim. O

anda adamı nereden tanıdığımı hatırladım, geçen gece mutfakta taehyung lâ konuşan adamdı. Konuşmaları bir süre daha devam etti sonra samimi bir şekilde vedalaştılar. Adam arabasına binip gider ken, taehyung de içeri girdi.

Yatağıma geri uzandım ama gözüme bir türlü uyku girmiyor du. Bu yetmezmiş gibi çok susamıştım. Yataktan kalktım, odam dan çıkıp sessiz olmaya çalışarak aşağı indim. Salonun işığının açık olduğunu görünce yavaş adımlarla o tarafa yöneldim. taehyung ma sanın başında oturuyordu, elinde bir viski kadehi vardı ve fazla sıyla düşünceli görünüyordu. Ona karşı hissettiklerimi engelleye miyordum, yanına gitmek, ona sikica sarılmak, her şeyin yoluna gireceğini, onun için elimden gelen her şeyi yapacağımı söylemek istiyordum çünkü sen tam bir gerizekalı ibnesin devam edelim. Ama bunu yapamazdım. Sessizce oradan uzaklaşıp mutfağa geçtim. Tam kendime bir bardak su almıştım ki evin ka- pisi çalmaya başladı. Çalmak da değildi, kapı resmen yumruklani- yordu. Kimin buna cesaret edebildiğini düşünürken jimin ın sesini duydum. "Jungkook nerede?" diye bağırıyordu.

Elimde su bardağı öylece kalmıştım. Taehyung un vereceği tepkiyi hayal bile edemiyordum. "Bırakın gelsin!" diye bağırdı. Hemen ar dindan da, "Şimdi dışarı çıkın, bizi yalnız bırakın," diye ekledi. Çok geçmeden jimin bağırdı. "Ona böyle hükmetmeye hakkın yok!"

Taehyung un elinde tuttuğu kadehi sertçe masaya vurduğunu çıkan sesten anlamıştım. "Benim evimi basacak kadar cesarete sahip olduğuna ggöre jungkook u çok seviyor olmalısın." Sesi sakin çıkıyordu ama ben bu sesin arkasında bbirkaplan olduğunu biliyordum.

"Jungkook nerede?"

"Onu benden alamazsın. Hadi aldın diyelim, gerçekleri öğren- dikten sonra ilk geleceği yer yine benim yanım olacaktır." "Ne gerçeğinden bahsediyorsun?" "Ailesini tanıdığından ve ona karşı olan gerçek hislerinden

bahsediyorum."

"Saçmalıyorsun!"

"Saçmalamadığımı çok iyi biliyorsun. Onun hakkındaki her şeyi biliyorum. Etrafındaki herkesi tanıyorum. Ona nereden zarar gele- ceğini biliyorum."

Kısa bir sessizliğin ardından jimin , "Tam olarak ne biliyorsun?" diye sordu.

Bu, onun geri adım attığını gösteren bir soruydu. Yani jimin

bunca yıldır benden bir şeyler saklamıştı.

"Senin ona âşık olduğunu biliyorum," ddedi taehyunh "Ailesinin emriyle onu koruduğunu, bunun karşılığında para aldığını biliyo rum. Hatta ailesini bulamaması için önüne engeller çıkardığını da biliyorum."

Elimdeki bardak büyük bir gürültüyle yere düştü. Etrafa da ğılan kırık cam parçaları kalbimdi adeta. Bacaklarımı hissetmiyor dum ama salonun kapısına kadar gelmeyi başardım. Beni gördük. lerinde ikisinin de bakışları üzerime sabitlendi. jimin ... jimin benim için güneşli bir sabahtan karanlık bir geceye dönmüştü. jimin be- nim firtinam olmuştu, beni yakmış, yıkmış, yerle bir etmişti. Bana doğru bir adım attığını gördüğümde elimi kaldırarak onu durdur-

dum. "Ailemi tanıyor musun?" "jungkook, her şeyi açıklayabilirim."

İnkâr etmemişti, doğruydu, ailemi tanıyordu. Bu da yetmezmiş gibi onlarla iş birliği yapmıştı. Gözyaşlarım onun ihanetine isyanimi ortaya sermek ister gibi akmaya başladı. "Yaklaşma bana," dedim. "Benim yanımda olmak için onlardan para mi aldın?" Şu hayatta gerçekten de yapayalnız olduğumu asıl şimdi öğreniyordum. Des- tek bildiğim, ailem bildiğim insan aslında yoktu..
.
.
.
.
.
.
Eveeet jiminin gerçek yüzünü görmüş olduk gerçek hayatta melek ama benim ficimde şeytan 🙃 canım biasım bunu sana yaptıgım için çok özür dilerim neyse başka bir fice baslıyıcam yakında oradaki ana ciftte jikook namjin sope olacak hadi ben kactım see you mochilerim

 Eveeet jiminin gerçek yüzünü görmüş olduk gerçek hayatta melek ama benim ficimde şeytan 🙃 canım biasım bunu sana yaptıgım için çok özür dilerim neyse başka bir fice baslıyıcam yakında oradaki ana ciftte jikook namjin sope olacak hadi ben kactım ...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

 ○꙰〰︎༺𝚜𝚝𝚒𝚕𝚕 𝚕𝚒𝚏𝚎༻

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


○꙰〰︎༺𝚜𝚝𝚒𝚕𝚕 𝚕𝚒𝚏𝚎༻

SÖZLEŞME⟭⟬Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin