Bu bölüm asırı iyi olacak heyecanla okuyun
Şimdi kaybol, jennie ."
Kadın, bozulmak şöyle dursun, suratına yılışık bir gülümseme yerleştirip taehyung un kulağına eğildi. "Geçen geldiğinde yaşadığımız gecenin tekrarını istersen yukarıda olacağım," dedi. Sonra da o koca kalçalanını sallaya sallaya uzaklaştı.
Elin Vegas'ında neden bu kadar çok koreli olduğunu sormak istedim ama bunu daha sonra da öğrenebilirdim. Şimdi tek istedigim bu gecenin bir an önce bitmesiydi. Namjoon üzerinde iki yazan demir kapıyı açtı. "Eğlence başlasın,"
dedi gülerek.
İçeri girdiğimiz anda taehyung un kasıldığını hissettim. "Hani bu-
rada olmayacaktı?"
Namjoon onun ne kastettiğini anlamak için içeriyi gözleriyle taradi. "Hadi be Abi, bana gelmeyeceğini söylemişlerdi."
Taehyung sinirli bakışlarıyla namjoon u resmen dövüyordu.
Ananı SKM senin namjoon adam akıllı ogrenseydin basınıza ileride olacaklar gelmezdi,Sanki İçeride kalmakla dışarı çıkmak arasında kalmış gibiydi. Ortada bu- yük bir oyun masası vardı, etrafinda oturanlara şöyle bir göz attım ama hiçbirini tanımıyordum. Adamlardan biri bizim olduğumuz ta- rafa döndü ve bozuk bbir Korece ile, "kim taehyung" dedi.
Taehyung pek istemeyerek de olsa cevap verdi. "Evet, uzun zaman oldu," dedi ve masaya doğru yürümeye başladı. O da namjoon de çok gergin görünüyorlardı.
Adam, beni şöyle bir süzdü. "Sanırım sevgilin için masamızda yer yok."
Bakışlarını görünce, uzerime birşey gıydurmesi konusunda ısrar ettiği için içimden taehyung a teşekkür ettim. Adamın bakışları yüzüme çıkıp gözlerimi bulduğunda bakışlarımı kaçırdım. Namjoon masaya bir sandalye yaklaştırınca taehyung yürümemizi sağladı ve oturmam için sandalyeyi çekti. "Sevgilime her zaman yer bulurum."
Duvar kenarlarında bekleyen adamları yerime oturduğumda fark ettim, masadakilerin korumalanı olmalı diye geçirdim içimden. "Hiç değişmiyorsun, kim taehyung," dedi adam. Adamın beş
parmağında da dövme vardı ama loş ışıkta şekilleri seçemiyordum. "Ne tesadüf ki sen de, kumarhanen de hiç değişmemişsiniz, suga ." taehyung ciddiyetini ve dik duruşunu bozmadan karşımızda ki
gri saclı kedi gözlü olgun adam cevap verirken göz temasini hiç bozmamıstı. Demek bu pis kumarhane bu adamındı,
"Yillar bizi eskitemiyor, kim ." Konuşurken elindeki içkisini yudumluyordu. "Artık masayı da dörtlediğimize göre oyunumuza başlasak mı?" Masadaki diğer yüzlere tek tek bakıp onay alırken, eliyle arkasında kalan sarışın afete işaret etti. "Kağıtları dağıt."
Sarışın afet hemen harekete geçip kâğıtları masada oturan dört adama dağıtmaya başladı. Dikkatler hazır dağılmışken, he men yanımda oturan taehyung a biraz daha yaklaştim. "Ne zaman biter?"
Gözleri masaya dağıtılan kağıtlardaydı, dudaklarını kulağıma yaklaştırdı. "Korkma, birkaç saate işimiz biter." En sonunda güven vermek adına gözlerini bana çevirdiğinde güzel gözlerinin yoğun-
luğuyla içime güven aşıladı. "Tamam." taehyung a güveniyordum. Aslında fazla korkmamıştım ama ortamın gerginliği beni rahatsız etmişti.
"Bakalım sevgilin şansını açacak mı, kim ?"
Adının suga olduğunu öğrendiğim adam, bana ve taehyung a tuhaf bir bakış atarken, şans ve benim varlığımın ilişkisi komik gel- mişti. Şans denilen kelimenin anlamını bile tam olarak kavrayama miştim hayatım boyunca.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SÖZLEŞME⟭⟬
Fanfictionᴋᴇşᴋᴇ ʙᴇɴɪ ɪʟᴋ ᴊᴇᴏɴ ᴏʟᴅᴜɢ̆ᴜᴍᴜ ᴏ̈ɢ̆ʀᴇɴᴅɪɢ̆ɪɴ ᴢᴀᴍᴀɴ ᴏ̈ʟᴅᴜ̈ʀsᴇʏᴅɪɴ