𝘾̧ı𝙡𝙙ı𝙧𝙘𝙖𝙢 10 𝙙𝙠 𝙙𝙖 𝙣𝙖𝙨ı𝙡 𝙮𝙚𝙣𝙞𝙙𝙚𝙣 𝙮𝙖𝙯𝙖𝙗𝙞𝙡𝙞𝙧𝙞𝙢 𝙨𝙞𝙡𝙞𝙣𝙙𝙞 𝙮𝙖𝙯𝙙ı𝙠𝙡𝙖𝙧ı𝙢ı𝙣 𝙝𝙚𝙥𝙨𝙞 𝙮𝙚𝙣𝙞𝙙𝙚𝙣 𝙮𝙖𝙯𝙢𝙖𝙠 𝙯𝙤𝙧𝙪𝙣𝙙𝙖 𝙠𝙖𝙡𝙙ı𝙢 𝙔𝘼𝙕𝙄𝙈 𝙔𝘼𝙉𝙇𝙄𝙎𝙇𝘼𝙍𝙄 𝙊𝙇𝘼𝘽𝙄̇𝙇𝙄̇𝙍 𝙎𝙊𝙍𝙍𝙔𝙀𝙜̆𝙚𝙧 𝙮𝙗 𝙮𝙖𝙯ı𝙮𝙤𝙧𝙨𝙖𝙢 𝙝𝙚𝙥𝙨𝙞 𝙗𝙡𝙞𝙣𝙠𝘼𝙧𝙢𝙮𝙎𝙩𝙖𝙮𝙆𝙥𝙤𝙥𝙁𝙖𝙣 𝙮𝙪̈𝙯𝙪̈𝙣𝙙𝙚𝙣𝙙𝙞𝙧. 𝙆ı𝙯 𝙢𝙖𝙣𝙮𝙖𝙠 𝙘̧ı𝙠𝙩ı 100 𝙤𝙠𝙪𝙣𝙢𝙖 𝙨ı𝙣ı𝙧ı 𝙠𝙤𝙮𝙙𝙪𝙢 𝙠ı𝙯 6 𝙩𝙖𝙣𝙚 𝙛𝙖𝙠𝙚 𝙝𝙚𝙨𝙖𝙥 𝙖𝙘𝙩ı. 𝘾̧𝙖𝙗𝙖𝙨ı𝙣𝙙𝙖𝙣 𝙜𝙖𝙮𝙧𝙚𝙩𝙞𝙣𝙙𝙚𝙣 𝙫𝙚 𝙥𝙚𝙨 𝙚𝙩𝙢𝙚𝙢𝙚𝙨𝙞 𝙙𝙤𝙡𝙖𝙮ı𝙨ı𝙮𝙡𝙖 𝙢𝙤𝙘𝙝𝙞𝙢𝙞𝙯𝙞 𝙩𝙚𝙗𝙧𝙞𝙠 𝙚𝙙𝙞𝙮𝙤𝙧 𝙫𝙚 𝙗𝙖𝙨𝙖𝙧ı𝙡𝙖𝙧ı𝙣ı𝙣 𝙙𝙚𝙫𝙖𝙢ı𝙣ı 𝙙𝙞𝙡𝙞𝙮𝙤𝙧𝙪𝙯 👏🏿👏🏿
" taehyung ellerini çeker misin, çıkarmak istemiyorum!" Kesinlikle ' jungkook u Sinir Etme Makinesi' diye bir şey icat edilse taehyung, icad yapan firmanın sahibi olurdu. Bu konuda çok güzel buluşlar elde edebileceğine canigönülden inanıyordum.
Beni altına almış, keçi inadı en üst seviyelerde kendini gösterir-
ken, elleri kısa sortum ve crop gomlegimin kenarlarındaydı. "Senin bu kıyafeti giymene
izin vereceğimi gerçekten düşündün mü?"
Lanet olası bir kıyafet kavgasının daha içindeydim ama bu se- ferki daha bir deli hallerimizle alevlenmişti. Yilbaşı için verilecek olan büyük partiye taehyung la birlikte gideceğim için güzel görün mek hakkımdı, çünkü gittiğimiz mekânlar her zaman güzel ve ba- kımlı insanlarla dolu oluyordu. Yani orada pasif kalmamak için bu kıyafetle kesinlikle üzerimden çıkarmayacaktım. Aslında kıyafetimin fazla abartılacak bir yanı yoktu, altı üstü sadece kısaydı ve icimi gösterecek şekildeydi. sırtun rengi sıyah ve diz kapağımı geçiyordu gömleğim ise beyaz ve kravatımsa kırmızı rrenkteyi. .
"Evet, düşündüm. Şimdi ellerini kıyafetimden çeker misin!" Sinirden kudururken, kıyafetin kenarlarını kavramış ellerine uzan
maya çalışıyordum. Bir yandan da altından kaçabilmek için her türlü yollu deniyordum. Elleri bez parçasını öyle bir tutup sahip lenmişti ki, ne onu üzerimden atmayı başarabiliyordum ne de bisemi kurtarmayı.
"Yaniliyorsun güzelim, sana bunu giydirmem!"
Başini iki yana sallayarak benim sinirim karşısında gayet sakin bir tavır takınmıştı. Sonucun ne olacağını zaten biliyordu. Şu an sadece benimle oynayarak vakit geçiriyordu, o kadar. Ama pes et meyecektim.
Yılbaş partisi olduğunu öğrendiğimde, benim için alınmış k fetlerle dolu olan giyinme odasına girmiş, beğendiğim kıyafeti de aptallık ederek şimdiden denemiştim. Oysa kuaförden sonra giyip kabanımın altına saklanarak evden çıkmam gerekirdi. " Taehyung, b rakır mısın? Yırtılacak!"
"Çıkarıyor musun?" diye sordu.
Sırtım yataga sabitlenmiş, inatla ona bakarken, "Çıkarmıyo rum," dedim. Elleri bu sefer de gömleğin göğüs kısmını tuttu. "Ha- yır!" diye ciyaklayarak daha çok çırpınmaya başladım.
Bu adam tam işkenceydi.
Sinirden çıldıran hallerim hoşuna gidiyordu. "Son kez soruyo rum, güzelim, çıkarıyor musun?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SÖZLEŞME⟭⟬
Hayran Kurguᴋᴇşᴋᴇ ʙᴇɴɪ ɪʟᴋ ᴊᴇᴏɴ ᴏʟᴅᴜɢ̆ᴜᴍᴜ ᴏ̈ɢ̆ʀᴇɴᴅɪɢ̆ɪɴ ᴢᴀᴍᴀɴ ᴏ̈ʟᴅᴜ̈ʀsᴇʏᴅɪɴ