31.𝕓𝕠̈𝕝𝕦̈𝕞

229 17 11
                                    

Saol paulo konserindeki  jhope bir baskaydı atlatamıyorum hocam

Birşey soylemeden bileklerime bağladığı ipi çözmeye başladı. Ellerim özgürlüğüne kavuştuğunda

yavaşça ayağa kalktım, eve doğru yürümeye başladım.

"Bunlara alışsan iyi edersin, küçük oglan," dedi arkamdan. "Çün- kü eninde sonunda bana daha fazlasını vereceksin."

O istediği kadar böyle düşünebilirdi, öyle bir şeyin olmasına izin vermeyecektim. Bu beden benimdi ve istediğim kişiye teslim etmekte özgürdüm. Düşüncelerimle birlikte odama çıkıp kendim duşa attım. Duştan çıkıp aynanın karşısına geçtiğimde gördüğün

manzara gözlerimin dolmasına sebep oldu  taehyung un emip ısırdığ yerler kızarmış hatta morarmaya başlamish. Bu halde insan içine nasıl çıkacaktım ben? Pic herif, sert olduğunu her yaptığı harekette ve davranışta belli etmek zorunda mıydı sanki?

Saçlarımı söylenerek kuruttuktan sonra fondöten ile morarmış olan yerleri kapatmaya çalıştım Odamdan çıkarken  taehyung in cat katından indiğini gördüm. Uç haftadır bu evde olma- ma rağmen çatı katına çıkmayı hiç düşünmemiştim. Evden ayrı bir yani var gibi görünüyordu, evin diğer merdivenlerinden farklı ola- rak ince ve tek kişilik bir merdivenle oraya çıkılıyordu.  Taehyung tam vanıma geldiğinde. "Çatı katında ne var?" diye sordum. Yarım saat Önceki ıslak ve yarı çıplak hali gitmiş, yerine mafya lideri olan hali

gelmişti. Siyah takım elbisesi içinde yine nefes kesiyordu. "Seni ilgilendirmeyen birçok şey," dedi. Sorumdan rahatsız olduğu her halinden belli oluyordu.  Taehyung u ilk kez böyle huzursuz gördüğümden dolayı çatı katında neler olduğunu merak etmemek elde değildi. "Yani oraya çıkamaz miyim?"

Uzun zamandır bu evde yaşamama rağmen hiçbir zaman ikin- ci kattaki odaların dışında bir odaya girmemiştim, daha doğrusu kendi odamdan başka bir odaya girmemiştim. Evin  taehyung la kul- landığım odaları dışında dikkatimi çeken tek yer çatı katı olmuştu. "Oraya çıkman yasak,  jungkook. Sakın aksini yapayım deme."

Konuyla ilgi son uyarısını yaptıktan sonra beni de peşinde yu- rümeye zorlayarak aşağı indirdi. Arabaya bindiğimizde büyük bir ozenle morlukları göstermemeye calostım .  Taehyung düzenli olarak her gün beni hastaneye bırakıp holdinge geçiyordu. Hasta- nenin önünde durunca arabadan inmek için harekete geçmiştim ki, "Bu akşam bir parti var, çıkışta seni evde bir kuaför ve tasarımcı bekliyor olacak. Ben biraz geç geleceğim. Hastaneden çıkar çıkmaz eve geç," dedi.

"Ya gelmek istemiyorsam?"

"Öyle bir şansın yok. Şimdi arabadan in ve akşam eve erken gel."

Emredici sesi, biçimli sekilli dudaklarından çıkarken sabah yaptıkları aklıma geldi. Utançla başımı çevirip arabadan indim.

Akşama kadar hastanede koşturduktan sonra yorgun düşmüş- tüm. Dinlenme odasında bacaklarımı uzatmış otururken bu yor-

gunlukla eve nasıl gideceğimi düşünüyordum. Eve gitmekle de bitmiyordu, dinlenip yorgunluğumu atamadan  taehyung un daveti olduğu partiye gidecektik. Derin bir nefes alıp bedenimi koltuktan ayırdım.

  Taehyung un söylediği gibi heni heklevenler vardı.

Eve gittiğimde  taehyung un söylediği gibi, beni bekleyenler vardi Her şeyimle ilgilenip akşam için hazırlanmamı sağladılar.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
SÖZLEŞME⟭⟬Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin