Basladık haydi Bismillah
Saatin alarmının çalmasına daha yarım saat vardı. Sıcak yaz gununden bunaldıgımdan yatagımda yüzüstü yatıyordum. Evin rutubet kokusu burnuma doluyordu ve astım hastası olduğum için beni fazlasıyla rahatsız ediyordu. Evdeki rutubetin artmasında Jimin'in de payı vardı, çünkü be kadar uyarsam da evin bakımıyla yeterince ilgilenmemistim.
Jimin en yakın arkadaşımdı ve bizim arkadaşlığımız, daha doğrusu dostluğumuz çocuk esirgeme kurumu'ndan baslıyordu. O, herzaman sırtımı yaşayabileceğim guvencemdi. Ailem yoktu, yardıma ihtiyaç duyduğumda yanımda olan tek kişi her zaman o olmuştu.
Ne yazık ki son zamanlarda yanımda degildi. Benden iki yaş büyüktü, doğal olarak benden önce mezun olmuş, göreve başlamıştı ve ayrı düşmüştük. Bende yurda verecek param olmadığı için onun evine yerleşmiştim. Bu ev jimin in ailesine aitti. Anne ve babası iş yerinde çıkan bir yangında hayatlarını kaybetmişlerdi, başka akrabası olmadıgı için de jimin yurda gönderilmeşti. On sekiz yasına geldiğinde de yurttan ayrılarak aile evine yerleştirmişti
Çalar saatimin sinir bozucu sesi odayı doldurmaya baslayınca hızlıca yataktan kalktım ve onu susturdum. Koridorun sonundaki banyoya ilerledim. On dakikalık bir dus beni kendime getirmeye yetti. Yoksa bütün gün bir sarhoş gibi baygın olacaktım. yazın basındaydık ama hava çok sıcakttı.
Odama döndüğümde beyaz sıfır yaka tişörtümü ve buz rengi kot pantolonumu giyip aynanın karsısına geçtim kabarık olan saclarıma zorla şekil verip çantamı omuzuma taktıgım gibi evden çıktım ev ALLAH'TAN giriş kattaydı ki merdiven ve asansor derdi çekmiyordum.
.
.
.
.
.
.
Şimdiden 222 kelime olmuş neyse oylayıp yorum yapan parmaklarınızdan öpüyorum kendinize iyi bakın ALLAH'A EMANET götünüze mukayyet olun öpüldünüz mochilerim ♡♡