Arkadaki dünya capı yakısıklısından ilham alarak yazdım çaktırmayın çok yakışıklı (yazı için kb bir videodan ss aldım bek yakısıklı benim kocam çünkü şaka şaka tüm armylerin kocası)
Jhope bey, "taehyung sanslıymıssın" dedi "kurşun sıyırmıs birkaç dikisle işi bitiririz"
Taehyung bakışlarını kısa bi an için üzerimden çekince rahatladıgımı hissetmiştim ama bu uzun sürmedi. Yeniden bana donüp azarlar gibi bir sesle, "sen hemşire misin? " diye sordu
Bu afamın derdi neydi? Vurulup yaralı halde hastaneye gelmişti ve sinirni benden çıkarmak ister gibi ikide bir azarkıyordu. Sinirimi bozmaya baslamıstı içinde bulunduğum durumdan korktuğumu belli etmemeye çalışarak ve içimdeki ana avrat dümdüz küfür eden jungkook u susturarak onun gibi sınırlı bakıp "hayır değilim" dedim "anestezi öğrencisiyim " bakışları sanki olabilirmiş gibi daha da sertleamisti.
"Jungkook dikiş işi bitti yarayı sarmak için bant gazlı bez ve sargı bezi getir" jhope beyin hangi ara dikişi attıgını anlayamamıştım. Taehyung denen adam dikkatimi dagıtmıs olmalydı. Gerekli malzemeleri getirip yaranın üzerine kapamasına yardım ettim bakısları hala üzerimde hissediyordum.
O sırada diğer adamlardan birinin telefonu çaldı adam hiç konuşmadan karsı tarafı dinleyip sonra taehyung a baktı "abi adamı yakalamıslar ne yapalım? "
Ne tepki vereceğini merak ettiğim için, sargıya bir bant daha atarken göz ucuyla baktım. Gözlerini benden hiç ayırmadan"mekana getirsinler" dedi.
Gözlerimi kacırarak basımı öne eğdim, masanın üzerinde duran sabit telefonun çalması da imdadıma yetişmişti. Ahizeyi kaldırarak "efendim?" Dedim
"Jungkook 7 numaralı ameliyathaneye gel. Kai fenalastı onun yerine sen bakıcaksın" dedi ameliyathanenin sekreteri. " tamam geliyorum" dedim ve telefonu kapattıktan sonra jhope beye döndüm. Her zamanki halinden eser yoktu endişeli görünüyordu taehyung denen adam kimse onun için çok önemli biri olmalıydı. " beni ameliyathanrden çağırıyorlar gitmem lazım. " diye açıklandım. Jhope bey hiçbir şey söylemeden bası ile onayladı. Odadan cıkmak üzereyken de, " hastanın kaydı için birini gönderirim " diye ekledim.
Jhope bey tam cevap verecekken taehyung atıldı. " gerek yok kayıt tutulmayacak "
" bu ilk olmuyor jungkook kayıy tutulmayacak ve sen gördüklerini unutacaksın ve kimseye birşey soylemiyeceksin "
Jhope beyi ilk defa bu sert ses tonu ile konuşurken duyuyordum. Basımla onayladıktan sonra tae ye öfkeli bir bakıs attım aynı şekilde o da bana sert bir bakıs attı kilitli kapıyı acıp dısarı çıktım kapıyı tam kapatmak üzereyken bir kez daha sesini duydum.
"İş için bunu istiyorum"
Tam geri dönmüştüm ki diğer kaslı koruma kapıyı suratıma kapatıp kilitledi..
.
.
.
.
Yine olaylı bitirdim neden çünkü şerefsizim noktalama yanlısları olabilir eksik olabilir kusura bakmayın hepinizi morluyorum bys 🩷🩵🩶
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SÖZLEŞME⟭⟬
Hayran Kurguᴋᴇşᴋᴇ ʙᴇɴɪ ɪʟᴋ ᴊᴇᴏɴ ᴏʟᴅᴜɢ̆ᴜᴍᴜ ᴏ̈ɢ̆ʀᴇɴᴅɪɢ̆ɪɴ ᴢᴀᴍᴀɴ ᴏ̈ʟᴅᴜ̈ʀsᴇʏᴅɪɴ