4.5

109K 6.8K 4.4K
                                    

Sınır koymayınca yine kimsenin oy vermediğini fark ettim...

🌟Sınır: 1K oy.🌟 (okunmamızla gayet orantılı.)
-

Hassiktir. Bu karın ağrısı da ne- haa. Yine regl olduk anasını belleyeyim.

"Her ay bunu yaşamak zorunda mıyım ya?" Diye söylene söylene yatağımdan kalkıp örtümü dağınık bir şekilde yere fırlattım. Sorun şuydu ki, regl olurken aşırı asabi olurdum. John Cena mod on.

İlk gittiğim durak banyo olmuştu. (Detayları atlıyorum aşkolar burada hepimiz kızız.)

Ardından okul kıyafetlerimi giydim ve buzdolabını açtım. Adanalı Esat'ın şalgamı bana göz kırpıyordu köşeden.

Oha!

Lan biz dün birbirimize itirafta bulunduk, sarıldık, geceye kadar konuştuk!

Hayal değildi dimi lan bunlar?

İçimi basan ani korkuyla buzdolabının kapısını kapattı- direkt açık bırakıp telefonuma doğru koştum.

Evet? Telefonuma doğru koşmuş olamaz mıyım?

Yatağımın yanında duran zavallı telefonumu görmemle zafer gülümsemesi sergiledim. Fakat bu az sürdü çünkü hâlâ dün Esat'la yaşananlar bir rüyadan ibaret olabilirdi.

Ve...

Ay! Esat'ım mesaj atmış!

Esat: günaydın Ece'mm.

Hem de iki tane m harfiyle.

Tamam, rüya değilmiş!

Yatağıma doğru zıpladım ve heyecanla yazdım.

Ece: günaydın. (Gönderilmedi)

Ya böyle de çok sıradan olmadı mı?

Ece: günaydın Esat. (Gönderilmedi)

Sıfır samimiyet.

Ece: günaydın acılı şalgamım.

Aşk neden bu kadar kırocasın...

Esat: şalgam ha?

Ece: ehe...

Esat: bana daha tatlı şeyler söyler misiniz Ece hanım?

Ece: acısız şalgam?

Esat: :/

Esat: yani diyorsun ki ismimdeki m harfini sil?

Ne, ne, ne?

Ece: o nasıl bir tehdit ya?!

Ece: bana böyle bir şey yapamazsın.

Ece: kötü Esat!

Ece: evil Esat!

Ece: Türkçesi şeytan!

Esat: bak bak.

Esat: neler söylüyor çok ayıp.

Ece: ayıbı ayıp yapana yaparız. ;)

Esat: Seni kendi ayıbın ilgilendirir. Başkasının ayıbı seni ilgilendirmez. ;)

Ece: ayıplar zaten başkalarına yapılır. Bunu göremeyen kendi ayıbıyla yaşayıp durur ;)

Esat: herkes kendine yakışan ayıbı yapar. ;)

Tamam, pes ettim. Özlü söz savaşlarında Esat gibi bir kekoyu yenebileceğimi nasıl düşünebildim ki zaten?

MELANKOLİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin