Dünkü ilgi ve alakanızdan dolayı çok teşekkür ederim. Çok mahcup oldum. Sadece esprisine bir iddia uydurmuştum. Bu kadar dikkate alınacağını düşünmemiştim.
İyi okumalarrr. Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın. Ama lütfen yorumlar bölümle alakalı olsun, spam mesajı olmasın (:
-Kollarıma yeniden yanık kremini sürüp boy aynasının karşısından kendime doğru baktım. Oha! Bu güzel kızda ki- tamam, tamam şakaydı.
Şaka olan güzel kız olmam değildi ama, boy aynasının
karşısına geçmemdi.Çünkü ne yazık ki bizim evimizde boy anasını yoktu. Sıradan banyo aynasının karşısında, kendime doğru bakıyordum. Neredeyse yanık izi geçip gitmişti, ulan be Esat'ım. Bir günde tüm acım sızım gitti. Tabii mesajıma hâlâ dönüş yapmadın, orası ayrı konu.
Henüz evden çıkmak için çok erkendi. Çantamı hızlıca hazırladıktan sonra mutfağa doğru geçip dünden kalan makarnayı yemeye başladım. Yakında makarna olacağım, o olacak.
Dün, Kemal hocanın ofisinden ayrıldıktan sonra neler yaşandı bilmiyordum ve çokta merak ediyordum. Yahu düşünsenize, Esat sırf ben Yağız'ı çağırmış olmayayım diye kendi onun ayağına gidip çağırmıştı. Bunu anlamayacak kadar saf değilim anasını satayım. Bizim saksı da arada sırada çalışıyor yani.
Bu durum aklıma geldikçe gülmeden edemiyordum. Esat, Yağız'dan ölesiye nefret ediyordu ama buna rağmen buna razı olmuştu. Kendi onu çağırmak istemişti.
Peki... sonra? Yağız gerçekten de şiirin, kendisine ait olduğunu kanıtlayabilmiş miydi?
Yoksa gerçekten de hırsız mıydı?
Kafamı bu düşüncelerle meşgul ede ede kaşla göz arasında da tenceredeki makarnayı silip süpürmüştüm. Ve işte o an, telefonuma gelen bildirimle ayağa fırlamam bir oldu.
Esat olsun. Esat olsun. Esat olsun!
Neva: ya edebiyat defterim sende mi kalmış?
Allah belanı vermesin emi.
Ve edebiyat kitabın bende falan kalmad- aslında kalmış da olabilir ama ilgilenmiyorum şu an.
Tam Whatsapp'tan çıkıyordum ki gecenin dördünde atılmış olan mesajı görmemle duraksadım.
Esat?!
Gecenin dördü ve Esat!
Yahu ben onun mesaj attığını nasıl yeni fark edebilirim?!
Birkaç mesaj atmış olduğu için, mesajın içine girmeden ne yazdığını göremiyordum. Üstelik gecenin dördünde ne yapıyordun sen be Esat? Yalnız mesajına girmeden önce dikkatimi bir şey çekmişti. Whatsapp durumu atmıştı?
Gittim ve okundu bilgisini kapatıp attığı durumları izlemeye başladım. Hadi ama! Bunu hepinizin yaptığını biliyorum.
Oo. Esat'a da bakın siz. Gecenin 3'ünde araba storysi atmış. Hem de Azer Bülbül dinliyor.
Vaoov. Bir sonraki durumunda özlü söz yazmış. "Seni unuttum sanma, sadece değerin kadar hatırlıyorum."
Bir anlık duraksayıp düşünmeye başladım. "Haa?"
Ardından hızla gittim ve Google'a 'laf sokucu sözler' yazdım. Esat'ın durumuna yazdığı söz başı çekiyordu.
Ben size diyorum bu çocuk keko, inanmıyorsunuz.
Ya ama çok tatlı!
Ardından whatsappa geri dönüp bir diğer durumuna baktım. Maşallah bu Esat da ne çok durum atmış- diyecektim ki gördüğüm resimle gözlerim kocaman açılıp küçük dilimi yutuverdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELANKOLİ
Teen FictionSevdiği çocuk yerine yanlışlıkla okulun serserisine yazan Ece, başına çok büyük bir bela aldığını fark ettiği an onu engeller. Fakat her şey için çok geçti... 🍷 #1-mizah, 09.08.23 #1-macera, 09.08.23 #1-romantik, 09.08.23 #1-aksiyon, 09.08.23 #1...