Güncelleme: kitap tanıtım reklamı icin sadece bir yorum yapmak şartıyla bu satırı kullanabilirsiniz. (Yapmayın desem de yapıldığı için böyle bir çözüm buldum hahahhshsh) gereğinden fazla yapmayın lütfen <3
Melankoli - genç kurgu, lise son sınıfı anlatan bir kurgudur. Hoş geldiniz! İyi okumalar :)
Öncelikle şunu söylemeliyim ki bu kitap mizah türündedir. Ota boka sallayabiliriz yani haberiniz olsun ona göre başlayın.<3
! • Tamamen bana aittir. Herhangi bir kopyalama, alıntı vb. durumları kesinlikle kabul edilemez. Tüm hakları saklıdır.
Not: başka kitap karakterlerinden yorumlarda bahsetmeyin lütfen. Her karakter kendi bulunduğu kitaba özeldir. Anlayışınız için teşekkürler :)
NOT1: yer yer argo/küfür içerir.
240723 🤍
•••
Hadi, Ece. Ya şimdi ya da hiç. Ona yazmak için daha uygun bir zaman bulamazsın.
05**: selam Yağız.
05**: bugün çok kötü bir kavgaya karıştığını gördüm ve nasıl olduğunu merak ettiğim için yazmak istedim.
Derin bir nefes al, ver.
05**: o tip serserilerden uzak durman lazım ne olursa olsun.
05**: ben senin haklı olduğunu biliyorum.
05**: ne hissettiğini de biliyorum.
05**: emek hırsızlığı kadar kötü bir şey yok.
05**: ve en kötüsü de ne, biliyor musun?
05**: şiir yarışmasına katılamayabilirdin.
Çok mu mesaj yolladım ne?
Son mesajımı da attıktan sonra kendimi dizginlemeye çalışıp yatağımda bir oraya bir buraya doğru dönüp durdum.
Bugün okulumuzda bir süredir platonik olduğum yan sınıfımızdan Yağız, büyük bir kavgaya girişmişti ve kavga ettiği işe yaramaz serseri de ne yazık ki bizim üst komşumuzdu ve yine ne yazık ki onu fena benzetmişti. Neyse ki onunla hiç muhabbetim olmamıştı ve uzak duracağım bir tipti. Ona karşı her zaman nötrdüm ama şimdi Yağız'ımla kavga ettiği için tamamen nefret ediyordum.
Kavganın sebebi ise okullar arası olacak şiir yarışması için hazırladıkları şiirden başka bir şey değildi. İkisi de aynı sınıftaydı ve bu yarışmaya ikisi de aynı anda katılmaya kalkınca vay efendim sen benim şiirimi çaldın yok efendim sen benim şiirimi alıp kendi ismini üzerine yazdın diye kavgaya girişmişlerdi.
Ben de krizi fırsata çevirip bu nedenden dolayı Yağız'a yazma kararı almıştım. Numarayı ise en yakın arkadaşım Neva, Yağız'ın sınıfındaki salak kuzeni Atlas'tan almıştı. Neden mi salak? İlla bir salaklığına denk gelmiş olursunuz ve ben size bunu hatırlatırım, merak etmeyin.
Derken telefonuma gelen bir mesaj bildirimiyle adeta kalbim yerinden çıkıp geri yerine girmiş gibi oldu.
Esat: bence şiir yarışmasına katılamamaktan daha da kötüsü var.
Esat: o puştla adaş olmam.
Esat: neyse ki iki ismim var.
Esat: diğer ismimi sevmeme sebep oldu kendisi.
Esat: bana sadece Esat diyebilirsin.
Esat: ve beni haklı bulduğun için de teşekkür ederim.
Esat: hatta beni tek haklı bulan kişi sen bile olabilirsin.
Lan.
Bir dakika.
Ben yanlışlıkla Yağız'ın kavga ettiği serseriye mi yazdım?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELANKOLİ
Roman pour AdolescentsSevdiği çocuk yerine yanlışlıkla okulun serserisine yazan Ece, başına çok büyük bir bela aldığını fark ettiği an onu engeller. Fakat her şey için çok geçti... 🍷 #1-mizah, 09.08.23 #1-macera, 09.08.23 #1-romantik, 09.08.23 #1-aksiyon, 09.08.23 #1...