8.1

44K 2.9K 1.1K
                                    

MEDYA: galerici Eso bey. (Eğer medya hala görünmüyorsa bildirin bari Instagram'a atayım.)

Oy ve yorum gelmezse bu kez ciddili küserim konusmam ula. Son zamanlarda çok az oy ve yorum geliyor okumaktan mı bıktınız anlamadım, söyleyin bileyim ona göre yormayım kendimi 😔😭
-

Hani Z kuşağının her şeye 'şaka mıı' demesine laf atılıyor ya; "Ha her şey şaka anasını satayım, hiçbir şey gerçek değil," diye.

O zaman soruyorum; Benim kayınpeder şaka mı?! Buna bence herkes "şaka" der çünkü gerçekten de şaka gibiydi. Ulan adam gitmiş evimi satın almış! Bir de kalkmış "senle Esat'a gelecek için yatırım yaptım" diyor.

Gel de 'şaka' deme. Gel de 'şaka' deme!

Esatlar'ın evinden ayrıldıktan sonra tek başıma evime gelmiş direkt bunları düşünmeye başlamıştım. Hatta daha önce evime geldiğime hiç bu kadar sevinmemiştim. Sanki kendimi ilk kez bu eve aitmiş gibi hissediyordum. Daha önce hiç benim olmamış gibi...

Kapıyı ardımdan kapattığımda, kendimi kapıya yasladım ve direkt salondan yanıma koşan Topitop'a doğru heyecanla baktım. "Oğlum!" Dedim en tatlış ses tonumla. "Babanın babası adam çıktı! Bu ev artık sonsuza kadar bizim!"

Topitop, tabiri caizse beni sikine bile takmayıp götünü döndüğü gibi oturma odasına geri dönerken "aman be!" Deyip ardından laf attım. "Sen de sokaktan geldin yani ne bu havalar?" Ardından ayakkabılarımı çıkarıp odama doğru ilerlemeye başladım.

Odama girdiğimde kendimi yatağımın üzerine -kıyafetlerimi bile değiştirmeden- attım ve telefonumu hızla elime aldım. Olanlardan sonra Esat'la bir iki kelime bile konuşamamıştık. Anne ve babasının önünde boynuna atlayıp 'helalimm benim' diye sarılamayacağıma göre, tıpış tıpış evime dönmüştüm yani.

Hemen mesaj yerine girdim fakat bir süre ne yazacağımı bilemeyip öylece ekranla bakışmaya başladım.

Ulan Turunçgil. Senin yüzünden sevgilime de hiç 'aşkım' diye hitap edemiyorum ki. Kızın bende bıraktığı etkileri saysam saysam bitmez.

Ay. Durun! Bende daha iyisi var.

Ece: acılı şalgamımmm.

Aha, oldu şimdi.

Ece: yaaa sen gittin ve babana benim durumumdan mı bahsettin maviş gözlüm benim??

Ece: yemin ederim ki seni yerim sıçmam.

Ece: o kadar netim.

Bak bak. Nasıl da hemen çevrim içi oldu tipine hatimler indirdiğim.

Esat: lafı bile olmaz pambık prensesim.

Esat: ve lütfen beni ye de sıçma Ece'm.

Var bir hayalimiz: yiyip sıçmamak.

Ece: sigarasında hayat bulduğum.

Ece: ara sokakların vazgeçilmezi.

Ece: Nike'ın daimi müşterisi.

Ece: tirreğim benimm.

Ece: Esat'ım da Esat'ımm.

Aşkını belli etmemeye çalışırken kızlar. (Temsili değil.)

Esat: vallahi sus yoksa aşağı kata gelir döverim bak seni.

Ece: Allah'ın adını verdim gel.

Esat: sus.

Ece: naz yapma erkek.

Esat: naz yapmıyorum balım.

MELANKOLİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin