🍒Sınır: 45 oy. 🍒
-Esat: nerdesin?
Okulun kızlar tuvaletinde, kapalı klozetin üzerine oturmuş bir şekilde ağlıyordum.
Evet ağlıyordum!
Kafama kuş sıçmış lan! Kuş! Bir de yetmezmiş gibi etrafta öylece dolanmışım! Yemin ederim ki eğer Esat, erkenden söylememiş olsa şu anda okulumdan kaydımı alıp gitmiştim.
Burnumu çeke çeke yazdım.
Ece: sqna ne ki byndan?
Anında çevrimiçi olup yazmaya başladı.
Esat: Kemal hoca senin nerede olduğunu soruyor.
Esat: ben değil.
Ece: ya desene kızın kqfasına kuş sıçmış, psikoloğa gidiyoe diye.
Ece: iyi değilim amk, değilim!
Esat: tamam nerdesin?
Ece: off gelmiyourrum işte!
Esat: bu kez kemal hoca sormuyor.
Esat: ben soruyorum.
Esat: nerdesin?
Akan sümüğümü silmek için etrafa bakındım ve bingo! Tabii ki de okul tuvaletinde tuvalet kağıdı olmayacaktı.
Ben de okul üstümün tersiyle sildim.
Ece: kızlar tuvaletindeuim.
Ece: gelcen mi?
Esat: tabii ki hayır ama
Esat: ben de kızlar tuvaletinin önündeyim.
Esat: tuvalet boş mu?
Esat: geleyim bir saçını yıkayalım senin.
Bir anlığına duraksadım.
Ece: ha?
Ece: sen dalga mı geçiyorsun, ne saç yıkaması, ne kızlar tuvaletine girmesi, sen ne saçmalıyorsun Esat?
Esat: Çağrı bugün okula geç kalacağını söyleyince gelirken şampuan almasını söyledim hemen yol üstünden.
Esat: kafanı musluğa dayar yıkarız ya.
Esat: bizim Mıho berber başımızı nasıl yıkıyor sanıyorsun?
Mıho berber ne lan?
Daha ilk ders bile bitmemişti ve kızlar tuvaleti gerçekten de boştu. Bu halde asla eve gidemeyeceğimi de biliyordum. Zaten nöbetçiydim ve Kemal hoca da asla izin vermezdi. Ee geriye başka hangi seçeneğim kalıyordu ki?
Ece: tamam ama şampuanı bana ver ben hallederim.
Esat: sana yardım edeyim, ne olmuş? zaten ilk derse giremem artık koridorda da boş dolanmak istemiyorum.
Esat: kuş fena sıçmış söyleyim sana. bu işin içinden zor çıkarsın.
Bak bak.
Ece: oğlum ya biri bizi görürse?
Esat: KSMLSNOSNOSNZXKJX
Esat: bana bu okulda laf atabilecek bir delikanlı yok.
Esat: zaten müdür yardımcısı da erkek yani kızlar tuvaletini açıp bakmayacağına göre?
Ece: ya bir kız gelip bizi görürse??
Esat: ne halin varsa gör ya.
Esat: hadi eyw.
Ofladım.
Ece: yaa tamam tamam.
Ece: zaten bu halde eve de gidemem valla.
Yazar yazmaz kızlar lavabosunun kapısının açıldığına dair ses duydum ve ben de oturduğum tuvalet kabininden çıkıp Esat'a doğru döndüm.
"Heyt be." Deyip etrafa doğru bakındı merakla. "Kızlar tuvaleti böyle bir yer miymiş?" Ardından bir anlık duraksadı ve dudak kıvırdı. "E hiçbir büyüsü yokmuş."
Gülmeden edemedim. "Ne büyüsü bekliyordun ki?"
"Neyse hadi daya."
Ona doğru uzaylı görmüş gibi bakarken "kafanı musluğa dayasana kızım," dedi.
Ha pardon.
"İğrenç!" Yine bana ağlama perileri gelirken bir yandan da söyleniyordum. "Onca sıçacak kel kafa varken kuş nasıl da gelip beni buluyor ya?!" Kafamı musluğun altına doğru indirdim ve pat diye kemiklerim kilitlendi.
Cidden saçımı tek başıma yıkayamazmışım lan.
Gözlerimi sıkıca kapatırken Esat'ın kafama şampuan sıktığını fark edince gözlerimi patlatana kadar sıktım.
"Merak etme," dedi gülerek. "Bizim Çağrı'ya Dalin almasını söylemiştim." Pardon da neyim ben bebek mi?
"Yeğenimden biliyorum. Bu arada adaşsınız." Biliyorum canım, biliyorum.
Buram buram kokan Dalin, beni anında mest ederken Esat'ın zarif parmakları ise küçük küçük hareketlerle masaj yapmaktaydı.
"Esat," dedim istemsiz sert çıkan sesimle. "Oğlum hızlı yapsana şunu."
"Ya canın yanarsa."
"Yanmaz yanmaz sen yardır gitsin." Birden saçımı çekmesiyle bağırdım. "Ya o kadar da değil!" Duraksadığında devam ettim, "ya demek istediğim hem hızlı ol hem de nazik ol. Şimdi biri gelecek!"
Ve birden kızlar lavabosunun kapısından gelen tıkırtıyla çenemi kapadım.
"Biri mi vardı kapının önünde?" Diye soran Esat'la gözlerimi açıp direkt görüş açıma giren kapıya doğru baktım. "Nasıl yani?"
"Deminki sesi duymadın mı?" Diye sordu köpüklü elleriyle. "Sanki biri bizi dinliyormuş da yanlışlıkla çarpmış gibime geldi."
"Git bir baksana kimse var mı?" Tam yola koyuluyordu ki gülmeden edemedim. "İlk önce bir elini yıka."
Dediğimi yaptıktan sonra göz ucuyla kapının ardına doğru baktı ve kapatıp nıçladı. "Kimse yok."
Bişi yok bişi yok.
"Sana öyle gelmiştir." Dedikten sonra geri kafamı eğip onun musluğu açmasını bekledim.
Görev tamamlandı. ✓
Kuş boku temizlendi. ✓
-
***Sınır: 45 oy. Lütfen oylayalım. 😚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MELANKOLİ
Teen FictionSevdiği çocuk yerine yanlışlıkla okulun serserisine yazan Ece, başına çok büyük bir bela aldığını fark ettiği an onu engeller. Fakat her şey için çok geçti... 🍷 #1-mizah, 09.08.23 #1-macera, 09.08.23 #1-romantik, 09.08.23 #1-aksiyon, 09.08.23 #1...