3.7

98.1K 7.1K 1.5K
                                    

Günün ikinci bölümü. 🌟sınır: 450 oy.🌟

Elimden geldiğince bölüm atmaya çabalıyorum. Bazen size kısa geliyor, sizi de anlıyorum ama bu bir Texting kurgusu. Duz yazı değil... böyle olması gerekiyor. Buna rağmen söylediklerinizi dikkate alacagim :")

Not: size bir sır vereyim mi? Yorum yaparak okuduğunuzda hiçte bölüm kısa sürmüyor kdndksnwk
-

Eve gider gitmez tüpün üzerine tencere koymuş ve içine de yarısına kadar su doldurmuştum. Bugün de önceki beş gün gibi makarna yiyecektim. Ama merak etmeyin, her günkü makarnanın şekli farklıydı.

Artık annemin yokluğu kendini göstermiyordu. Yalnızlığa alışmıştım bile. Makarna yemeye de öyle.

Mutfakta da kendimi geliştirmiştim ayrıca. Mesela değişik soslu makarnalar- tamam tamam. Daha fazla makarna esprisi yapmayacağım.

Suyun kaynamasını beklerken yemek masasına geçip bir sandalye çekerek oturdum. Bu süre zarfında da elim telefona gitmiş oradan da galeride bulmuştum kendimi.

Hele şu Esat'ın videosunu tekrardan bir izleyeyim bakayım- vaovv. Vay anasını sayın okuyucular.

Video defalarca başa sardı ve ben bir kez bile olsun kapatmadan öylece seyrettim. Videonun sonundaki bakışları beni benden alıyordu zate- abi hayır ya.

Sanırım ben cidden vurulmuşum bu çocuğa.

Anın gerçekliğine yeniden varıp tam telefonumu kapatıyordum ki gelen mesajla duraksadım.

Ve bingo!

Esat: neyse ki

Esat: neyse ki ucuz atlattık.

Esat: senin arkadaşlarını vazgeçirmek ne kadar da zor oldu öyle?

Esat: hayır yani, neden bu kadar hırslandılar ki şikayet etme konusunda.

Esat: artık onları nasıl gaza getirmişsen.

Esat: gerçi sana da hayret ediyorum.

Esat: bizden bahsettiklerini nasıl anlamazsın?

Esat: hiç yoktan okuldan atılmakla uğraşacaktık bir de.

Attığı mesajları bir bir okuyup yutkundum.

Ece: işleri güçleri dedikodu, tabii hırslanırlar.

Esat: sende de var mı ondan?

Ece: neyden?

Esat: ne olacak kızım.

Esat: dedikodu sende de var mı?

Ece: dedikoduyu kim sevmez be.

Esat: dedikoduyu acilen bırakmalısınız.

Ece: bunu sigara içen biri mi söylüyor?

Ha?

Esat: ne alaka?

Valla ben de bilsem. Cidden ne alaka?

Ece: ne bileyim.

Esat: kötü bir şey dememiştim ben.

Ece: olabilir ama kendi önerilerini kendine saklaman gerekiyordur belki de??

Esat: niye birden saçmalamaya başladın kdndjsb

Ece: saçmalamak?

Ece: ben mi?

MELANKOLİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin