Part 53

50 16 36
                                    

" مکس و جکی در آستانه جفت گیری سختی هستن. امگا توی زایمان قبلی توله‌‌هاشو از دست داده و امیدواره اینبار توی هیتش موفق به بارداری مجدد بشه. دوره بارداری امگاها معمولا سه ماهه. در شرایط انسانی این زمان دو برابر و کندتر پیش میره. در صورتی که نات جکی...
: جیمین!

امگایی که عملا توی عالم دیگه‌‌ای سیر می‌کرد با شنیدن داد برادرش از آشپزخونه توجهشو به مستند در حال پخش داد. دو گرگ سفید رنگی که آماده جفت گیری بودن، جلوی دوربین بهم می‌پیچیدن و محض رضای الهه ماه مونی توی کل زندگیش انقدر دقیق به صفحه تلویزیون خیره نشده بود! با عوض کردن کانال، توجه دختر دوباره به اسباب بازی‌هاش جلب شد.

"با شروع دوره بارداری امگا، رات آلفا متوقف میشه. با وجود تداوم یا بهم ریختگی‌های نادر هیت‌‌های کوتاه مدت برخی از امگاها در این دوره، آلفا میل و توانایی نات کردن رو از دست میده. این فرآیند طبیعی از آسیب به امگا و توله در طول رابطه جن...
: پارک جیمین!

مگه تقصیر اون بود که پزشک برنامه آموزشی دقیقا همین الان داشت درمورد همچین موضوعی با جدیت هر چه تمام‌‌تر توضیح می‌داد؟! با انتخاب شبکه‌‌ای که صرفا موزیک ویدیوهای روز رو پخش می‌کرد، آهی از سر آسودگی کشید و دوباره توی افکارش غرق شد. دیشب نتونسته بود درست بخوابه و صبح هم زود بیدار شده بود.

+چیمی اوپا... اون خانمه داره چیکار می‌کنه؟
با نگاهی به کلیپ درحال پخش و تماشای زن‌های بی‌شمار توی استخر که سینه‌هاشون رو برای خواننده مرد می‌مالیدن احساس کرد دو ضربان جا انداخته!
_دارن به آقاهه ماساژ یاد میدن. اینطوری عضلاتش بعد ورزش کمتر درد می‌گیره.

و این بار روی شبکه فیلم و سریال‌های مورد علاقش متوقف شد. الان که فکرش رو می‌کرد چند تا از سریال‌‌هاش رو نصف نیمه رها کرده بود. از امشب باید دوباره شروعشون می‌کرد.

"ازم بزرگتری نه؟ باید هیونگ صدات کنم؟ آه هیونگ عزیزم! می‌دونی که اگه تحریکت نکرده باشم فرو رفتن دندونام توی گردن سفیدت قراره چقدر درد داشته باشه؟ نظرت چیه؟ مارک شدن توسط شاهزاده دشمنی که پدرت رو کشته چه حسی داره؟ طعم تحقیر شدن وقتی که حتی موقع هیتت هم قرار نیست کوچک‌‌ترین توجهی از جفتت داشته باشی چی؟ می‌تونی تصورش کنی هیونگ؟

نگاه مات مونده جیمین به آلفای سیاه پوش با ردای سلطنتی و امگای نیمه برهنه با بدن زخمی و به زنجیر کشیده شده لرزید و بعد از حفظ کردن اسم درامای تاریخی در حال پخش، آهی کشید و این بار یک شبکه خبری رو انتخاب کرد. حداقل بعید می‌دونست اینجا کسی لخت شده باشه یا در حال انجام حرکتی با محتوای جنسی باشه.

"آقای چوی، کاندید ریاست جمهوری که با تبلیغاتش سر و صدای زیادی به پا کرده همچنان مورد انتقاد جنبش‌‌های مردمی و سایر مقام‌‌های سیاسی قرار می‌گیره. این کاندیدا با عقاید سنتی باور داره که در صورت ورود به کاخ آبی، قوانینی رو برای محدودیت‌‌های کاری امگاها تنظیم میکنه.

Dear memories Where stories live. Discover now