"Zaman bila aku usik betina kau yang kau nak ungkit balik ni? Kalau dah binatang, mengaku jelah binatang!" Rayyan menolak Shauqi menjauhinya dan turun daripada anak tangga yang mereka berada.
"Kau masuk rumah aku, buat cara tetamu"
"I know why you keep her just for yourself. She looks like so good on the bed. Her cries get me a boner" Shauqi menjengah kepalanya kepada Melisa yang tidak henti menangis di atas tangga itu. Fikiran kotor Shauqi melayang kepada bayangan jika Melisa menangis dan merintih untuknya.
Rayyan menumbuk kasar batang hidung Shauqi apabila dapat dilihat mata rakannya itu sudah seperti dikawal nafsu. Bertahun kenal mereka semua, segala baik dan buruk mereka dalam poket Rayyan sahaja.
"What the fuck..." Nadhir agak terkejut dengan tindakan Rayyan.
Malah Shauqi hanya tergelak menahan sakit hidungnya yang ditumbuk. Sekali tumbukan sahaja sudah berdarah.
"We should swap our girls like we used too. Aku ambil Melisa untuk satu hari, kau....aku carikan lah dekat kelab sini. Takkan hari-hari nak hadap Melisa je kan? Mesti bosan nanti"
"Kau boleh tak, jangan buka aib aku depan isteri aku. Kalau kau tak nak mati dalam rumah aku" Rayyan mencengkam erat baju Shauqi. Kata-kata itu dibisikkan perlahan, amarahnya cuba dikawal sehabis baik.
"Ohh, Melisa tak tau kau dah fuck ramai betina dekat luar sana ke?! Sampai hati kau kan tipu Melisa macam tu" Shauqi sengaja menguatkan suaranya. Supaya didengari oleh Melisa.
Satu tumbukan lagi melekat di pipi Shauqi pula dan kali ini rakannya itu membalas semula.
"Berapa banyak eh body count kau? 10? 20?" Shauqi tersengih mengejek.
"Mel, that's a lie. Don't you believe him" Rayyan mengusap pipi kanannya yang ditumbuk.
"Tipu? We were there when you were looking for bitches to fuck around" Shauqi menunjuk ke arah keempat - empat rakaannya yang lain.
"You are talking about yourself, isn't it?" Rayyan menunjal kepala Shauqi kuat. Otak rakannya itu sudah tidak berfungsi akibat terlalu banyak minum kencing syaitan. Sampaikan perbuatan diri sendiri tidak dapat dibezakan.
"Me? Well at least, I don't make bitches cry for me, in a bad way. Kau kan pakai sekali je, lepas tu buang. Melisa ni pun sama kan? Lepas kau dah puas, kau buang dia. Masa tu, jangan lupa maklum dekat aku. Aku nak pakai pula" Shauqi menepuk bahu Rayyan bersama senyuman lebarnya. Tidak gentar akan pandangan Rayyan yang menikamnya ketika ini.
Tumbukan diberikan lagi pada Shauqi dan kali ini perutnya menjadi tempat melepaskan amarah Rayyan. Terus sahaja Shauqi rebah ke lantai. Rayyan tanpa henti menumbuk Shauqi di wajahnya.
"My wife is not your thing. She's belong to me and forever will" Rayyan mencengkam erat leher Shauqi.
"Lepas dia tahu masa silam kau, kau rasa dia boleh terima ke?" Tidak henti senyuman Shauqi yang menjengkelkan itu membuat Rayyan tidak sedar cengkaman pada leher rakannya itu semakin kuat.
"Rayyan, dah lah..kau nak masuk penjara ke?" Maleeq segera menghampiri apabila keadaan Rayyan yang diluar batasnya.
"Kalau boleh buat jantan ni mati!" Rayyan menepis tangan Maleeq yang menahannya.
"Lepas babi! Kau nak isteri kau tengok, kau jadi pembunuh ke?" Izzan menolak kasar tubuh Rayyan yang menghempap badan Shauqi dibawahnya.
Cepat sahaja Nadhir menarik Shauqi menjauhi Rayyan. Tidak pernah dilihat Rayyan yang hilang kawalan seperti tadi. Mujur dihalang, kalau tidak memang sudah tidak bernyawa Shauqi itu.
YOU ARE READING
Rayyan's Cinta (C)
Romance//TW: Suicidal thoughts, Sexually abuse, Broken family Pernikahan yang sepatutnya berlangsung antara MELISA dengan lelaki idamannya berubah menjadi haru biru setelah pemergian encik tunang secara mengejut di dalam sebuah operasi menyelamat. Malah, p...