PCM 77

4.2K 239 13
                                    

     Rayyaz memulas tombol pintu. Pintu biliknya di kuak. Terlihat sang isteri telah pun di buai mimpi. Ya allah... Awalnya gadis itu tidur?

Rayyaz mendekati sang isteri. Wajah gadis itu di lirik. Ini adalah kali kedua dia melihat gadis itu tanpa seurat benang di kepala. Cantik.

Rambutnya yang berkilat. Hitam dan campuran coklat sedikit di bawahnya. Wajah gadis itu bila tak bertudung. Sangat - sangatlah...

" Wow... Seksi." Gumam Rayyaz sambil merangkap naik ke atas katil. Wajah isterinya di usap. Perlahan - lahan di jatuhkan ciuman hangat di bahagian pipi gebu sang isteri.

Bagaikan tak menyangka gadis yang berada di depannya sekarang adalah miliknya. Ya allah... sekejap saja masa berlalu.

Bagaikan tak percaya...

Rayyaz terus turun dari katil. Baju melayu nikahnya di buka. Di lemparkan ke dalam bakul baju kotor. Di buka seluarnya. Hanya meninggalkan seluar dalamnya. Singlet juga turut di lorotkan dari badan. Niatnya ingin mandi. Tapi di tukar pula...

Dia ingin tidur sebentar bersama sang isteri. Tapi itulah... Isterinya tidak mengangkat di atas katil. Macam sengaja tak nak bagi dia tidur. Huh! Dia kesah apa?

Rayyaz merangkat naik ke atas katil. Dia naik atas badan sang isteri. Di peluk pinggang isterinya dari atas.

Mata Mawar terbuka. Dia tak menyangka suaminya akan berbuat bergini. Huh! Terasa kulit panas suaminya di bahagian lengannya yang terdedah.

Membuatkan dirinya tak keruan. Bibir sang suami yang menari - nari bahagian tengkuk belakangnya membuatkan dia kegelian.

"Rayyaz... janganlah!" Akhirnya Mawar bersuara apabila tangan kiri Rayyaz tak berhenti meramas punggungnya.

" Eh? Sayang tak tidur lagi?" Terkejut Rayyaz. Dia terus bangun dari pembaringan yang menghempap isterinya dari atas.

Mawar terus bangun. Sakit badannya apabila di hempap.

" Hm... Ingatkan dah tido dah isteri abang ni. Buat - buat tido eh? Pandai eh sayang... Macam mana dengan keperluan abang?" Soal Rayyaz dengan senyuman nakal.

" Saya tak sedia lagilah... " Ujar Mawar tertunduk.

" It s okey. Abang faham. Tapi lepasni... Boleh gelarkan diri abang ' abang '. Boleh?" Soal Rayyaz menjenguk wajah gadis itu dari bawah.

Mawar diam saja. Apabila melihat gadis itu terkaku. Rambut yang menutup wajahnya di selitkan ke belakang telinga.

" Mawar? Dengar tak?" Soal Rayyaz kembali.

" Mana seluar awak?" Soal Mawar. Apabila terpandang ke arah seluar dalam suaminya. Hanya berboxer saja. Ada jenama lagi!

" Abang..." Arah Rayyaz.

" Saya tak sedia lagilah..." Ujar Mawar tertunduk kembali.

" Hm... Yelah. Aku nak mandi dulu. Kau nak ikut?" Ajakkan Rayyaz. Tidak dingin. Tapi nadanya lebihkan merajuk.

" Tak nak..." Ujar Mawar masih tertunduk.

" Hmm."

Rayyaz terus turun dari atas katil. Mawar mengangkat kepala. Dapat dia melihat isk punggung suaminya yang sedijit gebu dari arah belakang.

" Comelnya punggung." Gumam Mawar.

Rayyaz terus mencapai tuala di penyakut baju. Dan terus masuk ke dalam bilik air. Seusai membersihkan diri. Banyak keluhan yang di lepaskan. Dia perlu bersabar. Gadis itu perlukan masa.

Tuala di lilit di pinggang. Kaki melangkah keluar dari bilik air. Mawar terpandang ke arah Rayyaz. Nampak seksi apabila melihat badan sang suami yang basah dan hanya bertuala separas pinggang saja. Memperlihatkan bentuk otot di perutnya.

- PENGORBANAN CINTA - [C]Where stories live. Discover now