106

2.6K 389 1.6K
                                    


سلام به همههههه😌💕

چطور مطورید بلا‌ها🫦

مامی اومده با پارت جدید انگشتتون کنه🫱🏻‍🫲🏽😌💦
۹ هزار کلمه بیبی‌ها🫦🔥

و راستیییییی....
اگه هنوز عضو چنل تلگراممون نشدید همین الان جوین شید🥹💙

اسم بوک‌هایی که حس میکنید به حمایت نیاز دارن رو اینجا بگید تا تیم مشاوره‌ی ما بتونه بهشون کمک کنه💫✌🏼

تازه کامنتا رسید به 1k وگرنه زودتر میذاشتم😂
باورتون میشه یه بار من آماده بودن و شماها نه؟😂
تهدیدم رو جدی نگرفتید....
حالا هم بسوزیدددددد😂🔥

واسه پارت بعد ۱.۵ تا کامنت بزارید ببینم👀
وووششش وششش عمو بخورتتون😂🥹

پارت دارم باقلوااااا🫦
فقط با چایی بخونید که تو گلوتون گیر نکنه😔😂


______________________________

تنها از یک‌چیز در هراسم؛
این‌ که سزاوار رنج‌هایمان نباشیم!●

- داستایوفسکی

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

د.ا.د لویی

یک افسانه قدیمی هست که وقتی کوچکتر بودم، توی یکی از کتاب‌ها خونده بودم ولی تا امروز، هرگز فراموشش نکردم....

'هر چیز که در معنا و گنجایش عالم قرار میگیرد، تحت سلطه‌ی خدایان است. از جاندار تا بی‌جان. از کوچک تا بزرگ و از تلاطم‌های دریا تا باد‌های وزنده‌ی لا به لای برگ‌ها. عهد بر آن بود که تمام مخلوقات، آن‌ها را ستایش و تکریم کنند...

اما روزی روزگاری شیاطین عهد شکستند و با یکدیگر همراه شدند تا خدای دمتر، الهه‌ی زرع و زراعت، را در کوهی اسیر کنند و اختیار آنچه بر روی خاک و در دل خاک هست را به دست بگیرند....

شیاطین، دمتر را با بی‌احترامی و سنگدلی، به بالای کوه بردند و در غاری انداختن و ورودی غار را، با سنگ‌هایی بزرگ و سنگین، مسدود کردند و به ناحقی، تمام آنچه در عالم خاک میگنجد را تصاحب کردند...

اما شکستنِ قلب دمتر، سبب قهرِ خاک شد...
از اون روز به بعد، هیچ بذری جوانه نزد و هیچ گندمی رشد نکرد. هیچ درختی میوه نداد و هیچ جوی آبی، پا به سینه‌ی خاک‌ نگذاشت...

دمتر سال‌ها و سال‌ها در دل کوه صبر و بردباری کرد و در این مدت، آنچنان از بی‌عدالتی و ناحقی‌ای که در حقش شده بود، شکایت و ناراحتی میکرد که سرآخر یوستیتیا، الهه‌ی عدل و عدالت صدای گریه‌هایش را از آسمون آخر شنید و به دمتر، قدرت و نیرو خاص بخشید....

دمتر با قدرت الهی، سنگ‌های ورودی غار را جا به جا کرد و به پایین انداخت و سنگ‌ها، از بالای کوه، به پایین لغزیدند و شتاب گرفتن و سر آخر، بر سر شیاطین افتادند و آن‌ها را در همان خاک‌هایی که غصب کرده بودند، دفن کردند...

CONQUEREDWhere stories live. Discover now