Jeszcze tego samego dnia, po zakończeniu tego zasranego eksperymentu, zrobiłam rezerwację stolika dla dwojga w jednej z bardziej dojebanych restauracji, a następnie zakupiłam im voucher na luksusowy masaż orientalny dla dwojga (chciałam kupić masaż czekoladą, ale Tomoko nienawidzi niezdrowego żarcia).
Chciałam się w ten sposób wynagrodzić Królowi Przeklętych oraz jego dziewczynie stracony czas i chociaż w niewielkim stopniu zwrócić Sukunie wydany na mnie hajs.
Zasponsorował mi tyle rzeczy, które są kurewsko drogie, a niektóre całkowicie niestosowne.
Ta ohydna erotyczna bielizna mojej dupy już nie uświadczy, a jej przypomina mi obrzydlistwa, do których Sukuna mnie zmuszał.
Wciąż nawiedzały mnie wspomnienia jego jebanych obrzydliwych lekcji, ale też wspólnie spędzonego czasu na związkowych aktywnościach, które mnie męczyły.
Pojebane, że Ryōmen Sukuna wstawia na Insta urocze foty ze swoją laską i ich relacja kwitnie, a natomiast ja nie wytrzymałam w związku nawet 3 dni.
Nie mogłam się zdobyć, by sama z siebie chociażby wziąć Sukunę za rękę.Obracałam tę drogą tradycyjną biżuterię w palcach, której prawdopodobnie już nie założę.
Zachowanie Sukuny było niepokojące już wcześniej, ale podczas eksperymentu ostro przeginał, więc postanowiłam się na trochę odciąć.
Udało mi się go okłamać i dopiero teraz pozbędę się naszych wspólnych zdjęć. Popatrzyłam na to, na którym mnie całował.
Ja serio mam taką wkurwioną i zniesmaczoną minę przy całowaniu?!
Zerknęłam też na to drugie zdjęcie, które mogłoby być zwykłą fotką z przyjacielem.
Usunęłam obydwa zdjęcia.
Oficjalna wersja mojego zaginięcia była taka, że musiałam załatwić ważne sprawy rodzinne i dostałam potężnego zatrucia pokarmowego, przez co trzy dni nie schodziłam z kibla.
Mój tragiczny wygląd był wystarczającym dowodem.
- Ee? To cię z nami nie było? - zdziwił się mój ogarnięty sensei.
Ta.
Jakby mnie coś zeżarło, zorientowałby się dostając zaproszenie na pogrzeb.Minęło półtora tygodnia i na Instagramie Sukuny pojawiało się w chuj zdjęć z Tomoko - o dziwo więcej uroczej pary niż wyuzdanych imprez. W komentarzach były spekulacje, że on się jej wkrótce oświadczy.
Sukuna serio stawał się ciotą, skoro robił sobie słodkie foty na molo przy zachodzie słońca ze swoją dziewczyną i wyglądał przy tym na zadowolonego.
Polubiłam wszystkie nowe zdjęcia.Zostałam wykluczona z udziału w misji wypędzenia klątw z domu dziecka, po tym, jak na wstępnie rozpierdoliłam ścianę pokoju dla niemowlaków, łącznie z łóżeczkami (szkoda, że tych srających pod siebie larw tam nie było).
Ja mam za ciężką rękę do takich delikatnych rzeczy.
Snułam się po galerii handlowej bez żadnego celu. Często chodzę po prostu by iść.
Usłyszałam powiadomienie wiadomości, lecz nie z grupy szkolnej.
Było od Sukuny.
Wysłał mi wiadomość głosową, a ja nie przemyślałam tego i ją włączyłam.
W galerii handlowej rozległy się bardzo głośne, intensywne i mokre jęki. Nie było to żadne nagranie z pornola, tylko głos Króla Przeklętych.
Co on kurwa pisze ze mną i pieprzy się ze swoją laską albo konia wali?!
Natychmiast to wyłączyłam i cała czerwona uciekłam do Starbucksa.S: Jak ci się podobała moja improwizacja?
N: Przepraszam, ale czemu mi kurwa wysyłasz nagrania ze swojego orgazmu?!
S: W tym momencie się nie pieprzę ani nie walę konia, tylko ćwiczę wokal i grę aktorską 😏
Ja pierdolę...
S: Chciałem się upewnić, że jeszcze dychasz, bo jak widać ty masz Króla Przeklętych w dupie.
Po chwili dopisał:
S: W innych okolicznościach byłoby to słodkie z twojej tylnej strony.
Zacisnęłam zęby i odpisałam:
N: Przepraszam, ale musiałam poukładać parę spraw w swej marnej egzystencji.
S: Wybieram się by zakupić kwiaty dla mej kobiety.
Chuj mnie to grzeje.
N: Na pewno jej się spodobają.
S: Nagraj mi swój głos.
Wtf?
N: Przepraszam, ale nie nagrywam wiadomości głosowych.
S: Dla mnie nie nagrasz?
Wtf? x2
N: Nie widzę takiej potrzeby. Muszę kończyć. Do widzenia.
CZYTASZ
Przeklęta przez uczucia klątwy||Sukuna Ryōmen oneshoty i inne dziwne historie
FanfictionSukuna x fem!oc lub Sukuna x fem!reader Z Gojō Satoru też coś się znajdzie. Opowieści z Technikum Jujutsu + dorosłe życie bohaterów 3 lata później 😏 🔥 - szkoła ❤️🔥 - dorosłe życie Jakieś takie coś, co egzystuje jako połączenie opowiadania z...