Umysł Ryōmena Sukuny jest niezgłębioną, strasznie pojebaną tajemnicą, nawet dla niego samego.
Miał mnóstwo swoich powodów, dla których brnął w relację z zimną sucz (główną bohaterką).
Były to powody raczej nieoczywiste (dla niego bardzo oczywiste).
Niektóre z tych powodów po czasie okazywały się być w odrobinę ckliwy sposób oczywiste.Jego pierwsze „20 powodów" sprawiło, że postanowił brnąć w relację z tą równie, co on (lub bardziej) pojebaną laską.
Po tym, jak pocałowała go w Kioto na oczach zaklinaczy jujutsu, postanowił, że wpuści ją do swojej Domeny.
Od tego wydarzenia w Kioto, aż do wyjazdu na wakacje, w umyśle Króla Przeklętych pojawiło się wiele zagmatwanych i popieprzonych powodów, które w jakiś sposób wpłynęły na jego chorą psychę.
Momenty szybkie (Sukuna i tak jest szybszy), krótkie (krótkie, to Sukuna ma tylko włosy na karku) oraz odrobinę ckliwe (on niestety też trochę jest ciotą).Oczywiście jest tego o wiele więcej, ale tylko tyle mógł sobie przypomnieć, chodząc po centrum handlowym Dubai Mall.
Był cholernie zajęty zakupami, przez co nie mógł się skupić na niczym innym.Cały czas roztrząsał, po jaki chuj na określenie bardzo kruchego wyglądu Natori użył słowa „żałosna".
🔥1.
Natori zdjęła z jego przedramion talizmany, a pozostawione przez nie rany przemyła wodą utlenioną przeterminowaną o 7 lat.🔥2.
Talizmany źle na nią działały, przez co Natori nie była w stanie sama iść do świątyni po ścieżce, wzdłuż której ustawiono świece z tymi zasranymi kartkami.Sukuna wziął dziewczynę na ręce i przeniósł ją nad wszystkimi talizmanami.
🔥3.
Pewnego wieczoru na tyłach jednego z nocnych klubów Sukuna urządził sobie sycącą ucztę.
On po prostu gwałcił całkowicie pijane laski.
Natori przypadkowo zobaczyła go w tamtej ciemnej uliczce. Przerażona i skrajnie zdegustowana dziewczyna natychmiast stamtąd spieprzyła.Sukuna rzucił w chuj te zalane szmaty i, jak skończony kretyn pobiegł za nią.
Tamtego wieczoru dręczył Natori, łażąc za nią i próbując dziewczynę rozbawić.
Następnego dnia zaprosił ją na randkę.
🔥4.
Zabrał ją na randkę do nocnego klubu. Wtedy jeszcze nie miał sieci swoich klubów, więc musiał zadowolić się mniej luksusową miejscówą, niż jego obecne.
Natori bawiła się chujowo.
On za to nie potrafił się bawić, bo ciągle patrzył, jak ona siedzi sama na kanapie, chleje gazowany syf i z kurwicą długim paznokciem obraca kapsel na blacie stolika.🔥5. Obiecała mu, że pograją w bilard gałkami ocznymi, a on kurwa nie spocznie, dopóki w końcu tego nie zrobią.
Potem ten stół bilardowy można wykorzystać też do innych celów...🔥6.
Zerwała z płotu plakat reklamujący nowe sklepy, powstające w odbudowywanej Shibuyi.
Rzuciła go w kałużę przy obszczanym śmietniku.🔥7.
Krótko po jego wyprowadzce z Technikum Jujutsu, Natori została niedoszłą ofiarą gwałtu przez jakąś menelską hołotę. Przyszła do niego po pomoc, a on, jakimś cudem, ją jej ofiarował.Uspokajał Natori, leżąc z nią w wannie.
Ssał przy tym nasiąknięty wodą pastelowo-zielony kosmyk jej włosów.
Był wtedy całkowicie nagi, a ona miała na sobie ubrania.Do dzisiaj Sukuna nie może ogarnąć, jakim cudem on dopuścił do tego, by dziewczyna miała na sobie cokolwiek podczas tej kąpieli.
Dziewczyna o tym nie wie, ale Sukuna (chuj wie, w jaki sposób) dowiedział się, kim byli menele, którzy ośmielili się położyć łapy na Natori.
CZYTASZ
Przeklęta przez uczucia klątwy||Sukuna Ryōmen oneshoty i inne dziwne historie
FanfictionSukuna x fem!oc lub Sukuna x fem!reader Z Gojō Satoru też coś się znajdzie. Opowieści z Technikum Jujutsu + dorosłe życie bohaterów 3 lata później 😏 🔥 - szkoła ❤️🔥 - dorosłe życie Jakieś takie coś, co egzystuje jako połączenie opowiadania z...