Overthinking to gówno, które dopada nawet Króla Przeklętych.
❤️🔥
Sukuna po seksie poszedł w kimę, lecz absolutnie nie przez zmęczenie (gdyby jego dziewczyna była wytrzymalsza - hulaj dusza do rana).
Stwierdził, że skoro ona ma na niego wyjebane (nie chce przeklętej sieroty przytulać), on wypełni noc snem.
Sukuna należy do tych, którym ciągle jest gorąco, więc mimo że w pokoju nawalała klima, przez upał panujący w Dubaju strasznie niewygodnie mu się spało.
Obudził się koło 5, więc spał około godzinę.
Zerknął na nagie, bardzo kościste plecy jego dziewczyny, które unosiły się w miarowym oddechu.
Położył ręce pod głowę i gapił się w sufit.
- A gdyby tak rozpocząć działalność hotelarską...Mogłyby to być kluby i hotele w jednym - przychodzisz się zabawić, zaruchać i wykupić nocleg. Dostępny byłby pakiet wakacyjny z całodobową dostawą dziwek do pokoi - snuł plany na przyszłość. - Muszę w końcu zapoznać się z tematem tego całego TikToka. Wcześniej wydawało mi się to gównem, lecz teraz zapowiada się interesująco.
Przydałoby się też coś wstawić na OF.
Wplótł palce we włosy.
- Kurwa...Chujowy ten żel zakupiłem przed wyjazdem. Jutro i tak idziemy na zakupy, więc przy okazji zahaczy się o drogerię (jego laska jeszcze nic nie wie o tych zakupach).
Popatrzył na leżące na ziemi skrawki swoich majtów.
- Po chuj ja w ogóle noszę bieliznę?
Jego wzrok padł na rozjebany fotel i ścianę.
Nie zamierzał roztrząsać, dlaczego, aż tak wkurwiła go żałosna opowiastka jego dziewczyny.
Nie zamierzał rozmyślać o wielu pojebanych aspektach ich relacji, a już na pewnie nie o tym, dlaczego nie potrafi wziąć pod uwagę opcji zabicia swojej laski, ani dlaczego podczas seksu zniżył się do czegoś tak ciotowatego, jak pozwolenie jej trzymać go za rękę.
- Płacić za tę ścianę i mebel nie będę.
Jego telefon został na kanapie, ale Sukunie za chuja nie chciało się dźwignąć dupy z łóżka.
Jego śpiąca dziewczyna obróciła się na drugi bok, twarzą do niego.
Długie włosy całkowicie zasłoniły jej anemiczne oblicze.
Pomyślał, że mała, niewdzięczna szmata nie zasługuje, by zdjął włosy z jej gęby.Powolnym ruchem, wysilając się na delikatność, odsunął z jej twarzy turkusowe pasma włosów.
Jej skóra była o wiele bledsza i cieńsza, niż zapamiętał. Niebieskie, małe żyłki na jej skroni były bardziej widoczne, a sinoczerwone cienie pod oczami wyglądały trochę, jak...drugie oczy.
Rozmazana tona czarnego cienia i tuszu do rzęs odbiła się na jej policzkach. Sukuna uważał, że mocny makijaż jest o wiele lepszy, niż jakieś brokaciki i róże.
Trochę wyzywający, alternatywny makijaż jego laski zawsze był dla niego atrakcyjny, ale zastosowania dwóch rzeczy nie rozumiał:
- Po chuj ona robi se jeszcze bardziej wystające kości policzkowe, skoro ma tak chudą twarz?
- To nie jest pot, więc cóż to za gówno błyszczy się na jej jarzmie?Lubił, kiedy czasem rysowała sobie kreski na oczach - kojarzyły mu się ze sztyletami.
Podobało mu się też to, że jej proste, gęste, ciemne brwi są przeważnie w nieładzie, a dziewczynie niezbyt chce się je depilować.
Jej wielkie, wręcz wyłupiaste oczy były...smutne i pozbawione charakterystycznego dla młodej osoby wigoru.
Te oczy bały się świata, ale ona skutecznie rozpalała w nich pożogę nienawiści i agresji, żeby za tym skryć strach.Ta dziewczyna miała swoje za uszami, ale czerń jej tęczówek, która optycznie jeszcze bardziej powiększała jej okrągłe oczy, potęgowała niewinny wyraz jej twarzy o dziecięcych, kruchych rysach.
W porównaniu do niego, ona naprawdę była niewinna.
Ten nowy kolczyk w jej nosie - nostril - też przypadł mu do gustu, choć uważał, że lepszy byłby złoty, niż srebrny. Kiedyś mu się przyznała, że jeszcze przed przyjazdem do Technikum Jujutsu sama zrobiła sobie ten pierwszy kolczyk - septum.
Przekłuwanie ciała to zajęcie, które sam często z nudów praktykuje, z tym że nie małą igiełką.
Z jakiegoś powodu to, że ona ot tak wepchnęła sobie ostre narzędzie do nosa i przekłuła go trochę mu zaimponowało.
Wiele ryzykownych, przynoszących ból zachowań, jakie robiła oraz jej okrutne słowa, totalna szajba i mnóstwo wychodzących z jej ust wulgaryzmów w pewien sposób mu imponowało.
CZYTASZ
Przeklęta przez uczucia klątwy||Sukuna Ryōmen oneshoty i inne dziwne historie
FanfictionSukuna x fem!oc lub Sukuna x fem!reader Z Gojō Satoru też coś się znajdzie. Opowieści z Technikum Jujutsu + dorosłe życie bohaterów 3 lata później 😏 🔥 - szkoła ❤️🔥 - dorosłe życie Jakieś takie coś, co egzystuje jako połączenie opowiadania z...