♣️9♣️ Nefes

57.2K 2.7K 181
                                    

Keyifli okumalar:)

Gözlerim gelen mesaj ile kocaman açılırken derin bir nefes vererek ekranı kapatıp telefonu komodinin üzerine koydum. Hayatımda ki her şey o kadar karışıktı ki bir de yeni tanıştığım birine şans veremezdim. Başım yeterince ağrırken buna bir ilişki de eklemek istemiyordum. Gözlerimi kapattım, kapattığım an aklıma yine Karan gelirken başımı sallayıp yan tarafıma döndüm. Kesinlikle uyumalıydım yoksa hiç iyi şeyler düşünmeyecektim.

....

Sabah gözlerimi açtığımda ağrıyan vücudumu yatakta gererek yan tarafıma döndüm. Döndüğümde dizlerim bir bedene çarparken yerimde zıplamıştım. Ezgi sessiz bir şekilde yatağımda otururken dudaklarımdan bir çığlık döküldü.

"Ödümü patlattın! Gözlerini de hiç kırpmadan bakıyorsun aklım çıktı!" 

"Ay sende" diye söylendiğinde elini alnına vurdu.

"Hadi kızım kalk öğlen oldu. Neler oldu öğrenmen gerek." bu aksiyonlu hayatıma daha neler girecekti? Daha hangi olaylar beni yoracaktı acaba merak ediyordum? Derin bir nefes aldım ardından da söylendim.

"Hani bugün dünya uyku günüydü?" dediğimde kahkaha atmıştı.

"Bırak uyku gününü şimdi, Efe dayak yemiş! Çocuğun ağzı ile burnu yer değiştirmiş sen hala yat!"

"Ne yapayım Ezgi? Evine gidip pansuman mı yapayım?"

"Evine gitmene gerek yok, kendisi salonda" demesiyle hızla yerimde doğruldum.

"Sen ciddi misin?" yatağımdan bir hışımla çıkıp salona ilerledim. Hayal koltuğun birinde oturmuş onun çaprazında ise Efe gözü mor dudağı patlak bir biçimde oturuyordu.

"Bu halin ne? Hadi dayak yedin bir de buraya mı geldin?" şokla ne dediğimi bilmezken ayağı kalkmıştı.

"Haklısın fakat seni merak ettim." İç sesim eminim öyledir derken genzimi temizledim.

"Kusura bakma ben seni bir an öyle görünce şaşırdım."

"Sorun değil. Seni gördüğüme göre artık gidebilirim işlerim vardı." O kapıya doğru giderken bende Ezgiyi arkasından gitmesi için ittirmiştim. Sonuçta onun arkadaşıydı değil mi? Kendimi koltuğa bırakırken Hayalin pütürü sesini duydum.

"Yalan söylüyor"

"Ne yalanı?"

"Sen odadayken gaspçılar tarafından dayak yediğini söylemişti."

"E neden olmuş peki?" Ezgi merakla yanımıza gelirken Hayal elini saçlarından geçirdi.

"Bu çocuğu dün akşam çalıştığım yerin arka tarafında gördüm. Karan Beyden dayak yiyiyordu."

"Ne?" çığlığım yankılanırken Ezgi her zaman ki gibi olaya atlamıştı. 

"Sen nereden biliyorsun?"

"Dün gece Şans eve geldikten sonra kulübe gitmem gerekti, dönüşte gördüm. Binanın arkasında küçük bir cadde var oradaydılar. Ne dediklerini anlamadım ama sesleri boğuk geliyordu."

"Neden dövmüş olsun ki?"

"Bilmiyorum ama tek bir şey duydum. Uzak dur demişti." Ama ben nedenini tahmin edebiliyordum. Dün akşam bizi görmüştü ve kaçtığım için beni böyle cezalandırıyordu. Etrafımdakilere zarar vererek beni diz getirecekti aklı sıra!

"Daldın! Sen bir şey mi biliyorsun yoksa?" kafamı hayır anlamında salladım.

"Belki aralarında bir şey vardır. Neyse benim başım ağrıdı gidip biraz daha yatayım." Aslında başım falan ağrımıyordu. Sadece yalnız kalıp saksı gibi oturmak istiyordum.

Karanlıktan Gelen Aşk |Mavi ve Aşk Serisi1|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin