Keyifli okumalar:)
Sabah gözlerimi açtığımda her şey ters duruyordu. Gözlerimi birkaç kez kırpıştırdığımda bedenim koltuktan aşağı doğru kaydı. Kafa üzeri yere çakılırken ağzımdan sesli bir inilti çıkmıştı. İki büklüm yattığım yerden hafifçe doğrulup sırtımı ovuşturdum. Bedenim rahatlarken koltuktan destek alarak ayağı kalktım.
Lavaboya giderek elimi yüzümü yıkadım. Kızlardan ses gelmezken mutfağa ilerleyip kahvaltıyı hazırlamaya koyuldum. Çayı ocağın üzerine koyduğumda koridorda Hayalin sesini duydum. Lina ile birlikte sandalyeye oturduklarında Hayal kaşlarını çatarak bana baktı.
"Sen üzerini değiştirmedin mi?"
"Hayır, çok yoruldum. O topukluların üzerinde durmaktan ayaklarım koptu."
"Dün akşam nasıl geldin?" Lina merakla bana bakarken ocağı kapatıp çaydanlığı masaya bıraktım.
"Neden diyorum biliyor musun? Bir Karanımız yok ki bizi bıraksın." Dudaklarım şaşkınlıkla açılırken Hayal kısık sesle kahkaha attı.
"Hiç o tarafa bakma Hayal abla söylemedi." Kaşlarım çatılırken aklıma gelen kişi ile gözüm birkaç saniyeliğine kapandı. Ezgiden başka kim söyleyecekti ki? Onu gördüğüm ilk an kafasını duvara sürtecektim.
"Kolunu uzatsana." Saf saf kolumu uzattım. Hayal abla bir koluma bakıp birde Linaya baktı.
"Yok morarmamış."
"Ne morarmamış?"
"Kolun bebeğim kolun, hani Karan çekti ya seni dibine kadar; gözler, bakışlar, romantizm falan.." dudaklarım şaşkınlıkla açılırken öfkeyle mırıldandım.
"Bu kadarı Ezginin başının altından çıkmış olamaz! Siz cama mı yapıştınız?"
"Aslında biz öpüşürsünüz diye bekledik ama olmadı." Dediğinde yerimde sendeledim.
"Yok artık!" onlar beni umursamayarak kahvaltılarına devam ederken telefonumun sesini duyuldu. Onları bırakıp salona doğru ilerledim. Ekranda Mert Bey'in ismini gördüğümde daha fazla bekletmeyerek açtım.
"Efendim?"
"Merhaba Şans, geçen akşam için aramıştım. Kusura bakma kalkmam gerekti. Karan seni bıraktı değil mi?"
"Evet, bıraktı." bıraktı, bonus olarak tehdit etti!
"Sevindim. Bu arada yarın çekimin var."
"Çekim mi? Nerede peki?"
"Merak etme, gerekli her şeyi mail aracılığı ile alacaksın. İyi günler." Ardından da telefonu kapatırken aklımda bir sürü soru kalmıştı. Deneme çekimini kazasız belasız halletmiştim. Umarım bu sefer kafama kamera ya da başka bir şey düşmezdi.
Telefonu sehpaya bıraktığımda zil çalmıştı. Kapıyı açtığımda gördüğüm kişi ile yüzümü buruşturdum.
"Reyhana teyze?" kadın beni kenarı ittirip içeri girerken sırtımı duvara vurdum.
"Ne oluyor ya?"
"Sus bakayım sen, benim evde elektrik gitti. Programım var." televizyonu açıp kendisini benim dağınık koltuğuma atarken Hayal abla ve Lina da salona geldi.
"Ay Hayal benim evde de elektrikler gitti. Gözü kör olmayasıca oğlan faturayı yatırmamış." Lina kıkırdarken ona dirsek atıp koltuğa oturdum. Bakışları bana kayarken yerimde kıpırdandım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlıktan Gelen Aşk |Mavi ve Aşk Serisi1|
ChickLitSabah uyandığınızda yaşadığınız her şey aslında bir rüyaysa ne yaparsınız? Siz maceradan maceraya koştuğunuzu sanırken bütün bu olanlar beyninizin size oynadığı ufak bir oyunuysa? Geceden sabaha ne olabilir ki demeyin, her an her şey olabilir! ...