Keyifli okumalar :)
Güzel bir gecenin ardından yeni evimizden ayrılıp yola düşmüştük. evde bizim odamız haricinde ciğer her yer boştu, Karan odun bir insan olabilirdi fakat arada romantik olabiliyordu. Ev şahaneydi, taş evdi ve doğa içinde olması beni çok mutlu etmişti. Denize ve tabii bir de ormanın dibindeydi, harika bir korusu vardı. Derin bir nefes aldım ve bu esnada gözüme çarpan eczane ile mırıldandım.
"Durur musun?"
"Ne alacaksın?"
"Önemli bir şey değil, gelirim hemen." Benim için önemliydi ama Karan için çok daha önemliydi. Arabadan inip hızlıca eczaneye girdim ve alacağım şeyi aldıktan sonra geri döndüm. Karan kaşlarını çatmış bana bakarken bir tebessüm ettim.
"Bir şey mi oldu?" elimde ki poşete bakıp ardından da yüzüme baktı. Tek elini direksiyondan çekip arkaya uzattı ve su şişesini kucağıma fırlattı. Sanırım ne aldığımı anlamıştı ve öfkesi bu yüzdendi! O arabayı çalıştırırken bende ilacımı içiyordum.
"Bana öyle bakma, bir bebek istiyorum ama şimdi değil. Henüz buna hazır değilim ne olur bana kırılma.." otoyolda arabayı kenara çektiğinde elimde ki poşeti sıktım.
"Güzelim." Diyerek beni sıkıca sardığında kapalı olan gözlerimi açtım. Bu kesinlikle beklediğim bir tepki değildi. Saçlarıma öpücük kondururken benim ellerim hala aynı yerde duruyordu. Ellerini yanaklarıma sarıp alnıma öpücük kondurduğunda fısıldadı.
"Sen ne zaman istersen bizim o zaman bebeğimiz olacak. Hem daha okulun var unuttun mu? Mezun oluyorsun ve yüksek lisans içinse İngilizceni geliştirmelisin." İngilizce kelimesini duyduktan sonra yüzüm buruştu. Belirli bir seviyeye kadar iyi gidiyordum fakat uzun yazılar okumak kafamı yoruyordu.
"Doğru, uzun yazılarda aklım karışıyor." dediğimde gülümsemişti.
"Halledeceğiz."
....
Hayalin evinin sokağına geldiğimizde oturduğum yerde kıpırdandım. Buraya gelmeyeli uzun bir zaman olmuştu. Reyhane teyzeyi merak ediyordum, acaba hala balkonunda mıydı? Bu dudaklarımda bir tebessüme neden olurken araba durmuştu. Hemen aşağı indiğimde Karanda inmişti. Bakışlarımı balkona çevirdim ama orada yoktu, birlikte apartmana gidip içeri girdiğimizde Hayalin dairesinin kapısı açıktı. Kaşlarım havalandı ve bir adım atmak için hamle yapmıştım ki Karan tarafından engellendim. Önüme geçtiğinde geniş omzundan dolayı bir şey göremiyordum.
"Neler oluyor?" dediğimde bir şey demedi.
"Karan!" diyerek homurdandığında bir şey demedi ve bende Karanın sağ tarafından kafamı uzatarak baktım. Gözlerim kocaman açıldı ve ardından da bir çığlık patlattım. Karan yerinden sıçrarken onu itekleyerek içeri girdim. Hayal yerde yatıyordu, hemen yanına hızla çöktüm.
"Hayal gözlerini aç." Yanaklarına vurup onu kendine getirmeye devam ederken Cahit Özgürü yere yatırmış yumruklarını ardı arkasına sıralıyordu.
"Lina orada durmaya devam edeceğine bir şeyler yapsana!" Lina donmuş gibi dururken Karan Cahit'i tuttuğu gibi fırlattı. Kapıda gördüğüm kişi ile yüzümü buruşturdum, şimdi hiç sırası değildi.
"Ayol evde harp çıkmış benim haberim yok. Kız Reyhane iyice yaşlandın kulakların nasıl bu gürültüyü nasıl duymaz?" Reyhane teyze iç sesiyle hesaplaşırken Karanda kavgacıları ayırmıştı.
"Biriniz buraya bakabilir mi? Hayali kaldıracak kadar kuvvetli değilim!" Cahit emekleyerek yanımıza gelip Hayalin yüzünü ellerinin arasına aldığında Lina da Özgürün yanına çömelmişti. Cahit yerde yatan kadını kaldırıp salona ilerlediğinde Karanda beni ellerimden tutarak kaldırmıştı. Reyhane teyze arkadan kolonya ile gelirden bende fısıldaşan Özgür ve Linaya bakıyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlıktan Gelen Aşk |Mavi ve Aşk Serisi1|
ChickLitSabah uyandığınızda yaşadığınız her şey aslında bir rüyaysa ne yaparsınız? Siz maceradan maceraya koştuğunuzu sanırken bütün bu olanlar beyninizin size oynadığı ufak bir oyunuysa? Geceden sabaha ne olabilir ki demeyin, her an her şey olabilir! ...