♣️43♣️Yapma!

29.5K 1.2K 105
                                    

Keyifli okumalar:)

Kulaklarım duyduğu şeye inanamazken elim yavaşça karnıma gitmişti. Orada bir yerlerde küçücük bir canlı vardı. Babasının durumunun ne olacağını bilmeden gelip yerleşmişti oraya! Gözümden bir damla yaş akarken şaşkınlıkla bana bakan Özgür ve Linaya baktım.

"Neden ağlıyorsun?" Hayalin sorusu ile bakışlarımı ona döndürdüm.

"Karanın durumu belli değil, o gelmiş oraya yerleşmiş." Dediğimde hepsi halime gülmüştü. Cahit yanıma yaklaşıp elimi tuttuğunda gülümsedi,

"Merak etme ona hiçbir şey olmaz."

"Olmaz değil mi?" diye sorduğumda bu sefer de Özgür devreye girmişti.

"Olmaz olmaz, hele baba olacağını duyarsa bir halt olmaz." Dediğinde kıkırdamıştım. Doktorun odaya gelmesi ile yatakta hafif doğruldum, elinde ki kâğıtlarla ayakucumda durdu.

"Tebrik ederim" dediğinde içimde burukluk vardı, keşke Karanda burada olsaydı.

"Yaklaşık olarak üç haftalık bebeğe sahipsiniz" dediğinde sessiz kaldım.

"Genellikle bebekler ilişkiden 1 ile 9 gün arasında oluşuyor, doğurganlık dönemine denk gelmiş olmalı ki üç haftalık bebeğe sahipsiniz" dediğinde sessizliğimi hala korumaya devam ettim. Çünkü tam olarak ne söylemem gerektiğini bilmiyordum.  

"Tekrar tebrik ederim." bu sefer tebessüm ederek mırıldandım.

"Teşekkür ederim." 

"Bazı değerleriniz düşük çıkmış fakat size yazacağım ilaçları düzenli kullanmanız ve iyi beslenmeniz sayesinde bunlar düzelecektir. Bebeğinizi görmek ister misiniz?" başımı hayır anlamında salladım. Kızlar bana şaşkınlıkla bakarken mırıldandım.

"Karan olmadan görmek istemiyorum." Dediğimde anlayışla kafalarını sallamıştı. Doktor odadan ayrıldığında Hayal kolumu dürterek göz kırptı. 

"Bebek ha?"

"Vallahi Şans bir güldün bir ağladın bebeği yaptın." Bakışlarım bu sefer Linaya dönerken mırıldandım.

"Yaptım da Karanın durumu ne olacak?" diyerek ayaklarımı yataktan aşağı uzatıp ayakkabıları ayağıma giydim. Bağcıkları bağlamadan ayakkabının kenarına soktuğumda şaşkınlık nidası duymamamla kafamı kaldırıp baktım.

"Ne oldu?"

"Karnında bebek var ve sen bağcıklarını bağlamıyor musun? Ya takılıp düşersen?" Hayalin dediği şeyden sonra elimi karnıma koydum, doğru orada bir varlık vardı. Artık dikkat etmeliydim, ona bir şey olmasını istemiyordum. Hele ki babası onun varlığını öğrenmemişken.. Bağcıklarımı bağlayıp yataktan kalkığımda kapı açılmıştı, Mert beyi görmem ile gülümsedim.

"Merhaba Şans, geciktim kusura bakma, ameliyat başladı mı?" dediğinde başımı sallamıştım. Gözleri odanın içinde gezerken bakışları Lina'nın üzerinde takılı kalması ile derin bir nefes verdim. Gerilimli bir aşk üçgeni kaldıramazdım.

Kısa bir süre sonra ameliyathanenin önüne geldiğimde uzun boylu, kahverengi saçlı bir adam görmem ile merakla baktım. Kimdi ki bu? Yanına yaklaştığımda bana hafif bir selam vererek mırıldandı.

"Merhaba, ben Demir"

"Merhaba" 

"Mert? Senin nereden haberin oldu?"

"Nereden duyduğumu bırakında niye haber vermiyorsunuz?" Cahit başını kaşıyarak, "Unutmuşuz." Dediğinde ameliyathanenin kapısı açılmıştı, genç bir hemşire içeriden çıktığında merakla sordum.

Karanlıktan Gelen Aşk |Mavi ve Aşk Serisi1|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin