♣️28♣️ Bu Ev?

35.8K 2K 128
                                    

Keyifli okumalar:)

Multi: Özgür ve Lina

Sabah gözlerimi açtığımda kendimi enerjik hissediyordum. Bugün ertelenmiş çekimime gidecektim. Üzerimde ki yorganı kaldırıp yatakta doğruldum. Yavaş adımlarla salona ilerledim. Kulağıma dolan seslerle omuzlarım hafiften çöktü. Kapı eşiğinde durduğumda derince bir nefes aldım.

"Gel Şans otur." Ağzı otur dese de gözleri kaç git buradan diyordu. Gözlerimi ondan alıp yemek masasına çevirdim. Masada oturanlar hariç manzara güzeldi. Reyhane teyze elinde ki ekmeği koparıp ağzına attı ve ardından da ekledi.

"Şans gel bak güzel kızım, siz tanışmamıştınız. Bu benim kardeşim Rojbin." İstemeye istemeye kadının yanına ilerledim. Kadının iki kolu da kuyumcu dükkânı gibiydi, elini suratımın ortasına doğru uzatınca kızlar kıkırdamıştı. Hızla öpüp geri çekildim. Herhalde en son el öptüğümde ilkokulda falandım.

"O da Haydar Rojbinin eşi." Haydar amcanın da elini öpünce elini cebine atıp para çıkardı. Ben elinde ki paraya bakarken o hızla avucumun içine sıkıştırdı.

"Gerek yoktu."

"Olmaz, öğrencisiniz siz ihtiyaçlarınız olur."

Teşekkür edip sandalyeye oturdum. Güzelce kahvaltımı yapıp masayı topladığımızda saat öğlene geliyordu. Gideceğim adres şehir dışındaydı. Hızla üzerimi değiştirip apartmandan çıktım. Siyah bir arabanın önümde durması ile olduğum yerde kaldım. Karan gelmiş olamazdı değil mi?

Ön kapının açılması ile nefesimi tuttum. Arabadan çıkan kişiyi gördüğümde nefesimi geri bıraktım. Bu Mert Bey'in benim için yolladığı şofördü.

"Merhaba, buyurun" kapıyı açmasıyla garipseyen bakışlar attım. Kesinlikle böyle şeylere alışık değildim. Araba çalışınca arkama yaslandım. Kesinlikle alışık değildim.

**

Yaklaşık bir saatin sonunda çekimin yapılacağı yere varmıştık. Arabadan indiğimde etrafta gözlerimi gezdirdim. Aldığım nefes boğazımda takılı kalırken dudaklarımdan şaşkınlık nidası döküldü.

"Burası.."

Burası o evdi, Karanın beni rüyamda getirdiği o dağ evi!

Arkamda ki arabaya yaslandım. Bir adım atsam düşecekmiş gibi hissediyordum. Gözlerim etrafı tararken kızın birisi dibimde durdu.

"Merhaba, ben Meral bugün sizin asistanınız olacağım."

"Memnun oldum."

Kızla birlikte eve girdim. Herkes bir şeylerle meşgul olurken ben etrafı inceliyordum. Salona geçtiğimizde geniş masa gözüme çarptı. Yılbaşı gecesi gözüme gelirken masaya yaklaşıp hafifçe gülümsedim. En son beni sevdiğini söylemişti, her şey harikaydı ama maalesef ki rüyaydı.

"Merhaba şekerim." Yerimde sıçrayıp arkama döndüm. Arkamda ki adam neşe ile bana bakarken gülümsedim.

"Merhaba"

"Ben Burak ama burada ki tüm insanlar bana tontiş der, sende öyle de." Şaşkınlıkla birkaç kez gözlerimi kırpıştırdım. O ise hiç umursamadan beni gösterip bağırdı.

"Alın şu cicişi makyaja götürün." Meral ve başka bir kız beni yukarı götürürken tanıdığım yollar gülümsememe neden oluyordu. Benim yerimde başkası olsaydı şuan gülümsemek yerine ağlardı. Odada ki makyaj sandalyesine otururken gözlerimi kapatıp arkama yaslandım. Yapabileceğim bir şey yoktu, bugün rüyamda gördüğüm her şeyi tek tek hatırlayacaktım.

Karanlıktan Gelen Aşk |Mavi ve Aşk Serisi1|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin