Keyifli okumalar:)
Elimde ki tepsi gürültülü bir şekilde yere düşerken gözlerim dolmaya başladı. Yemekler üstüme sıçradığında umursamayarak bir adım attım. Her adım atışımda yüzümde ki bir kas hareket ediyordu. Kalbimin ritmi hızlanıyor ona doğru koşmak istiyordum. Yatağın yanına yaklaştığımda gözlerimiz birbirleriyle buluştu..
Özlemiştim, bana bakan o kahveliklerde kaybolmayı çok özlemiştim. Yüzümde ki gülümseme gözlerime kadar ulaşırken o da bana eşlik edip gülümsemişti. Yavaşça yatağı oturdum o da elini kaldırıp incecik parmaklarımı kavradığında vücudumda sıcaklık hissetmiştim.
"Sevgilim.." diye mırıldandığımda dudaklarını ıslatmıştı.
"Miniğim.." yavaşça gözlerimi kapattım. Bu sesi çok özlemiştim, duyduğum ses kulaklarımdan içeri girdiğinde elimi karnıma koydum. Bunu söylemek için sabırsızlanıyordum. Gözlerimi açıp fısıldadım.
"Seni çok özledim.." diğer elini de kaldırdığında ona yaklaştım. Vücudunda bir sürü kablo vardı ve hareket etmesi zordu. Elleri yüzümün her bir tarafında gezerken ellerini tutup durmasını sağladım.
"Ben doktorunu arayacağım, bu kabloları artık görmek istemiyorum.."
Odadan çıktıktan hemen sonra doktoru aramıştım. Doktor uyandığı için şaşırsa da sonrasında 1 saat içinde eve gelip Karanı kablolardan kurtarmıştı. Kısa bir muanenin ardından iyi olduğuna kanaat getirip uygun bir zamanda kontrol için gelmemizi söyleyip gitmişti. Tabii doktor Karanla ilgilenirken bende herkesi arayıp müjdeli haberi vermiştim. Saat 10'a gelirken herkes gelmişti bir şeyler yiyip tatlı kısmına geçmiştik. Bende elimde ki –doktorun önerisine uygun- tatlıyı Karana yediriyordum.
"Güzelim çocuk muyum ben?" dediğinde aklıma gelen şey ile yutkundum, fırsat bulup hamile olduğumu söyleyememiştim. Herkesin bakışları üzerime dönerken Özgür olaya atlayıp,
"Ulan Karan vallahi ne adamsın ha .." dediğinde Lina hem kendi çatalına hem de Özgürün tabağında ki çatalı tatlıya batırarak hızlıca arka arkaya Özgürün ağzına soktu. Bu hareketi ile Hayalden tebrik bakışları alırken Cahit'te Özgüre ayıplayıcı bakışlarını atıyordu.
"Benim bilmediğim bir şey mi oluyor? Hem uyurken neler kaçırdım?" kahkaha atmamak için kendimi zor tutuyordum. Özgür ağzında ki lokmasını yutmuş olacak ki ilk önce Linaya sinirli bir bakış atıp sonra bize döndü.
"Neler olmadı ki? Yemin ediyorum yılın alavere dalavere ödülünü bize verecekler. Hatta o bile az kalır da neyse.." dediğinde hepimiz kahkaha atmıştık. Neyi bahsettiğini hepimiz çok iyi biliyorduk.
"Hayal hadi güzelim kalkalım." Cahit Hayalin elinden tuttuğunda Özgürde kalkıp Linayı elinden tutmuştu.
"Ben demişti bunlar kesin sevgili olur!" Ben kahkaha atarken Hayal Linayı Özgürün elinden kurtarmıştı.
"Neyse biz gidelim, Karan Fransız gibi bakıyor." Özgür homurdanarak kapıya doğru gittiğinde bende ayağı kalktım. Kısa bir vedalaşmadan sonra salona geri dönerek Karanın yanına oturdum.
Üzerine örttüğü pikeyi yana doğru atarak bana yer açtı. İtiraz edeceğim sırada kaşlarını çatması ile gülümseyip ayakkabılarımı çıkardım. Sokularak ona sarıldığımda o da ellerini belime dolamıştı.
"Şu birkaç ay da sen kilo mu aldın?" gözlerim şaşkınlıkla açılırken yattığım yerden hızlıca doğrulup öfkeyle Karana baktım.
"Ne demek sen kilo mu aldın? Kilo mu aldın sen ne demek?" diye cırladığımda bu tepkiyi beklemiyor olacak ki gözleri şaşkınlıkla açıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlıktan Gelen Aşk |Mavi ve Aşk Serisi1|
ChickLitSabah uyandığınızda yaşadığınız her şey aslında bir rüyaysa ne yaparsınız? Siz maceradan maceraya koştuğunuzu sanırken bütün bu olanlar beyninizin size oynadığı ufak bir oyunuysa? Geceden sabaha ne olabilir ki demeyin, her an her şey olabilir! ...