Keyifli okumalar:)
Bir geri gidiyorum, bir ileri.. Gidemiyorum..
Oğuz Atay
Sırtımın ağrısı ile gözlerimi açtığımda hala arabadaydık. Yerimde hafifçe kıpırdadım, ortalığı sadece arabanın farları aydınlatıyordu. Etrafta sokak lambasına dair hiçbir şey yoktu. Karanlık beni etkisinin altına alırken Karanın sesini duydum.
"İstersen uyumaya devam et, yolumuz uzun."
"Uyumak istemiyorum. Beni nereye götürüyorsun?"
"Gidince görürsün." Kibarca beni terslerken ayaklarımı karnıma doğru çektim. Kollarımı dizlerimin biraz aşağısından sararken başımı da pencereye çevirdim. Radyonun hafif sesi arabanın içerisinde yankılanırken Karan şarkı sözlerine eşlik etmişti.
That's not the shape, the shape of my heart (Hiçbiri kalbimin şekli, kalbimin şekli değil)
And if I told you that I loved you (Ve eğer sana seni sevdiğimi söyleseydim)
You'd maybe think there's something wrong (Bir şeylerin ters gittiğini düşünebilirdin)
I'm not a man of too many faces (Ben çok yüzlü bir adam değilim)
The mask I wear is one (Taktığım maske bir tane)Sözlerin ardından melodiyi mırıldanmaya devam ederken ona baktım. Sesi inkâr edemeyeceğim bir güzellikteydi. Karanlıkta ki belirsiz yüzüne baktım. Ona baktığımı fark etmiş olacak ki kısa bir anlığına bana baktı. Bakışlarımı kaçırırken melodiyi mırıldanmaya devam ediyordu. Sesinin tınısı müzik grubuna uyum sağlarken ayaklarımı yere bıraktım. Kollarım birkaç dakika içerisinde uyuşurken bu Karanın dikkatini çekmiş olmalı ki eliyle koltuğun kenarını gösterdi.
"Koltuğu geri yatırabilirsin."
"Gerekmez."
"Bu kadar ters olma."
"Ne yapmamı bekliyorsun?" sesli bir nefes verip elini saçlarından geçirdi.
"O gün beni görmeseydin bunlar başına gelmezdi."
"Şimdi suçlusu ben mi oldum? Kim sana pis işlere bulaş dedi?"
"Kim sana bu kadar meraklı olmanı söyledi! Unutma, merak kediyi öldürür!"
"Tamam. Şimdi beni geri götür."
"Hayır, battın artık bu işe çıkışı yok. Her şey düzelinceye kadar gözümün önündesin. "
"Ne demek çıkış yok?"
"Sana bir dosya verdim hatırlıyorsun değil mi?"
"Evet, bizim okulun ortağından bahsediyordun."
"Seninle ilgili planımı öğrenmiş."
"Bir dakika! Öğrendiyse bursum ne oldu?"
"Bilmiyorum. Cahit'le konuştum kesilmemesi için bir şeyler ayarlayacaktı."
"Lanet olsun, senin yüzünden başıma daha neler gelecek?"
"Eğer geri dönersen neler geleceğini tahmin etmek istemiyorum!" Öfkeyle birbirimize bağırırken sinirle ellerimi saçlarımdan geçirdim.
"Allah seni kahretsin! Bu genç yaşımda ölüp gideceğim! Hem de senin 2 kuruşun için!"
"Merak etme, sana bir şey olmasına izin vermeyeceğim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlıktan Gelen Aşk |Mavi ve Aşk Serisi1|
ChickLitSabah uyandığınızda yaşadığınız her şey aslında bir rüyaysa ne yaparsınız? Siz maceradan maceraya koştuğunuzu sanırken bütün bu olanlar beyninizin size oynadığı ufak bir oyunuysa? Geceden sabaha ne olabilir ki demeyin, her an her şey olabilir! ...