Keyifli okumalar:)
"Gitmek mi? Yoksa kalmak mı?" Diye soranlar insana, sen bir an ne diyeceğini bilemezsin. Çünkü iki türlü de sevdiğinin canını tehlikeye atmış olursun.
"Bin" dediğinde kafamı sallayarak, "Gelmiyorum" dedim.
"Gelmiyorsun öyle mi?" dediğinde geriye doğru giderek aramızda ki mesafeyi genişlettim.
"Bir an da karşıma çıkarak hayatımı mahvedemezsin, yıllarca seni ölü olarak bildim ve de öyle kal!" diye bağırarak koşmaya başladığımda öfkeli sesini duymuştum.
"Şans!" Arkama bakmadan koşturup evin bahçesine girdiğimde bir an da önüme çıkan koruma yerimden sıçramama neden olmuştu.
"Yenge?" merakla baktığında dudaklarımı ısırmaya başlamıştım.
"Imm.. ben, şey.." dediğimde bir koruma daha yanımıza gelmişti. Pekâlâ, korkmanın
sırası değil diyerek sırtımı dikleştirdim."Karana söylerseniz çok kötü olur!" tehdidimi ettikten sonra eve girip sessizce kapıyı kapattım. Umarım korumalara olan bu nazik tavrım bana acılı bir biçimde dönmezdi. Ayakkabılarımı çıkartıp kenara attığımda Karanın sesini duydum,
"Şans?" hızla mutfağa koşup çeşmeden bardağa su doldurdum, içmeye başladığımda sesi iyice yaklaşmıştı.
"Miniğim," diyerek yanıma geldiğinde içtiğim suyu bırakıp.
"Sevgilim," diye mırıldandım. Üzerimde ki kıyafetleri süzdüğünde, "Elime gelen bunlardı ondan giydim." Pis bir sırıtışla bana baktığında kızararak başımı eğdim. Karanlıkta yüzüm pek görünmese de yüzüme basan alev bana hiçte yardımcı
olmuyordu.Elimden tutup birlikte mutfaktan çıktığımızda köşede duran köpek başını eğmiş uyuyordu.
"Sence de garip değil mi?"
"Neymiş o?"
"Sürekli uyuması, önüne koyduğumuz sütü bile içmiyor. Alex'e baksana evin içerisinde dört dönüyor ama o hala uyuyor." Karan köpeğin yanına ilerleyip yere çöktüğünde elini hayvanın başına koyup kaşlarını çattı.
"Ölmüş olmasın sakın?"
"Olamaz mı?"
"Nefes alıyor Karan, gerçi sen yaşlısın ya kulakların duymuyor olabilir." Kolumdan tutup beni hızla dibine çektiğinde attığım kahkahalar neredeyse bir tarafıma kaçmıştı. Burnumun ucunu öpüp oradan da boynuma ilerlediğinde hızlanan nefesim ile Karanın boynumda olan dudakları kıvrılmıştı.
"Seni bu kadar etkilediğime göre hala yaşlı sayılmam öyle değil mi?" sıcak nefesi boynuma çarparken ürperdim.
"Hmm.. Evet" diyerek kendimi daha çok Karana bastırdığımda ellerini belime dolamıştı.
"Bu yaşlı kelimesini çok sık söylüyorsun, hatırlatırım bundan birkaç saat önce yaşlı olmadığımı gayet iyi göstermiştim."
"Bu ikinci söyleyişim" diyerek mırıldandığımda tekrardan boynuma öpücük koyarak beni kucağına aldı.
"Köpek ne olacak?" diye sorduğumda merdivenlere doğru ilerlemeye başlamıştık.
"Sabah veterinere gideriz, şimdi işimize bakalım." Kahkahalarla yukarı çıktığımızda babamın mutlu anlarımızı bozmamasını diliyordum.
....
Kolumda hissettiğim sıcaklık ve duyduğum su sesi ile gözlerimi açtım. Sağ tarafımda yatan Alex gülümseme neden olmuştu. Kapı açıldığında bakışlarımı Alexten alıp Karana çevirdim. Beline sardığı havlusu ile yunan heykelleri gibi duruyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlıktan Gelen Aşk |Mavi ve Aşk Serisi1|
ChickLitSabah uyandığınızda yaşadığınız her şey aslında bir rüyaysa ne yaparsınız? Siz maceradan maceraya koştuğunuzu sanırken bütün bu olanlar beyninizin size oynadığı ufak bir oyunuysa? Geceden sabaha ne olabilir ki demeyin, her an her şey olabilir! ...