Keyifli okumalar:)
Duyduğum şeyle gözlerim kocaman olurken Karana baktım. O bana gülümseyerek bakarken dudaklarımı ısırdım ve başımı salladım. Reyhane teyze duyduğu şeyi yeni yeni idrak ederken onu Mustafa amcanın bile durduramayacağı kesindi. Gerçi Reyhane teyzeden önce Hayal vardı ya neyse."Hayır!" herkes şaşkınlıkla Hayale bakarken parmaklarımla oynamaya başladım. Bu gecenin olmasını istemediğimi söylemiştim değil mi?
"Ne demek hayır?"
"Kusura bakma Cahit, evlenme teklifi etmedin bir şey yapmadın, hali hazırda ki kız isteme merasiminden otlanma!" ben hafiften kıkırdarken Mert Cahit'in omuzuna vurup ardından da sırıttı.
"Ben sana söylemiştim."
"Hay, sıçayım ya!" Cahit söylenirken Perihan teyze ona uyarıcı bir bakış attı. Reyhane teyze Mustafa amcayı kafeslemeye çalıştığından olayın farkına varmamıştı. Zaten beni vereceği için söyleniyordu, Hayali de istediklerini duysa sonumuz ne olurdu bilemiyorum.
"Reyhane hanım siz ne diyorsunuz?" Reyhane teyze bakışlarını Mustafa amcadan alırken Karan bana 'gördün mü?' der gibi kaş göz işareti yapıyordu. Ona hafiften gülümsediğimde, Hayal kulağıma fısıldadı.
"Kocayı buldu artık o, yer yarılsa kımıldamaz." Ben hafiften kahkaha atarken transtan çıkmış olan Reyhane teyze bakışlarını ondan bir cevap bekleyen Perihan teyzeye yöneltti.
"Bir şey mi dediniz?"
"Ölme eşeğim ölme," Karan söylenip ardından da transta olan Reyhane teyzenin önüne geçti.
"Şansı kendime istiyorum. Veriyor musun? Vermiyor musun? Gerçi vermem dersen de bir şey fark etmez ya neyse. Prosedür gereği bu olanlar."
"Prosedür ne ya, devlet kurumu muyum ben?"
"Eve gittiğimizde ben sana hangi kurum olduğunu göstereceğim güzelim de bir araya girme." Reyhane teyze "Verdim, verdim." dediğinde Karan derin bir nefes bıraktı. Bu gülmeme neden olurken Hayal omzumu dürtükleyerek mırıldandı.
"Verdim diyor da kafasının içinde neler geçiyor Allah bilir." Karan cebinden alyansları çıkarıp birini benim parmağıma diğerini kendi parmağına hızlıca takarken Perihan teyze söyleniyordu.
"Oğlum kurdele kesecektik."
"Boş ver teyze sen onu bu kadına kalırsa kurdelenin rengi de sorun olur. Hazır transtayken aldık işte." Ben kahkaha atarken Karan alnımdan öpmüştü. Bizim istememiz de böyleydi işte..
****
Saatler günler hızla ilerlerken isteme merasiminin üzerinden bir ay geçmişti. Bu bir ay içerisinde düğün tarihi almış, yer kiralanmış ve gelinliğim dikilmeye başlanmıştı. Ben ne kadar yaz düğünü istesem de Karan buna karşı çıkmış "yazın da bir düğün yaparız" demişti. Aslında o da haklıydı, o kadar çok şey yaşamıştık ki daha fazla beklemek istemiyordu.
Şimdi ise koltukta oturmuş Karanın elime tutuşturduğu magazin dergilerine bakıyordum. Yarın çok önemli bir toplanısı vardı ve bende ses yapmayım diye elime bu dergileri tutuşturmuştu. Resmen çocukların eline şeker veren babalar gibiydi. Derin bir nefes verip elimde ki dergiyi dizlerime doğru sitemle fırlattım.
"Karnım acıktı, ayrıca da sıkıldım. Hem Alex'i de dışarı gönderdin. Onunla vakit geçirirdim."
"Tamam güzelim. İşimin bitmesine az kaldı. Ayrıca Alex'in dışarı çıkması gerekliydi, yoksa burada ki tüm kâğıtları parçalardı!" Yanında ki tableti bana doğru uzatıp mırıldandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlıktan Gelen Aşk |Mavi ve Aşk Serisi1|
ChickLitSabah uyandığınızda yaşadığınız her şey aslında bir rüyaysa ne yaparsınız? Siz maceradan maceraya koştuğunuzu sanırken bütün bu olanlar beyninizin size oynadığı ufak bir oyunuysa? Geceden sabaha ne olabilir ki demeyin, her an her şey olabilir! ...