Keyifli okumalar:)
Burnuma gelen keskin koku ile birlikte hafifçe yerimde kıpırdadım. Bu nasıl bir kokuydu böyle? Burun deliklerim sızlarken gözlerimi açtım. Gördüğüm manzara birbirine yapışmış 3 adet kafaydı. Ellerimi yavaşça yere koydum, sırtım soğuk yerin etkisi ile tutulurken doğruldum.
Oturur pozisyona geçtiğimde Hayal yan tarafıma geçmişti. Yanımda çömelmiş bir şekilde dururken ondan tarafa hiç bakmıyordum. Zaten bakılacak gibi değildi, hala şaşkındım. Korkuyordum.
"İyi misin? Bir an da ne oldu öyle?" Ezginin sorusunu pas geçerken yerimden kalkıp koltuğa oturdum. Kızlarda karşıma oturunca kafamı yere eğdim. Biraz öncede dediğim gibi Hayalin olduğu tarafa bakmak istemiyordum.
"İyiyim, sorun yok."
"Emin misin?" Hayalin sorusunu duyunca kafamı kaldırıp ona baktım.
Aynıydı, yani rüyamda ki gibiydi. Rüyamda o kadar iyi bir kadındı ki, şimdi nasıl birisiydi acaba? Mesela kulüpte çalışıyor muydu? Peki ya Ender Ortak hala ona takık mıydı? Ama en önemlisi öyle birisi var mıydı?
"İyi olduğuna emin misin?"
"Evet"
"Peki" o içeri giderken Linayada seslenmeyi ihmal etmedi.
"Lina, kahvaltıyı hazırlayacağım. Yardım gerek." Lina peşinden giderken Ezgi elime yapıştı.
"Ne oldu sana? Ben seni iyi tanırım, o kadını görünce bir şey oldu." Doğruydu, tek bir ifademden duygularımı anlayabilirdi.
"Bu kadın benim rüyamda gördüğüm Hayal." Gözleri kocaman açılırken eliyle ağzını kapattı. Sesi boğuk çıkarken dediğini zor da olsa anlamıştım.
"Yok artık!" derin ve titrek bir nefes aldım. Ezgi İle ne yapıp ne yapmamam konusunu konuşurken kısa bir zaman dilimi geçmişti. Bir süre sonra da Linanın sesini duyduğumuzda mutfağa gitmek için ayağı kalktık.
"Sakın bak, sakın. Bir şey söylemeyeceksin." Ezginin koluna yapıştığımda başını salladı. Birlikte mutfağa doğru ilerleyip sandalyelere oturduk. Birkaç lokma ağzıma attığımda midem almamak için direniyordu. Önümde ki sudan bir yudum içtiğimde Hayalin sert sesini duydum.
"Benimle ilgili ne derdin varsa söyle." Ağzımda ki lokmayı büyük bir zorlukla yutup mırıldandım.
"Bir sorunum yok ne olsun ki?"
"Beni gördüğün ilk an bayıldın, ayıldığın ilk andan itibaren de tuhaf hareketler sergiliyorsun. Sence de bir şey yok mu?" Ezgi masanın altından ayağımı dürterken bakışlarımı ona çevirdim. Dudaklarını söyle diyerek kıpırdatırken derince bir nefes aldım.
"Bu söyleyeceğim tuhaf gelebilir ama ben seni rüyamda gördüm." Mutfakta birkaç saniyelik sessizlik oldu. Ardından da bana kahkahalarla güldüklerinde Ezgi olaya el atmıştı.
"Doğruyu söylüyor."
Birkaç dakika sonra kızlar gülmeyi kestiğinde bende her şeyi anlattım. İkisi de büyük bir şokla bana bakarken çay bardağımı alıp arkama yaslandım.
"Rüyaya bak, etkilendim cidden." Etkilenmemek elde değildi ki, bir şey demedim. Gerekte yoktu zaten her şey ortadaydı. Herkes sessizce kahvaltısına dönerken Hayal ayaklandı.
"Buraları siz halledersiniz benim çıkmam gerek." yanımızdan ayrılırken Lina ekledi.
"Kahvaltı bittikten sonra sen dinlenirsin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Karanlıktan Gelen Aşk |Mavi ve Aşk Serisi1|
ChickLitSabah uyandığınızda yaşadığınız her şey aslında bir rüyaysa ne yaparsınız? Siz maceradan maceraya koştuğunuzu sanırken bütün bu olanlar beyninizin size oynadığı ufak bir oyunuysa? Geceden sabaha ne olabilir ki demeyin, her an her şey olabilir! ...