Met mijn mond hap ik na lucht, mijn hart slaat als een tekeer op en neer. 'wat is er gebeurd?' zeg ik zachtjes, ik bekijk mezelf. Van mijn hand ga ik naar mijn blonden haren, 'ik leef nog' zeg ik. 'Valerie?' hoor ik iemand zeggen, ik stap uit het grafkist. Ik moet nog wat balans houden, maar loop rustig naar het licht.
Stef staat aan de andere kant van het tombe, 'Stef' zeg ik blij. 'je hebt me terug gekregen in mijn eigen lichaam' zeg ik blij, 'ik doe alles voor jouw' zegt hij. Ik loop naar hem toe, maar een soort krachtveld houd me tegen. 'wat is dit?' vraag ik, 'degene die je heeft vermoord heeft zeker een krachtveld om het tombe gebouwd, zodat je er alleen uit komt als hij dat zegt' zegt hij.
'Anthony Gray' zeg ik, 'wie?' vraagt hij. 'Anthony Gray, hij is de jager die heeft me vermoord, maar hij hoort al lang dood te zijn' zeg ik, 'dan heeft hij de spreuk op iemand anders gelegd' zegt hij. Ik loop even heen en weer, 'zijn klein zoon' begin ik. 'Noah Gray' maak ik af.
**********************************
'je kan niet altijd blijven liegen' zeg ik tegen haar, 'dat weet ik' ze kijkt naar beneden naar haar handen. 'toch doe je het' ik kijk haar scheef aan, 'dat weet ik ook' zegt ze.
'en wat zullen je oh zo aardige vrienden zeggen als ze erachter komen? Misschien, ik had je nooit moeten vertrouwen Emma of blijf uit de beurt, je hebt al genoeg veroorzaakt' zeg ik, ik pak met mijn nagels haar kin vast en duwt hem om hoog.
'antwoord mij als ik je iets vraag' zeg ik, 'i-ik zal doen wat je wilt, maar vertel het niet' zegt ze. 'wat? Dat jij degene bent waardoor ik in Aria's lichaam terecht ben gekomen?' vraag ik, ze slik.
'je vrienden zullen wel heel, maar dan ook heel teleurgesteld in je zijn' zeg ik, 'zeg gewoon wat je wilt, Valerie' zegt ze. 'zoek de afstammeling van Anthony Gray en laat hij me bevrijden uit deze tombe' zeg ik, 'ik weet niet eens wie Anthony Gray is' zegt ze.
'dat weet ik, en dat gaat jouw ook niks aan. Maar zijn afstammeling ken je misschien wel, blondharige jongen, prachtige groene ogen' begin ik, 'Noah Gray, dat kan niet. Hij is niet eens een tovenaar' zegt ze. 'klopt, is hij ook niet. Noah Gray is een jager' zeg ik.
'een jager?' herhaalt ze, 'ja, de kinderen van nu worden echt doof. Hoe dan ook, als Noah me uit deze tombe kan krijgen. Ben jij vrij en doe ik alsof er niks gebeurt is' zeg ik. 'zo niet? Als ik Noah niet vraag om vrij te komen, zal jij nog steeds hier blijven' zegt ze, 'misschien mag je denken dat ik alleen in deze tombe zit voor mijn plezier, nu ik in mijn eigen lichaam zit ben ik de alfa van Jake en Max. Als ik dood ga, gaan zij met me mee. Dus als je slim bent, en ook maar iets om Jake geef. Zal ik maar snel naar Noah gaan' zeg ik.
'je zal nooit jezelf vermoorden' zegt ze, 'jij speelt met het leven van Jake, dus laat ik het zo zeggen. Als je Noah niet zo ver krijgt om me te bevrijden, zal ik zonder enige moeite mezelf vermoorden en neem Jake gezellig met me mee' zeg ik. Ze slik, 'ach lieverd, moeilijke keus?' vraag ik. Ze neem een hap adem en kijkt me aan, 'nee, ik weet wat ik moet doen' ze draait me om en loop weg. Ze weet niet waar ze aan begint.
***********************************
De muziek staat luid, zo hard dat je het buiten kan horen. 'waarom wilde je me spreken?' vraagt Jake, 'ja' zeg ik over nadenkend. 'ik wilde je bedanken, dat je me gered hebt' zeg ik, 'ja, graag gedaan' zegt hij. Ik bijt zachtjes op mijn lippen, 'heb je me alleen gered, voor je broer?' vraag ik twijfelachtig.
Hij haalt een hand door zijn haren, 'geloof je dat?' vraagt hij. 'als je het zegt, geloof ik je inderdaad' zeg ik, hij is even stil. 'moet ik dat geloven?' vraag ik, hij stapt naar me toe en gaat met zijn hand door mijn haren. 'ik wil dat je dat gelooft, maar ik kan je niet vragen om iets te geloven als ik dat zelf niet doe' hij laat zijn ogen neer op mijn schouder, 'ik heb je gered, omdat ik niet wist wat ik zonder je moet' zegt hij.
'Jake, ik' begin ik, 'nee, laat me uitpraten' zegt hij. 'ik weet dat je verliefd bent op mijn broer, en dat geeft me om een of andere reden nog meer gevoelens voor jouw. Ik weet niet gewoon niet wat ik zonder je moet' zegt hij, hij loopt langs me weg.
Ik sta stil, en moet door me heen laten gaan wat er gebeurde. 'Aria' hoor ik achter me, ik draai me om. 'Max' zeg ik met een glimlach, hij omhelst me. 'ik ben zo blij dat je nog leeft' zegt hij, 'ik ook' zeg ik. 'je wilde met me praten, waarover?' vraagt hij, 'als er een moment komt, dat je me moet veranderen in een wolf. Zou je die kans grijpen?' vraag ik.
'alleen als ik geen keuze heb' zegt hij, 'waarom niet? Wolf zijn lijkt me geweldig' zeg ik. 'kijk, iedereen heeft een wolf in zich, een monster dat liefde nodig hebt voor zijn pijn' zegt hij, 'oh' zeg ik. Mijn blik gaat naar beneden, maar hij pakt mijn handen vast.
'je zei tegen me broer dat je nog duizenden dromen wilde hebben, wat voor dromen bedoelde je?' vraagt hij, ik glimlach. 'die droom wanneer ik je hand vast pak, zoals dit' ik ga van zijn arm naar zijn hand, 'je zo dichtbij me staat, als nu' ik kijk in zijn ogen. 'mijn hart die harder en sneller begint te kloppen, als ik mijn hand op je shirt legt' voorzichtig leg ik mijn hand op zijn shirt, ik zucht en haal hem weer weg. Maar hij houd mijn hand tegen, 'wat gebeurt er dan?' vraagt hij. Ik leg mijn hand terug op zijn shirt, 'ik kom dichterbij je staan, maar blijf in je ogen kijken' zeg ik. Ik kom dichterbij hem staan, maar blijf in zijn ogen kijken. Een kleine grijns komt op zijn lippen, maar lang zie ik het niet want ik druk mijn lippen op die van hem. Hij kust me terug, een zachte perfecte kus. Ik spring op en hij tilt me op, voordat ik het weet staan we in zijn slaapkamer. Hij legt me op zijn bed neer, en hij kust me in mijn nek. Ik kreun zachtjes, ik draai hem om en lig nu bovenop hem. Hij glimlacht, mijn vingers gaan onder zijn shirt en ik haal hem weg. 'ik heb je gemist' fluistert hij in mijn oor, 'vergeet dat niet' ik druk mijn lippen op die van hem.
En dit wat het dan, Wolves is officieel afgelopen. Maar nu is mijn vraag dus: willen jullie een nieuw deel? Of vinden jullie dit een te mooi einde?
Reageer, schrijf me, weet ik veel. Als jullie één deel twee willen, zal hij komen.
JE LEEST
Wolves - True Mates = Omega {Voltooid}
WerewolfZijn ogen. Geel als een stralende zonnebloem. Zijn donkere aderen Net als op het feest. Zijn lippen. Waar ik al weken naar verlang. "Everyone has a wolf in them, a monter who needs love for the stitches in them" Start: 29-10...