Austin satte mig af udenfor fitnesscenteret dagen efter katastrofen af en fest, hvor jeg blev sjasket til af Gud vidste hvad, og kyssede mig grådigt, inden han sagde farvel. For så at kysse mig endnu engang.
Smilende og hovedrystende af min alt for søde kæreste, lukkede jeg døren og så ham køre væk.
Han ville gerne have været med mig til fitness. Jeg havde egentlig ikke noget imod det. Faktisk ville jeg elske at have ham med. Så kunne jeg træne og se på Austin badet i sved, mens han pumpede jern. Bare tanken om hans muskler der bevægede sig rytmisk, og hans konsentrede ansigt, når han fokuserede på at løfte det tunge jern... Jeg fik lyst til at løbe efter bilen og tvinge ham med mig i fitness.
Desværre blev han helt blå i hovedet, da jeg nævnte prisen for ham.
"Oh my god! Bare for at løbe en lille tur på en maskine?!"
Jeg havde grinet helt vildt. For ham lød prisen helt umulig. For mig... Tja jeg var mere forpligtet til at holde mig i form, hvis jeg en dag skulle træne små børn i kampsport, eller hvis jeg skulle stille op til andre konkurrencer.
Austin kunne jo bare løbe en tur ude i naturen. Men den slags træning jeg lavede, var ikke bare at løbe en tur tidlig mandag morgen.
Nope. Det krævede et fitnesscenter med alt det rigtige udstyr.
Så derfor stod jeg her helt alene på parkeringspladsen. Austin havde ikke brug for en ekstra udgift, når han nu sparede sammen til en bil.
Selvom han nærmest havde overtaget Kyles. Stakkels nørdede dreng.
Austin viftede mig bare af, når jeg sagde, at han skulle tage bussen istedet for at nasse på Kyles bil.
Han blev bare ved med at insistere på, at Kyle ikke selv brugte den og ikke havde noget imod det.Irriterende nok var det rigtigt. Kyle havde ikke det mindste imod, at Austin kørte byen rundt i hans øse.
Ville min søde Austin måske nogensinde sætte sig ind i en bil, han ikke havde fået lov til at låne?Ha! Aldrig! Det var han alt for sød og opdragen til. Austin var en gentleman selv overfor hankønnet.
Jeg viste pigen -hende der også var der, dengang jeg fik lavet mit medlemsskab- Mit kort og hun nikkede godkendende.
"Du kender vejen." Smilede hun falsk og pegede på døren med damelogoet på.
Uden et ord gik jeg gennem døren og begyndte at klæde om.
Der var ikke ret mange mennesker i fitnesscenteret lørdag morgen. Sikkert fordi, at halvdelen af byen lå derhjemme med de vildeste tømmermænd, og var træningen utro med en omgang pomfritter og cheeseburgers.
Men ikke mig. Jeg nåede knap nok at indtage noget alkohol i går. Udover det lille nip jeg fik af koppen Harry kom med, havde jeg ikke fået noget at drikke. Og helt ærligt, så var jeg der også kun i omkring 2 timer.
Austin havde taget Kyles bil igår aftes for at køre mig hjem og sagt, at han ville komme efter dem, når de ville hjem.
Uden at sprøge hvorfor jeg lige pludselig ville hjem, havde han kørt mig hjem og kysset mig godnat. Han ventede med at køre, til han havde sikret sig, at jeg var kommet indenfor døren safe and Sound.
Jeg besluttede, at jeg måtte starte ud med lidt opvarming og efter at have lavet diverse strækøvelser, hoppede jeg op på det løbebånd og smilede ved tanken om Austins kommentar om bare at løbe ude i naturen -helt gratis.
Da jeg havde løbet godt og vel 4 en halv kilometer non stop, var jeg fuldstændig badet i sved og min puls drønede afsted.
Forpustet og med en følelse af energi, gik jeg ind i et rum, hvor tre boksepuder hang i loftet. Jern i forskellige størrelser og vægte, stod langs væggene og boksehandsker hang på en knage.
VOUS LISEZ
Under the same Sky
FanfictionDette er 2eren til Little Bird Sky har været igennem de hårdeste måneder af hendes liv. Hendes mor kom på et sindsygshospital efter kæresten prøvede at voldtage hende. Hun vandt Den Årlige Battle, efter at have kæmpet med sine dybe følelser for den...