"Så Austin ved altså ikke noget om Harry?" Spurgte Gemma, mens hun holdte en sort blomde bh op foran sig og studerede den grundigt med sine shoppeøjne.
"Nix." Samtykkede jeg og kiggede på en simpel hvid bh med en lille sløjfe på midten.
Lucy der stod og så på en super smuk grøn T-shirt med et tryk af en smuk blomst på, kommenterede; "det er så romantisk!" Hvorefter hun fik mit aller strengeste blik.
Romantisk? Hvilken del af det? Den komplicerede del, eller delen, hvor jeg løj overfor min kæreste, eller var det måske delen, hvor jeg konstant sårede Harry?
Pigen kunne ikke se romantisk om det så var lige for øjnene af hende. Hvilket det faktisk var! Køkkendrengen Mike sendte stadig lange blikke efter hende, og jeg var ret sikker på, at Lucy var begyndt at ligge mærke til det nu.
Gemma lagde den sort bh fra sig og gik over til Lucy, og kiggede stativet igennem for gode sager. "Så du er kun venner med min bror?"
Det var så mærkeligt at tale om mig og Harry sammen med hans søster. Hvad i al verden havde jeg dog roddet mig ud i?
"Ja. Vi blev enige om, at det ville være det nemmeste." Hvilket viste sig at være fuldstændig forkert. Intet af det her var 'nemt'.
"Uh den her ville se sød ud på dig Lucy." Gemma trak en sort uldtrøje med høj hals ud og rakte den til Lucy, der havde fået hjerter i øjnene. "Men du ved vel godt, at Harry ikke er over dig endnu. Ikke?"
Um....
"Selvfølgelig er han det." Han kunne ikke være andet.
Måske var det muligt, at han ikke var over os, da han første gang så mig i England ude foran træningscenteret. Men efter at have fundet ud af, at jeg var sammen med Austin og alle de utallige gange, jeg havde såret ham derefter, så kunne han ikke være andet end at være kommet over os.
Ja han havde sagt, at han ville være mere, men det var også det sidste håb, han havde omkring os. Derefter sårede jeg ham igen og ovenikøbet friend-zonede ham.
Trust me! Han var færdig med mig.
Men det var hverken Gemma eller Lucy overbeviste om. "Hmf. Har du set, hvordan han betragter dig?" Spurgte Gemma om, mens Lucy rullede med øjnene af mig.
"Okay nu tror jeg, vi har snakket nok om Harry. Lad os snakke om noget andet." Tiggede jeg nærmest om og gik om på den modsatte side af stativet, som Gemma og Lucy stod ved.
Tøjet her var super billigt og virkelig flot. Hent klart min yndlingsbutik i London indtil videre. Det var samme butik, hvor jeg stødte ind i Harry og Gemma en af mine første dage i England.
Denne butik havde simpelthent bare alt. Alt fra toiletpapir og møbler, til tøj og madvare.
Altså kunne man ønske sig mere?
Lucy kom heldigvis med et nyt emne, der hverken inkluderede Harry, Austin eller mig. Så jeg var hende meget taknemmelig.
Gemma og Lucy klingede rigtig godt sammen. Ligeså meget og jeg og Gemma klingede. Vi kunne alle tre tale med hinanden, og vi grinte en hel del. Jeg følte virkelig, at jeg havde fundet mig nogle veninder, der havde min ryg og som jeg kunne stole på.
England begyndte mere og mere at føltes som et hjem, hvor jeg følte, at jeg hørte til, og hvor jeg ikke længere var udlændingen med den underlige accent fra Amerika.
Jeg følte, at jeg hørte hjemme her i England.
"Haha!" Udbrød Lucy pludselig nogle timer senere, hvor vi var rykket fra undetøjsafdelingen til nattøjsafdelingen.
ESTÁS LEYENDO
Under the same Sky
FanficDette er 2eren til Little Bird Sky har været igennem de hårdeste måneder af hendes liv. Hendes mor kom på et sindsygshospital efter kæresten prøvede at voldtage hende. Hun vandt Den Årlige Battle, efter at have kæmpet med sine dybe følelser for den...