8️⃣2️⃣

1.3K 66 13
                                    

                         ----Harry----

Sky stod i et par stramme jeans og havde en grøn T-shirt på. Hendes hår var sat op i en hestehale, og hun havde ikke noget makeup på hendes hud.

Hun var så smuk. Selv her i hendes dagligdagstøj lignede hun en million, og hun vidste det ikke engang selv.

Hvordan kunne man være så smuk og ikke selv se det?

Jeg gik hen ved siden af hende og puffede til hende med albuen. "Er du klar?" Jeg løftede øjenbrynene, og hun så op på mig.

"Ja. Men jeg er lidt nervøs. Harry du behøver virkelig ikke..." hun begyndte igen for femte gang i dag på det pis om, at jeg ikke behøvede at gøre det, bare for at gøre hende glad.

Jeg afbrød hende med mine læber og hun sukkede lettet.

Da vi skilles kørte jeg min finger hen over hendes kæbelinje. "Ikke et ord mere om, at jeg ikke skal gøre det. Jeg vil gerne."

Hun nikkede og sagde ikke mere, selvom jeg kunne se på hendes nervøse træk -pillede i en negl, bed sig i læben og var meget fumlet-, at hun stadig ikke var helt sikker.

Når først blækket var i min hud, ville hun være lettet og elske det. Det vidste jeg bare. Hun behøvede ikke være nervøs for at jeg blev tatoveret.

"Kom. Lad os komme afsted." Jeg tog hendes hånd og fulgte hende ud i bilen. Hun var stille hele vejen derud, så jeg snakkede til hende om alt muligt. Vejret, kunderne i cafe Costa, køkkendrengen Mike. Alt for at få hendes tanker lidt væk fra hendes nervøsitet.

Jeg tror det hjalp lidt.

------------------

"Harry din gamle dreng! Så kom du alligevel!" Ted tog imod mig med et klap på skulderen, og jeg klappede igen.

"Selvfølgelig. Men nu er du ikke blevet for gammel og senil til at kunne lave et ordentlig job vel?"

Ted daskede mig over hovedet. "Hold nu kæft og sæt dig ind i stolen." Jeg grinte, og Ted rullede med øjnene.

Han havde sgu altid været lidt af et gammelt røvhul.

Så fik han øje på Sky. "Åh. Din dame er her igen. Ved du hvad Harry, jeg tror sgu hun bedre kan lide mig end dig, så tit hun er kommet her på det sidste." Drillede han og lagde hånden mod hendes kind.

Havde det været enhver anden idiot detr havde lagt en hånd på hende, havde jeg dasket den væk og slået fyren i jorden og givet ham et blåtøje. Men det her var Ted, og han var altid fuld af pis og mente aldrig noget. Så jeg var ikke bekymret.

"Drøm videre Ted. Ikke engang en blind gammel dame ville finde dig tiltrækkende. Kom Sky." Jeg lagde hånden mod min hendes og guidede hende ind i butikken.

Væggene var som jeg huskede dem. Klisteret til med tegninger af tatoveringer, skabeloner og mønstre til inspiration. Der var ikke blevet lavet meget om, siden jeg var her sidst. Det var ikke så forfærdelig lang tid siden, lidt over et år siden, men jeg kunne mærke, at jeg havde savnet dette. At få lavet tatoveringer. Det var ligesom stoffer. Det var ikke godt for en -ifølge nogle-, dyrt som bar pokker, og så var det vanedannende.

Sky stod ved siden af mig og virkede så lille og total malplaceret inde i butikken. Hun stod stadig og lænede sig op af min hånd, og jeg ville ikke flytte den, for hun så helt ærligt lidt skræmt ud og min hånd beroligede hende.

"Nå Styles. Slå røven i sædet. Hvad skal jeg så lave i dag?" Jeg førte Sku med hen ved siden af stolen, og gav hendes hånd et klem. Hun så lettet ud.

Under the same SkyTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang