"Nytår, åh nytår, please giv mig en kæreste til nytår." Gik Gemma og sang mens hun tappede guirlander op i loftet og stod på en stige.
Jeg grinte, og hun sang videre. "Åh nytår, åh nytår, jeg er single, please lav det om!"
"Gemma den sang, kommer du altså ikke til at score på. Det sidste rimede ikke engang." Grinte jeg, mens jeg gik og spredte guldkonfetti i form af champagneglas rundt i stuen.
Gemma trak på skulderne. "Hvem ved. Måske møder jeg min fremtidige kæreste i det nye år. Det kunne faktisk være meget rart. Jeg er ved at være træt af at leve mit kærlighedsliv gennem Gossip Girl og dig og Harry."
Jeg lavede trutmund af hende og foregav at have ondt af hende. "Det er da også mega hårdt at være dig." Gemma nikkede med påtaget tristhed, så jeg ville opmuntre hende op. "Kom nu Gemma. Nyd singlelivet, mens du venter på prins charming."
Gemma gryntede. "Årh! Sagde den total forelskede pige med kæresten, til den triste chokoladeædende loner."
Hov. Ja okay, jeg kunne godt se, at jeg lige var hende den trælse pige der var i et forhold, og lige opmuntrede en single til at nyde det singlelivet, når vi alle sammen ved, at være forelsket er hundrede gange federe end singlelivet.
"Hvor er Harry egentlig? Skal han ikke også slide og slæbe til denne fest eller ligger han som sædvanlig og dovner den af, mens vi gør alt arbejdet?" Sprugte Gemma og rykkede længere ind i stuen for at tape guirlanden op et nyt sted.
Jeg trak på skulderne. Jeg havde næsten ikke set noget til ham hele dagen, og når jeg havde, snakkede han om alt muligt ligegyldigt, undgik mine spørgsmål og vupti, så var han væk igen.
"Pas."
Gemma bandede, da guirlanden faldt ned, og hun måtte gå ned af stigen og gå op igen, da hun havde fanget guirlanden. "Jeg fortjener en kæreste for denne indsats. De her guirlander driver mig til vanvid!"
Jeg grinte og begyndte at folde servietter, efter hele stuen var dækket af konfetti. Ikke en centimeter manglede glitter.
"Hvornår er det din veninde kommer? Jeg glæder mig sådan til at møde hende!" Sagde Gemma og var mindre irriteret nu.
Jeg smilede. "De skulle være her hvert øjeblik nu. Deres fly landede for en time siden, så de burde være lige på trapperne."
Og som om universet havde planlagt det, ringede det på døren.
Gemma spjættede af chok og var lige ved at falde ned af trappen. "Creepy." Sagde hun, da hun havde genvundet balancen.
Jeg sprang op og flåede døren op og så min bedste ven stå ude i snevejret pakket ind i en kæmpestor flyverdragt, hue og vanter.
"SKY!" skreg hun mig i møde, og jeg skreg hendes navn tilbage.
Vi omfavnede hinanden og grinte af, hvor surrealistisk det virkede, at hun stod her i mine arme efter al den tid.
"Omg søde. Vi må aldrig være væk fra hinanden i så lang tid nogensinde igen okay?!" Sagde Nora, og jeg var enig med hende.
"Hvor er det godt at se dig Nora." Jeg var lige ved at tude af glæde og savnet til hende, men holdte det inde.
Bag hende stod Niall med deres kufferter og havde knap så meget tøj på som Nora og hendes flyverdragt.
YOU ARE READING
Under the same Sky
FanfictionDette er 2eren til Little Bird Sky har været igennem de hårdeste måneder af hendes liv. Hendes mor kom på et sindsygshospital efter kæresten prøvede at voldtage hende. Hun vandt Den Årlige Battle, efter at have kæmpet med sine dybe følelser for den...