1.Maaike

7.4K 250 22
                                    

'Ze slaapt nog.' Mompelt een stem.

'Dat zien wij ook wel.' Moppert een ander.

'Hoe kan ze zo lang slapen op deze dag?'

'Sst... 'k wil slape.' Mompel ik in gebrekkig Nederlands naar de drie meiden voor me.

'Gek! We dachten dat je sliep.'

'Dat doe ik ook.' Mompel ik terwijl ik een van mijn vele kussens naar het hoofd van Luna gooi.

'Nee dat doe je niet, je gaat je klaar maken en daarna gaan we naar One Direction.' Grinnikt Fay.

'Of wil je je kaartjes weggooien?' Louise trekt mijn dekens van me af waardoor ik haar een dodelijke blik schenk. 'Dat kan ook nog.'

'Natuurlijk gooi ik mijn kaartjes niet weg, ik houd van de boys!' Roep ik terwijl ik mijn benen over mijn bed rand gooi en mijn haar probeer te fatsoeneren.

'Ik ga even douchen, mijn huis is jullie huis dus jullie weten wat je kan doen. Zie jullie zo weer.' Zeg ik wanneer ik de meiden mijn kamer uit gooi en onder de douche stap.

-

'Ik wil naar binnen.' Moppert Fay.

Ik grinnik. 'Iedereen wil naar binnen Fay.'

Ik draai me om wanneer ik een zachte, voorzichtige klop op mijn schouder voel.

'Hoi meiden, kan ik jullie ergens mee helpen?'

Wanneer ik een meisje aankijk wordt ze rood, ik lach zachtjes.

Ik zing covers op youtube en ben best bekent, sommige meiden -soms ook jongens- komen wel eens op me af om een handtekening te vragen.

'Mogen we een handtekening?' Het andere meisje bijt op haar lip een kijkt me zenuwachtig aan.

'Natuurlijk mag dat, gaan jullie ook naar het concert?' Vraag ik terwijl ik mijn handtekeningen op hun kladblok schrijf.

Ze knikken. 'Ja, zouden we ook op de foto mogen?'

Ik knik en pak haar telefoon om een foto te maken.

Na een aantal foto's, knuffels en verlegen fans mogen we eindelijk naar binnen.

Zin in!






Let's Sing Girl • 1D • VOLTOOID • #1Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu