*Lang hoofdstuk*
Hey, Maaik!
Eindelijke wakker? Wij zitten in de ¨chillroom¨
Wanneer je kan mag je komen!
xx Je Direction Boys :P
Ik leg het briefje weer terug op mijn nachtkastje en kijk nog half slapend voor me uit.
Wat is er gebeurd?
Ik knipper een paar keer verward met mijn ogen en sta dan op.
op naar de ¨chillroom¨ dan maar hè?
'Hoi, schat.' Niall zijn stem klinkt schattig en hij staat op om me een knuffel te geven. 'Hoe voel je je?'
'Wel redelijk, wat is er gebeurd?' Vragend kijkt ik van Niall naar de andere jongens.
'Je viel flauw.' Liam glimlacht flauwtjes.
Ik trek mijn wenkbrauw op. 'Oké?'
'We hebben een dokter laten komen.' Louis kijkt me aan.
'Waarom? Ik viel gewoon flauw, wat kan een dokter daaraan doen?'
'Je viel álweer flauw, Maaike, en omdat je je gister al niet goed voelde vonden we het verstandiger om de dokter er bij te halen.' Niall glimlacht bezorgd.
'En wat zei die?' Afwachtend kijk ik de kamer rond tot iemand antwoord geeft.
Dan begint Harry te praten. 'Je moet medicijnen gaan innemen als je je weer niet goed voelt.'
Plotseling schiet er iets bij me binnen.
'Ehm, Louis?' Ik kijk hem zenuwachtig aan, hij knikt. 'Ik geloof dat mijn shirt nog in jouw kamer ligt, maar ik kan hem niet vinden. Het is jouw kamer, zou je me willen helpen zoeken?'
Louis kijkt me verbaast aan, maar knikt dan. 'Natuurlijk.'
Direct staat hij op, ik mompel een zacht bedankje en negeer de blikken van de anderen.
'Ik heb je hulp nodig.' Ik draai me naar Louis toe wanneer we in zijn kamer staan. 'Alsjeblieft?'
Hij knikt, duidelijk verward en ik bijt op mijn lip.
Dan begin ik te praten. 'Ik... Ik ehm.. Je weet dat Harry me naar huis bracht eergisteren?'
Louis knikt. 'Ja, omdat je zwanger bent en er daar achter kwam, toch?'
Mijn mond valt open en wanneer ik begin te praten komt er een gepiep uit mijn keel... 'Hoe weet je dat? Wie heeft dat gezegd?'
Een verbaasde uitdrukking komt op mijn gezicht te staan door de manier waarop hij het zegt.
Louis lacht zachtjes om mijn gedrag. 'De dokter, calm down, Maaik! De dokter wist het al, geen idee hoe, maar hij wist het wel.'
Dan overspoelt de paniek me, weet Niall het dan ook al?!
'Dus... Niall...' Ik kijk hem vragend aan. 'Weet hij het ook al?'
Louis schudt meteen zijn hoofd. 'Nee, hij was toen bij jou kijken of je al wakker was.'
'Oh..' Ik kijk naar mijn schoenen. 'Ik moet het hem gaan vertellen, maar ik weet niet hoe... Kan je me helpen? Wat zou jij doen?'
Het kwam er chaotisch uit, ik was in paniek.
JE LEEST
Let's Sing Girl • 1D • VOLTOOID • #1
Fanfiction'Ze slaapt nog,' mompelt een stem. 'Dat zien wij ook wel,' moppert een ander. 'Hoe kan ze zo lang slapen op deze dag?' 'Sst... 'k wil slape,' mompel ik in gebrekkig Nederlands naar de drie meiden voor me. 'Gek! We dac...