Wanneer ik merk dat iedereen behoorlijk dronken is besluit ik ze naar huis te brengen.
Wanneer ik tegen een aantal bewakers heb gezegd dat ze Liam en Harry alvast mee mogen nemen naar huis ga ik op zoek naar Niall en Maaike.
Waar zijn die twee?
Dan hoor ik gegiechel uit de bezemkast komen...
Spontaan geef ik mezelf een facepalm.
Zeg niet dat ze gedaan hebben wat ik denk dat het is!
Enigszins bang voor datgene wat ik zal zien trek ik de deur open.
'Niall. Trek een broek aan!' Ik kijk hem afkeurend aan, maar een grijns staat op mijn gezicht.
Niall knikt, en ik trek Maaike overeind.
Haar gezichtsuitdrukking staat vrolijk, maar je ziet direct dat ze behoorlijk dronken is.
Enigszins ongemakkelijk knoop ik haar blouse weer dicht, lucky me dat ze er nog wat onderaan had!
Maaike haalt giechelend een haar door Niall zijn haar en Niall doet hetzelfde bij haar.
Ik lach zachtjes, waarom ga ik met deze sukkels om ookal weer?
Ik zeg tegen de bewaker dat hij Niall mee mag nemen, en niet veel later loopt hij samen met een struikelende Niall weg.
Ik moet lachen wanneer Maaike hem met een pruillip nakijkt. 'Hij wacht toch wel op me hè? We waren nog niet klaar!'
Ze praat met een dubbelde tong, maar ik kan haar gewoon verstaan. 'Eerst ga je naar huis, en dan ga slapen.'
Maaike lijkt te moe om echt tegen te stribbelen, maar slaakt een zucht. 'Nouwwh.... Dat is niet eerlijk!'
Ik grinnik en trek haar mee naar buiten waar ik haar in een taxi zet en het adres doorgeef, dan ga ik naast Maaike zitten.
Ze mompelt een songtekst van een liedje en laat dan haar hoofd verveeld op mijn schouder zakken.
De rest van de reis kijkt ze erg geïnteresseerd naar de bekleding van de stoel in de auto.
In het hotel aangekomen breng ik haar naar mijn kamer en kleed haar onhandig uit.
Ze kijkt me dronken aan. 'Als je me zo graag naakt wilt zien zeg het dan!'
Ze giechelt weer, iets wat ze alleen doet als ze dronken is.
'Nee, dat wil ik helemaal niet!' Ik draai me verschrikt om wanneer ze ook haar ondergoed uit trekt. 'Bewaar dat maar voor Niall!'
'Trek aan, Maaike.' Ik gooi haar een trui en joggingsbroek toe, bedankt Niall!
'Jij gaat zoveel spijt krijgen van vanavond..' Ik grinnik.
Maaike kijkt me niet begrijpend aan en stapt vervolgens in mijn bed.
Ik trek mijn wenkbrauw op. 'En waar moet ik nu slapen?'
'Hier.' Maaike mompelt.
Met enige twijfels stap ik toch maar bij haar het bed in. Dan kan ik tenminste op haar passen.
'Slaaplekker Maaike.'
Super bedankt voor de 7K!!
JE LEEST
Let's Sing Girl • 1D • VOLTOOID • #1
Fanfiction'Ze slaapt nog,' mompelt een stem. 'Dat zien wij ook wel,' moppert een ander. 'Hoe kan ze zo lang slapen op deze dag?' 'Sst... 'k wil slape,' mompel ik in gebrekkig Nederlands naar de drie meiden voor me. 'Gek! We dac...