Na het concert stap ik onder de douche en loop dan naar Paul toe. 'Paul, kan je even praten?'
Hij knikt. 'Ja, natuurlijk. Wat is er?'
'Over de relatie tussen Liam en Maaike.' Paul trekt zijn wenkbrauw op. 'Ja, vraag maar?'
'Ik vind het op zich nog enigszins normaal dat ze een relatie samen moeten hebben, wat overigens niet zo is, want liefde kun je niet dwingen! Maar goed, laten we zeggen dan het gister nogal uit de hand is gelopen tussen die twee.'
Paul kijkt me geamuseerd aan en ik heb nou niet echt de indruk dat het hem ook maar iets boeit van wat ik zeg. 'Je bedoeld tussen Liam en Maaike?'
Ik knik. 'Ja, maar kan je het niet is minder erg voor ze maken dat ze een gedwongen relatie hebben?'
Paul negeert mijn vraag. 'Het is juist goed dat het een beetje uit de hand gelopen is tussen hen, dat is goed voor de pers.'
'Doordat je de pers zo belangrijk vind laat je de band ten onder gaan, Paul! Zie je dat dan niet?' Paul kijkt me aan en ik praat verder. 'Als jij de band kapot maakt is er helemaal geen pers meer! De band gaat voor alles!'
Paul knikt. 'Natuurlijk, maar de aandacht die we nu weer gaan krijgen door Maaike en Liam is niet slecht voor de band.'
'Het zal wel, mijn punt is...' Ik kijk Paul doordringend aan, maar wanneer hij me niet geïnteresseerd aankijkt verander ik van onderwerp. 'Je hebt het laatste concert gehoord en gezien?'
Paul knikt. 'Natuurlijk ik ben jullie manager!'
'Mooi.' Ik knik. 'Kan je dan een keer naar me luisteren?'
Paul knikt weer en ik praat verder. 'Dan weet je ook wat voor prut concert het was neem ik aan? We hebben in jaren niet meer zo'n slechte show gehad!'
Paul haalt zijn schouders op, te eigenwijs op mijn punt te zien. 'Niall en Maaike hebben een echte relatie, en doordat jij Liam en Maaike naar de club stuurde ging het mis.'
Langzaam begin ik boos te worden. 'Niall zit met zijn hoofd bij Maaike, en het enige wat hij doet is drinken en Harry neemt die verantwoordelijkheid op zich. Hij put zichzelf uit om op Niall te passen, want dat is heel erg nodig. Liam voelt zich schuldig voor wat hij gedaan heeft en die zie je de hele dag niet en ik moet de rotzooi van de band opruimen.'
Paul zegt niks. 'Wat ben jij voor een prut manager, Paul? Jij moet ervoor zorgend dat het goed gaat met de band en het enige wat je doet is hem ten onder laten gaan!'
'Ik denk dat je een beetje overdrijft Louis, Niall Harry en Liam zijn gewoon een beetje moe van alle optredens, maar binnenkort zit er een kleine pauze in de tour en kunnen ze goed uitrusten. Daarna zullen ze weer zo goed optreden als altijd! Ik zie geen problemen.'
'KUN JE EEN KEER LUISTEREN NAAR MIJ?' Mijn woede hou ik niet langer onder controle. 'DE HELE BAND WERKT ZICH NAAR DE ONDERGANG TOE EN JIJ DOET NIKS!'
'Louis.' Paul kijkt me rustig aan. 'Ik denk dat je even rustig moet worden en de situatie anders moet zien, het gaat goed met One Direction en je hoeft je nergens zorgen over te maken. Rust nu lekker uit, jij ziet er ook moe uit' En met die woorden wordt ik buiten het kantoor van Paul gezet en wordt de deur dicht gedaan.
Ik denk dat dit het hoofdstuk is wat ik het snelste geschreven heb tot nu toe, het ging zo gemakkelijk! 580 woorden in minder dan een half uur, ik denk dat ik trots mag zijn? Hoofdstuk 60 heeft me veel moeite gekocht om te schrijven, dus ik ben nu blij dat ik het wat sneller op ¨papier¨ kreeg!
Én ik wil jullie echt heel erg bedanken voor de 1.5K stemmen! Jullie maken mij daar echt belachelijk blij mee! En waar jullie me ook blij mee maken zijn al jullie geweldige reacties! Die maken me zo vrolijk! Dus laat die zeker ook weer achter!
Last, but not least: Dit boek staat nu al een aantal dagen op #4 (ook al mist nummer #2 in de lijst, betekend dat dat ik op #3 sta?) en dat maakt me echt gelukkig! Ook super erg bedankt daarvoor!
JE LEEST
Let's Sing Girl • 1D • VOLTOOID • #1
Fanfiction'Ze slaapt nog,' mompelt een stem. 'Dat zien wij ook wel,' moppert een ander. 'Hoe kan ze zo lang slapen op deze dag?' 'Sst... 'k wil slape,' mompel ik in gebrekkig Nederlands naar de drie meiden voor me. 'Gek! We dac...