Louis en ik hebben nog even gepraat en hij is daarna weg gegaan.
Ik vond het fijn om met hem te praten, dat moet ik eerlijk toegeven!
Ik pak mijn telefoon uit mijn kontzak en plug mijn oortjes in om mijn humeur iets beter te laten worden.
Ik zet het liedje ¨Stay¨ op en zing zachtjes mee.
Waiting for the time to pass you by
Hope the winds of change will change your mind
I could give a thousand reasons why
And I know you, and you've got to
Make it on your own, but we don't have to grow up
Living on my sofa, drinking rum and cola
Underneath the rising sun
I could give a thousand reasons why
But you're going, and you know that
All you have to do is stay a minute
Just take your time
The clock is ticking, so stay
All you have to do is wait a second
The clock is ticking, so stayik zing de rest van het liedje iets harder mee en krijg een glimlach op mijn gezicht
Na nog een aantal andere liedjes besluit ik naar Niall te gaan, stiekem mis ik hem best wel!
Op de gang kom ik Liam tegen, ik glimlach kort naar hem, maar loop snel door.
Ik weet niet zo goed waarom....
Ik duw de deur van Niall zijn kamer open en zie Niall, gelukkig, in zijn kamer zitten.
Hij is een liedje aan het oefenen op zijn gitaar en zingt er zachtjes bij.
Ik glimlach gelukkig bij het zicht dat ik heb en blijf een tijdje zo staan bij de deuropening.
Na een paar nummer die hij gespeeld heeft klap ik in mijn handen. 'Het is echt super mooi!'
Niall schrik duidelijk waardoor hij zijn gitaar bijna laat vallen, maar kijkt dan om.
Hij glimlach naar me. 'Hey.'
Ik lach zachtjes om zijn reactie. 'Hey.'
'Sta je er al lang?' Niall kijkt alsof het het nooit had mogen horen terwijl het gewoon liedjes van het concert programma waren.
'Hmmm...' Ik grijns. 'Misschien?'
Niall lacht, zoals alleen hij dat kan en grinnikt dan. 'Ben je me soms aan het bespieden, madame?'
Ik krijg een roze blos op mijn wangen en schud mijn hoofd. 'Je had gewoon niet met je rug naar de deur moeten gaan zitten.'
'Dat noem ik wel bespieden!' Niall lacht, staan op en slaat kort, heel kort, zijn armen om me heen.
Samen gaan we op het bed zitten en ik maak het gemakkelijk tegen Niall aan. 'Stiekem lig je best wel lekker.'
Hij lacht zachtjes en kijkt me stralend aan terwijl hij met zijn vinger plukjes van mijn haar rond zijn vinger draait.
JE LEEST
Let's Sing Girl • 1D • VOLTOOID • #1
Fanfiction'Ze slaapt nog,' mompelt een stem. 'Dat zien wij ook wel,' moppert een ander. 'Hoe kan ze zo lang slapen op deze dag?' 'Sst... 'k wil slape,' mompel ik in gebrekkig Nederlands naar de drie meiden voor me. 'Gek! We dac...