81. Maaike

2.7K 134 132
                                    

Omdat ik ziek ben en thuis zit al eerder een update, jullie mogen me helemaal vol spammen (XD) dan heb ik wat om te reageren :) 't record is 1022 comments op hoofdstuk 70, probeer er maar overheen te komen zou ik zeggen ;)

Juichend komen de jongens het podium af, ze hadden weer een concert en ze deden het weer geweldig! 

Maar wanneer niet eigenlijk?!

Ik knuffel ze een voor een. 'Super goed gedaan!'

'Ik ben wel echt blij dat we een kleine vakantie krijgen, zeg!' Harry lacht en zakt neer op een stoel.

Ik glimlach naar Liam door zijn reactie op Harry. 'En jij hebt al minder opgetreden!'

'Hè!' Harry komt lachend iets overeind in zijn stoel. 'Ik was ziek! Dat telt niet als vakantie!'

Hij lacht, Louis schudt grinnikend zijn hoofd. 'Nou? Zo zeker ben ik daar niet van hoor, stiekem was je helemaal niet ziek!'

Harry kijkt me aan en knipoogt dan naar me. 'Nou.... nu hebben jullie mijn geheim ontdekt!'

'Ik ga naar het hotel, ik ben kapot.' Liam lacht zachtjes en ik zeg tegen hem dat ik meega.

Ik negeer Harry zijn opmerking, iets van dat Niall maar moet oppassen dat ik niet op Liam zal gaan vallen...

Dat zal ik toch niet doen!

Niall is mijn vriendje, en zal dat voorlopig blijven ook!

Ik ben gelukkig met hem, ik hoef niemand anders!

Samen met Liam loop ik richting de taxi's, Liam kijkt me aan. 'Maaike?'

Ik knik naar hem als teken dat hij mag vragen wat hij wil.

'De jongens en ik waren aan het bedenken dat als we een huis voor je wilden bouwen, dat die waarschijnlijk nog niet af is voor de baby komt, dus als jij er mee eens bent vind ik het handiger om er een te kopen?' Hij kijkt me twijfelend aan.

Een verbaasde uitdrukking staat op mijn gezicht, hij had het de jongen al verteld?

Ik schud lichtjes mijn hoofd, dat is ook niet erg eigenlijk!

Ik kijk hem met een glimlach aan. 'Mij maakt het niet uit, je moet een huis toch van jezelf maken, dat het dan nog eerst gebouwd moet worden of niet maakt dan ook niet uit.'

Liam knikt bedenkelijk. 'Daar zit wat in, wil je vanavond nog even naar huizen gaan kijken op internet? Dan kunnen we die binnenkort gaan bekijken?'

Ik knik opgewonden. 'Goed plan!' 

Let's Sing Girl • 1D • VOLTOOID • #1Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu